Cum sunt afectate celulele de radiatiile celularelor

Radiatiile telefoanelor mobile sunt prea slabe pentru a leza tesuturile biologice sau pentru a sparge legaturile chimicale dintre celule, dar undele radio pe care le emit pot schimba modul de viata al celulelor.
Oamenii de stiinta au expus 10 femei voluntare la radiatii de 900 megahertz emise de catre telefoanele GSM timp de o ora - adica cat o convorbire telefonica de lunga durata.

Acestia au monitorizat 580 proteine diferite din celulele pielii si au descoperit ca un numar de 2 proteine erau afectate la toti voluntarii: o proteina era marita cu 89%, si o alta era micsorata cu 32%.

Acest studiu a demonstrat ca celulele chiar daca nu sunt lezate, nivelul molecular este schimbat ca raspuns la expunerea radiatiilor electromagnetice emise de telefoanele mobile.

Pentru prima data, cercetatorii sunt capabili sa arate ca schimbarile moleculare au loc in organism in timpul expunerii la undelor radio, cum sunt cele emise de catre telefoanele mobile. Emiterea rezonantelor radio pot stimula celulele receptoare producand o cascada de consecinte patologice care pot culmina cu anxietatea, oboseala si in ultima faza cu cancerul.

Aceasta este o problema majora deoarece in ultimii ani a fost descoperita o crestere exceptionala a expunerii la aceste unde electrice.

Deja poti simti efectele aceste afectiuni, dar din nefericire, cele mai multe persoane nu reusesc sa coreleze simptomele comune cu problemele de sanatate cauzate de expunerea la telefoanele mobile si alte frecvente radio.

Suferi de unua dintre urmatoarele afectiuni, care au fost descoperite stiintific ca au legatura cu expunerea la undelor radio?

-Alzheimer, senilitate si dementia;
-Parkinson;
-Autism;
-Oboseala;
-Dureri de cap;
-Probleme de memorie, slaba capacitate de concentrare.

Cu toate ca tumorile pe creier si cancerul sunt cele mai citate ca avand potentiali factori de risc radiatiile telefoanelor mobile. Acestea nu sunt singurele, si afectiunile enumerate mai sus fac parte din aceeasi categorie.