RALUCA LUCA, femeia din spatele unui brand românesc destinat bărbaţilor



Care sunt cele mai mari satisfacţii legate de acest business, de când l-ai deschis până acum?

Cele mai mari satisfacţii le am cand primim feedback-urile de la clienţi. Primim aprecieri şi în showroom, dar mai ales de la clienţii din ţară care sunt foarte surprinşi de calitatea produselor noastre atunci când îşi deschid pachetele. Nu puţine au fost cazurile când prima comandă a fost una minimă, de test, urmată de comenzi mari, dar mai ales constante. Lumea este încă destul de sceptică când vine vorba de comenzile online de haine, dar odată ce le-ai câştigat încrederea totul funcţionează perfect.
Cea mai mare satisfacţie a mea este că am reuşit să ne promovăm excelent prin recomandări.

De ce să cumpere femeile haine Don Men pentru partenerii lor?

Să ştii că aproximativ 40% din cumpăratorii noştrii sunt femei care comandă pentru soţii sau fii lor. De cele mai multe ori bărbaţii îşi roagă partenerele să le aleagă hainele. Femeile văd mai bine în ansamblu şi aleg hainele şi în funcţie de garderoba existentă acasă. Bărbaţii se lasă puţin influenţaţi de impulsul de moment şi au tendinţa să cumpere prea mult.
Să revin la întrebarea ta, ar trebui să le cumpere pentru ca ei să arate senzaţional.

Ce îţi doreşti tu cu acest brand, care e obiectivul spre care ţinteşti?

Îmi doresc ca DON MEN să ajungă un brand internaţional. Vindem produsele noastre şi în regim en gros în multe magazine partenere din România şi în Londra, Anglia deocamdată. Obiectivul nostru este să avem parteneri pe toate continentele.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod