Cum te menții în formă și ce să mănânci când nu ai timp să gătești?

Într-o lume a vitezei, e greu să ne menținem în formă. Lipsa timpului își spune cuvântul, de cele mai multe ori. Nu-ți face griji! Există soluții la îndemâna oricui, important e să te informezi bine.
Atunci când nu ai timp să gătești, îndreaptă-ți atenția către produsele din frigider. Este important să ai întotdeauna la îndemână gustări sănătoase, fructe și legume. 

Astăzi vorbim despre tofu, o brânză de soia, care nu ar trebui să-ți lipsească din casă.
Este ideală atât pentru persoanele care nu consumă alimente de origine animală, cât și pentru cele care își doresc o siluetă de invidiat.

Ce fel de tofu ar trebui să alegi?


Îți recomandăm Tofu de la Inedit pentru că acesta se obține din lapte de soia, la care, pentru varietatea gustului, se adaugă ingrediente naturale, precum semințe de chimen, vârfuri de mărar, fulgi de ardei. De asemenea, este disponibilă și o variantă de tofu afumat printr-o metodă tradițională (lemn și rumeguș de fag), cât despre varianta în saramură, ei bine, aceasta este obținută din apă de izvor și sare de mare. Iată și motivul pentru care spuneam că e bine să te informezi înainte!


Găsești mai multe informații despre Tofu de la Inedit aici.

Care sunt avantajele consumului de tofu?

1. Potolește foamea
Brânza tofu este suficient de sățioasă, astfel încât poate constitui baza unui prânz sau a unei cine. O poți consuma alături de legume într-o salată sau la micul dejun alături de o omletă din albușuri.
 
2. Te ajută să slăbești
Pentru că este săracă în calorii, brânza tofu este ideală atunci când vrei să pierzi câteva kilograme. De asemenea, este o sursă excelentă de proteine.
 
3. Întârzie semnele de îmbătrânire
Vitamina E, dar și izoflavonii, acționează împotriva radicalilor liberi, responsabili cu îmbătrânirea țesuturilor.
 
4. Conține Omega 3
Datorită conținutului de Omega 3, brânza din soia scade colesterolul și ajută sângele să se mențină fluid. De asemenea, scade nivelul trigliceridelor.
 
5. Previne apariția anemiei
Conținutul bogat de fier și cupru ajută la producerea hemoglobinei, astfel că previne apariția anemiei. Consumă brânza tofu mai ales în perioadele stresante.
 
6. Bogat în calciu
Tofu este recomandat tuturor femeilor, mai ales celor aflate la menopauză, dar și persoanelor care au predispoziție la osteoporoză sau afecțiuni ales sistemului osos. 

Acestea fiind spuse, dacă vrei sa te menții în formă, asigură-te că ai întotdeauna brânză tofu și legume în casă. 
 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată