Poveste paranormală: Cred în reîncarnare. Îmi amintesc viaţa anterioară

Am 23 de ani şi n-am ieşit niciodată din ţară. Totuşi visez, am amintiri şi senzaţii de deja vu dintr-o existenţă în care eram undeva la malul mării şi trăiam într-un sat de pescari.

Nu ştiu unde e locul ăsta, dacă e în România sau altundeva, încă nu l-am identificat, dar amintirile mele şi visele sunt atât de puternice şi reale, încât câteodată simt miros de peşte şi de aer sărat în nări. Am fost la un bioenergetician care mi-a spus că detectează în mine o energie ciudată, care îmi aparţine mie, dar care pare că ar avea altă origine.

Primele mele senzaţii stranii au apărut pe la 16 ani, când am fost prima dată la mare, la 2 Mai. Când am păşit pe malul mării, acolo la capătul de sud al staţiunii, unde îşi întind pescarii plasele pe timp de zi, am avut senzaţia că totul îmi e foarte familiar. Ştiam că la capătul plaselor voi da peste bărci şi mirosul lor parcă mă ducea în alt timp.
Nu mai venisem până atunci în contact cu nicio comunitate de pescari, nu mai fusesem la mare, nu aveam de unde să am aceste senzaţii de siguranţă şi de confort, ca atunci când ajungi de pe un drum lung, în papucii tăi de casă.

Gazda la care am stat atunci la 2 Mai cumpăra peşte proaspăt de la pescari Şi ni-l gătea. Am rugat-o să mă pună în legătură cu pescarii, ca să merg şi eu cu ei la pescuit. M-au refuzat sub pretext că ei merg pe mare noaptea, şi n-au timp de mine, dar cred că le era teamă pentru că ei de fapt făceau braconaj.
Am revenit în Cluj după vacanţa aia şi am continuat să mă gândesc la senzaţiile acelea stranii de la mare. Într-o noapte am visat că eram soţie de pescar, îmbrăcată într-o rochie dintr-un material gros şi aspru, îmbibatată cu sare şi uşor umedă. Stăteam pe prispa unei case pe malul mării şi ieşeam la o plasă pescărească. Eram atât de îndemânatică şi totuşi m-am înţepat din greşeală în cârligul cu care lucram.
Când m-am trezit aveam o înţepătură la degetul arătător de la mâna stângă. M-am speriat şi m-am întrebat totodată de unde ştiam eu să fac ochiurile de plasă, când nu am văzut niciodată cum se face. Şi de unde provenea înţepătura?

Într-una din duminici am fost la biserică cu mama şi bunica, unde preotul a ţinut o predică în care povestea despre satul de pescari în care Iisus a trăit o vreme şi a făcut minuni. M-am simţit aşa de pătrunsă de povestea aia, încât simţeam că sunt şi eu acolo, în vremurile alea, şi că aştept pe malul apei să se întoarcă Iisus cu pescarii şi cu bărcile pline de peşte. În timpul predicii uşa bisericii s-a deschis şi a pătruns înăuntru un aer umed şi sărat, ca de mare. Preotul şi oamenii din biserică şi-au făcut cruce şi au rămas cu gurile căscate. Afară era soare şi cald, de unde să vină un asemenea aer în mijlocul Clujului?

După ce am mai visat de câteva ori că sunt pe malul mării şi m-am trezit cu aerul acela sărat în nări am hotărât să caut informaţii despre reîncarnare.
Aşa am aflat că ar fi posibil să păstrez amintiri dintr-o viaţă anterioară, dar ca să fiu sigură ce am fost şi unde am trăit, ar trebui să merg la cineva care m-ar putea hipnotiza.

Când i-am povestit mamei s-a speriat şi mi-a interzis să fac aşa ceva. Mi-a zis să-mi bag minţile în cap că stau prea mult cu ochii în televizor sau computer şi să pun mâna pe carte.

M-am luat apoi cu şcoala, cu bacalaureatul şi am amânat decizia de a-mi cunoaşte vieţile anterioare. După liceu a urmat o perioadă stresantă, cu examene la facultate. Prima vacanţă de vară, însă, mi-am petrecut-o din nou la mare, unde iar am simţit că sunt acasă. La mare l-am cunoscut şi pe bioenergeticianul despre care vă spuneam la început. Şi el mi-a recomandat să încerc hipnoza, dar mi-a atras atenţia că asta ar putea să-mi schimbe viaţa într-un mod în care nu mi-aş dori. Plus că ar trebui să fiu atentă pe mâinile cui mă dau, pentru că hipnoza nu e la îndemâna oricui.

Asta m-a speriat un pic şi m-a făcut să dau înapoi.
Dar mi-aş dori să aflu cumva dacă m-am reîncarnat şi ce am făcut în altă viaţă.

Nota redacţiei. Această poveste este adevărată. Subiectele sunt alese în urma mesajelor trimise la redacţie sau a problemelor ridicate de cititoarele eva.ro pe forumul site-ului. Numele personajelor a fost schimbat din motive ce ţin de protejarea intimităţii celor implicaţi.
Vă rugăm, dacă aţi trecut printr-o experienţă paranormală şi credeţi că merită să o împărtăşiţi cu cititoarele noastre
, scrieţi-ne pe adresa redacţie@eva.ro.

Comentarii (16)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

• avey01924 pe 25 Oct 2015, 14:02
    ...

eu am uneori senzatii sau vise ciudate, ca de exemplu, cand m-am dus la ore de engleza mi se pareau super-usoare, ca si cum as fi stiut dintodeauna limba aia, si visam uneoori ca eu mergeam cu niste prieteni in visita la o tipa care nu putea sa coboare scarile singura, fiindca avea o problema cu picoaele,asa ca si-a facut fel de tunel peste scarile alea ca sa poata iesi, cand am intrat eu tunelul parea sa dureze un infinit dar pana la urma am intrat la aia in casa, cand am plecat, unul din prieteni mei, ( nu dau nume) a explodat in tunel dar nu a explodat in sensul la care vă gânditi, doar s-a spart si s-a facut la loc eu l-am intrebat pe baiat de ce explodeaza si el a zis de frica( ciudat nu? practic el era aproape de iesirea din tunel.) apoi eu cu prietenii mei ne jucam in apropierea tipei am uitat sa precizez ca era batrana, am avut un fel de viziune ca un leu nu vede doar gri, gri inchis formele de viata din jurul lui si ca simte miscarea( daca ceva se misca in raza lui vizuala) , apoi peste un minut a aparut un leu care m-a atacat eu am tipat si m-am trezit din vis. ciudat e ca atunci cand tip in vis am impresia ca tipatul nu e in vis si e in realitate, dar atunci cand ma trezeam, parinti nu veneau sa vada ce e, am realizat ca e in vis si nu in realitate,eu mi-am dat seama ca asta se intamplase undeva in belgia.( da, am prieteni belgieni. merg uneori in vacanta in belgia) ceva in genul asta mi se intamplae cu 3 ani in urma cand visasem ca am mers cu tatal meu sa cumparam ceva de la magazin si eu i-am zis ca il astept la usă. cand se pregatea sa plateasca,( eu eram la usa) au venit niste caini maidanezi care incercau sa ma muste me picioare am tipat in vis cu aceasi senatie "tatii" si m-am trezit. asta se intamplase in romania. ce ar insemna asta? eu eram cam in aceasi viata( asta) dar cu unele subiecte mai.. schimbate.

• yonik1988 pe 11 Iul 2014, 00:49
    draga elisa

draga mea ms pt incurajare , si sfat , si as vrea sa iti explic ca , conteaza foarte mult ce a fost pentru ca , am amintiri , care as putea spune ca ma ranesc sufleteste , este greu sa stii ca ai avut o viata frumoasa , intr-o lume pe care ai iubito si inca o iubeste , si sa stimti ca iti este dor de locurile alea in fiecare zi ... in fiecare clipa ... nu este usor deloc sa traiesti in prezent cand trecutul este in sufletul tau si in mintea ta si este mai frumos decat prezentul de 1000 de ori .. :( este foarte greu .. insa mersi , nu stiu daca o sa vezi comm meu dar totusi

• andrey pe 5 Apr 2014, 23:04
    celopatra diva

mai femeie sau ce specimen oi fi tu , fara suparare daca suferi de lipsa de atentie cauta un alt site pe care sa te afirmi , aici nu e locul tau , atata timp cat nu crezi in reincarnare sau lucrurile specificate pe site nu mai pierde vremea aiurea , pe aici .. netu e mare te poti afirma lejer ...

• cleopatra pe 11 Feb 2014, 20:33
    diva

Si eu am fost nevasta lui Iulius Cezar. Pe urma m-am reincarnat. in Marrylin Monroe. Am multe amintiri si am acumulat multa experienta. Fiind acelasi suflet , ma intereseaza numai barbatii cu potential, asa ca ,cine se simte , sa vina.

• mentalistul pe 11 Feb 2014, 18:32
    hipnotiza

Hai ca te ajut eu sa-ti reamintesti. Ce-ai zice sa mergem impreuna la niste bai sarate, asa, misto, am un 4x4 ford fain, si mergem la spa , la bai, Haine ude, sau fara...da cu poza asta de la mare, ce mai Hai ca si Scula l-a agatat pe Mulder in carlig, nu stii niciodata ce pierzi

• silisa pe 11 Feb 2014, 15:08
    viata merge si asa inainte

Eu iti zic sa te concentrezi pe present, pe viata de acum. Ce mai conteaza sau nu daca a fost sau nu a fost ... Ai 23 de ani si traieste-ti viata de acum, ce a fost a fost, si numai Dumnezeu stie. Bafta si curaj !

• NOVAC DANIEL PETRU pe 22 Nov 2013, 07:51
    CREDINTA

DOGMELE RELIGIOASE AU INDOBITOCIT FOARTE RAU TOATE SIMTURILE DARUITE OMULUI DE CATRE, ACEASTA FORTA DIVINA OMNIPREZENTA SI OMNISIMTITA DE O PARTE DINTRE NOI OAMENII,ASA CUM AM INVATAT DE LA PARINTI DUMNEZEU. -AM UITAT SA FIM BUNI!

• yonik1988 pe 20 Mai 2011, 23:43
    buna inca odata

claudia cum te rog frumos zimi si mie cum pot lua legatura cu tine ... as vrea din suflet sa te cunosc si sa vorbim .. sa fim prieteni :-< >:D

• ionel pe 14 Mai 2011, 01:00
    o mica precizare

aa as dorii daca cineva incearca sa ia legatura cu mine .. atunci cand imi datii add la mess , va rog sa specificati daca se poate .. de unde ati luat id si legat de ce anume doriti sa vb .. deoarece las multe com pe multe siteuri si sar putea sa nu stiu de unde sa va iau :d nu va suparaty va rog .. va multumesc pentru intelegere ..si scuze ca vorbesc atat de mult .. sunt un om care aremulte de zis :D

• ionel pe 14 Mai 2011, 00:57
    Da Reincarnarea exista

In primul rand neata .. asta nu pt k e dimineata ci pt k asa salut eu .. :d in fine , sa trece la subiect , ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care cred in asta , si sincer povestea este foarte frumoasa , iar legat de ceea ce Ti-a zis mama ta .. stiu cum e te inteleg perfect nici mama nu a reactionat diferit cand iam zis multe chestii ... insa am foarte multe de zis si pt voi ... sper sa incapa totul in comentariu .. Hmm cum sa incep ...:-? deci in primul rand am gasit un site unde se dovedeste oarecum ... ca reincarnarea exista ,, si ca oameni cu nume mare , au fost reincarnati printre care si maele Motzard .... si altii in al 2 -lea rand Dumnezeu ne-a dat reincarnarea din mai multe motive .. 1 ) indreptarea gresalelor din viata / vietile anderioara/ re .. 2 gasirea adevaratei fericiri a viatii , care nu e nici pe departe ceea ce cred multi ca e .. adik bani , masini , bla bla .. si 3 ) bine cunoscutul scop de a ne alege unde vrem sa traim mai tarziu ... si despre asta o sa vorbim mai tarziu pentru ca ar fi unele lucruri de lamurit ..asa .. As dorii momentan sa mai adaug faptul ca si eu am trait multe experiente ... si sincer m-am gandit de asemenea la ideea hipnozei .. insa eu am realizat singur ca nu ma pot lasa pe mana oricui si am renuntat ... deoarece stiu ca trecutul meu mil cunosc si cu totii il cunoastem .. cei ce am mai avut unul .. insa nu nil amintim .. si sa va expilc de ce .. Noi nu ne putem amintii mare lucruu din viata anterioara deoarece aceasta a avut loc cu sufletul insa cu un alt corp .. de aceea ... amintirile nu sunt prea detaliate .. sau multe ... ne amintima atat cat ne permite sufletul .. sau mai bine zis cat ne poate permite corul nostru ... care este intr-o lupta continuaa contra sufletului ... pe de alta parte .. in cazul unei persoane care intra in moarte clinica .. cum a fost mama si alte persoane .. care sustin ca au vazut o lumina puternica insa cele mai multe persoane nusi amintesc mai departe .. ei bine asta se intimpla tocmai de aceea .. tot ce se intampla dincolo de lumia e doar cu sufletul .. aceste amintiri nu vor paturunde in corul uman .. sau cel putin nu usor si nu fara o " lupta " intre corp si suflet .... ar mai fi multe de zis despre asta insa ... daca doriti sa discutam pe tema asta ... va astept sa ma contactati pe messenger sau .. nush acum o alta chestie care vreau sa veo desvalui dupa cum am primos mai sus , ar fi .. legata de lumea de dincolo .. ei bine Dumnezeu nu a creat doar raiul ca fiind o lume fascinanta si inpresionant de frumoasa .... ci si insasi lumea in care traim .. doar ca acest lucru este aproape inposibil de vazut ... cel putin pt un om obisnuit .. sa va explic , vedeti Dv . lucrurile , si intamplarile de zi cu zi .. cele bune si frumose sau cele rele si urate .. nu sunt tocmai ceea ce par a fii .. pentru noi sunt momente " frumoase " care ar trebuii sa dureze o viata .. si momente urate care unii din noi zic ca nu ar trebuii sa existe , altii spun ca ar trebuii sa fie mai rare sau mai mici .. sau d c nu ambele .. ei bine adevarul e altul .. si a venit momentul sa discutam asta .. adevarul e ca toate aceste momente sunt aici in vizita ..si sunt doar mesagre .. ele vin si pleca .. doar pentru a ne transmite noua un meaj ascuns .. si anume " noi existam acolo undeva .. de 7 ori mai intense ... si in eternitate si vesnicie .. daca va plecut ce ati simtit .. cautati raiul .. daca nu va plecut ce ati simtit .. cautati sa fugiti de Iad ... " adik daca un moment care aici e groaznic .. si foate puternic .. si simtim ca u se mai termina , apare in viata noastra .. ar trebuii sa ne gandim mai bine ca el totusi e mic si trecator .. acolo undeva e mult mai mult decat atat .. si vesnic .. iar daca ceva extraordinar de frumos nea patruns in viata insa sa terminat " prea repede " ar trebuii sa stim .. ca acolo e mult mai frumos , intens .. etc si este Vesnic " cam atat pentru moment .. mersii din suflet pentru atentie .. si va multumesc ca ati deschis acest subiect .. va astelt sa discutam in continuare .. oricand doriti .. id meu de mess este yo_yonik_2006

• gina pe 3 Mar 2011, 21:34
    previziuni

candva , cu multi ani in urma , visam ca vb. in doua limbi straine (engleza si o limba pe care nu o intelegeam) mai tarziu dupa 5 ani , am pl. in cipru , unde se vb. si engleza si greaca pe care mi-a fost greu sa o invat.ma-m gandit atunci, ca eu o sa ajung intr-o alta tara dar, nu stiam unde. rasp. la-m avut dupa 5 ani.visele nu ma inseala niciod. si nici premonitiile.am incredere in ele

• ada pe 15 Feb 2011, 20:25
    amintiri trecute...............

mi s-a intamplat s-a vad lucruri sau sa fac lucruri ce parca le-am mai vazut sau le-am mai vazut.,chiar si sotului meu i s-a intamplat.cred ca exista reancarnare.

• Andreea pe 14 Feb 2011, 20:42

Intrun fel cred in reincarnare..adica ma gandesc ca Dumnezeu daca tot nea facut..sa ne dea mai multe sanse de reusita in viata..si ca sa se scuteasca de alte ''eforturi'' a ''inventat'' reincarnarea. dar..cine stie..

• Tanike pe 13 Feb 2011, 01:18
    amintiri din alte vieti

Eu una ìti ìnteleg nelinsitea si curiozitatea de-a sti mai mult. Cu siguranta exista persoane capabile de hipnoza, ìnsa nu am vazut pana acum vreun cabinet sau vreo adreasa facuta publica. Ce povestesti mi se pare plauzibil datorita faptului ca si eu am avut astfel de vise si senzatii de tip paranormal. Am fost si eu candva desculta si-n haine de sac, mergand parca pe urmele lui Iisus, am simtit si cum se deschide cerul si-mi trimite pe-un fascicol luminos chipul Mariei, "stiu" ca mai exista si un al doilea oras subteran sau suprapus..., etc, etc. Tot ìn vis am recunsocut chipul sotului actual, fiind un agresor ce-mi lua viata ìn alta epoca.... Pe cei dragi cunsocuti ìn caesat viata ìi revad adesea ìn vise si astfel exista un soi de comunicare, ajutor iar uneori simt ìn plin azi cum tocmai a trecut pe langa mine cineva din cei dusi. Toate astea sunt ìnca tabu si cam nimeni nu le pricepe, risti sa fii considerat nebun; totusi, sunt trairi si experiente ìmpartasite de f multa lume, mai ales de cei ce-au avut o moarte clinica. Apropos de moarte, am avut si-o astfele de experienta si de atunci stiu ca nu-i decat o trecere spre o lume plina de lumina si-o fericire greu de descris ìn cuvinte. Revenirea la viata a fost sinonima c-o mare durere, deceptie, totul mi se parea urat si hidos fata de lumea misterios de frumoasa si senina din care coboram. Uneori mi-am dorit si eu o sedinta de hipnoza, ìnsa cred ca toate vin la timpul lor si daca nu vin...e bine sa nu fortam nimic. Invatam singuri, ne descoperim si viata aceasta ne-am ales-o ca urmare a trecutului...

• ssamara20 pe 13 Feb 2011, 00:55
    ...continuare

astfel se face ca postasul pe care l-am vazut la varsta de 10 ani sa fie mai tarziu visat intr-o ipostaza de sot sau prieten in vis, sau chiar o fata pe care creierul o recunoaste si se foloseste de ea pentru a-ti transmite anumite informatii in vis, creierul nu are puterea de a "inventa" tipare noi de fete umane, totul este o amintire, asa se face ca desi nu reusim sa ne aducem aminte de un coleg peste multi ani cand ii vedem fata il recunoastem!

• ssamara20 pe 13 Feb 2011, 00:51
    ...

pentru inceput sa lamurim ideea de reincarnare,acest concept exista mii de ani,daca stusiem filosofia! visul nu are nici o legatura cu viata anterioara daca ar exista! in vis reflectam tot ce traim in subconstient, iar conform studiilor si cercetarilor nu putem crea in vis un personaj, fiecare imagine pe care o vedem este stocata de creier intr-o selectie riguroasa, cea mai importanta memorie este cea de recunoastere...