Urnele de donații de la casele de marcat din toate magazinele Lidl din țară vor colecta fonduri pentru HOSPICE Casa Speranţei

Timp de 6 luni, urnele de donații amplasate la casele de marcat din toate magazinele Lidl vor colecta fonduri pentru HOSPICE Casa Speranței. Campania de donații se va desfăşura sub sloganul „Menţine vie speranţa”, iar suma astfel acumulată va fi dedicată sprijinirii copiilor şi adulţilor diagnosticaţi cu o boală incurabilă, beneficiari ai serviciilor oferite de HOSPICE Casa Speranței.
Prin campania „Menţine vie speranţa”, Lidl, alături de angajaţii şi clienţii săi, contribuie la îmbunătăţirea calităţii vieţii persoanelor aflate în suferinţă. Atât copiii, cât şi adulţii diagnosticaţi cu o boală incurabilă şi aflaţi în evidenţa HOSPICE Casa Speranţei vor beneficia de fondurile colectate din donaţii.

Lidl desfăşoară anual campanii de colectare de fonduri la casele de marcat, venind astfel în sprijinul comunităţii prin ajutorul real oferit diverselor organizaţii non-guvernamentale partenere.
„Menţine vie speranţa” este o campanie de strângere de fonduri prin care Lidl îşi propune susţinerea activităţii de asistenţă medicală paliativă acordată gratuit de HOSPICE Casa Speranţei pacienţilor copii şi adulţi suferinzi de boli incurabile, prin servicii oferite în centre de zi, ambulatorii şi unităţi proprii pentru internare, la domiciliul pacienţilor şi în spitalele partenere.

„Prin campania „Menţine vie speranţa”, suntem alături de pacienții aflați în grija HOSPICE Casa Speranței şi susţinem, alături de angajaţii şi clienţii noştri, programele organizaţiei non-guvernamentale.
Parteneriatul cu HOSPICE Casa Speranței ne aduce o deosebită onoare şi bucurie, aceasta fiind a doua noastră colaborare cu organizaţia, în cadrul unui program de responsabilitate socială. De fiecare dată, clienții Lidl au răspuns afirmativ inițiativelor noastre de sprijinire a cauzelor sociale și le mulțumim mult pentru asta. În continuare, știm că tot împreună cu aceștia vom reuși să menținem vie speranța pentru acești copii și adulți care au mare nevoie de ajutorul nostru.”
, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager, Lidl România.

„Cu ajutorul Lidl România, mii de români, clienți ai lanțului de magazine Lidl, află câtă nevoie de sprijin au copiii și adulții diagnosticați cu o boală incurabilă în România.
Sumele colectate într-o campanie similară, desfășurată în cadrul aceluiași parteneriat anul trecut, au fost folosite pentru ca echipa medicală de la HOSPICE să ajungă în casele a 1.200 de oameni angrenați în lupta cu un diagnostic necruțător. Campania de anul acesta, „Menține vie speranța“ va lumina viețile altor mii de români care au nevoie de sprijinul nostru“
, a explicat Alex Pădureanu, Director Executiv HOSPICE Casa Speranței.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod