Cum să faci chipsuri sănătoase dintr-un ingredient secret

de Ioana Maroşan, 6 Octombrie 2017

Nu conțin carbohidrați și nu îngrașă. Nu sunt prăjite în ulei și sunt făcute dintr-un ingredient secret. Cum să faci chipsuri sănătoase?
Chipsurile se numără printre gustările sărate preferate de multă lume. Însă, multe dintre variantele existente pe piață sunt foarte nesănătoase și nu sunt recomandate pentru consumul zilnic.

Poate deja ai încercat să înlocuiești chipsurile din cartofi cu cele din alte legume pentru a te asigura că nu au un conținut caloric atât de ridicat. Problema este că dacă și aceste chipsuri sunt prăjite în baie de ulei, nici aceste sortimente nu sunt cu nimic mai sănătoase decât cele obișnuite.

De aceea, ai putea să încerci să le prepari în casă dintr-un ingredient secret, la care nu te-ai fi așteptat să fie atât de gustos. Chipsurile din castraveți cu usturoi și mărar sunt un deliciu, nu îngrașă și sunt foarte sănătoase.


Cum să faci chipsuri din castraveți cu usturoi și mărar?


Iată o rețetă inedită, recomandată de site-ul Peace Love And Low Carb care prezintă pas cu pas o modalitate simplă de a face chipsuri din castraveți cu usturoi și mărar.

Ai nevoie de:
  • 2 castraveți lungi
  • 1 linguriță cu mărar uscat
  • 1 linguriță cu pudră de ceapă
  • 1 linguriță cu pudră de usturoi
  • 1 linguriță cu oțet din cidru de mere
  • sare de mare.

Feliază castraveții foarte subțire, de preferat folosind o mandolină.
Așază rondelele într-un singur strat pe un șervețel de bucătărie.
Pune deasupra un alt strat de hârtie și apasă bine pentru a absorbi toată umezeala din castraveți. Dacă este nevoie se repetă această operațiune. Cu cât vor avea mai puțină apă cu atât vor ieși mai crocanți.
Încălzește cuptorul la 200 de grade Celsius.
Pune rondelele de castravete într-un castron și amestecă-le cu mărarul uscat, pudra de ceapă, pudra de usturoi și oțetul din cidru de mere.
Aranjează rondelele de castravete într-un singur strat în tava tapetată cu foaie de copt. Presară puțină sare de mare deasupra și introdu tava la cuptor timp de 3 ore sau chiar mai mult, având grijă să rotești tava.
Apoi se oprește focul și se lasă tava la răcit în cuptor. Acest lucru va face ca chipsurile să fie și mai crocante.

Foto: peaceloveandlowcarb.com

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod