Detoxifiere: scapă de 3 kilograme până la Crăciun


Ai un stres cu cele câteva kilograme pe care le-ai câştigat fără să-ţi dai seama. Dacă vrei să scapi de ele, cura de detoxifiere este soluţia perfectă pentru tine. Află ce presupune ea şi ce ai voie să mănânci în următoarea lună!

Ai un stres cu cele câteva kilograme pe care le-ai câştigat fără să-ţi dai seama. Dacă vrei să scapi de ele, cura de detoxifiere este soluţia perfectă pentru tine.

 

Află ce presupune ea şi ce ai voie să mănânci în următoarea lună!

 

Dacă urmezi o cură de detoxifiere nu te vei înfometa, nu trebuie să te stresezi cu calcularea caloriilor şi nici nu-ţi vei afecta sănătatea.

 

Practic, îţi vei ajuta organismul să funcţioneze la capacitate normală, favorizând eliminarea toxinelor şi a grăsimilor acumulate, curăţând astfel colonul de reziduuri.

 

Ca să îţi dai seama dacă sistemul tău digestiv funcţionează corect reţine că resturile alimentare nedigerate, deşeurile trebuie să părăsească organismul sub formă de scaune la 24 de ore după ingerarea lor. Un colon care funcţionează bine se goleşte de două ori pe zi.

 

 

Ce presupune cura de detoxifiere?

 

POŢI SĂ CONSUMI

  • fructe (crude, congelate, uscate, suc proaspăt stors în casă);
  • legume şi leguminoase (crude, congelate, conservate în apă);
  • orez brun şi paste integrale;
  • peşte proaspăt şi congelat;
  • seminţe oleaginoase neprăjite şi nesărate (nuci, migdale, alune de pădure, nuci caju, seminţe dovleac, seminţe de floarea soarelui, etc);
  • iaurt simplu, chefir, sana;
  • miere/zahăr brun;
  • condimente;
  • ceaiuri din plante sau fructe;
  • carne slabă (în cantităţi moderate).

 

NU POŢI SĂ CONSUMI

  • produse procesate care conţin aditivi alimentari;
  • prăjeli;
  • afumături;
  • produsele făinoase preparate cu făină albă (pâine, biscuiţi, covrigei, patiserie, prăjituri, paste);
  • produse de tip fast-food;
  • lactate cu conţinut ridicat de grăsime;
  • unt şi margarină;
  • dulciuri, în special cele din comerţ, dar poţi să foloseşti mierea de albine şi zahărul brun pentru îndulcirea ceaiurilor;
  • băuturi carbogazoase, inclusiv cele dietetice;
  • alcool şi cafea, dar poţi să înlocuieşti cafeaua cu ceaiul verde;
  • sosuri pentru salate, maioneză, murături;
  • cantitatea de sare trebuie redusă şi înlocuită cu mirodenii.

 

 

Fibrele ajută la controlarea greutăţii


De reţinut! Trebuie să consumi alimente bogate în fibre în fiecare zi. Reţine că 1 gram de fibre arde 7 calorii. Fibrele stimulează metabolismul, reduc pofta de mâncare şi îţi dau un plus de energie, astfel încât poţi să slăbeşti fără să-ţi pui in pericol sănătatea! Cele mai bune surse de fibre le găseşti în: seminţele de in, tărâţele de grâu, seminţele de secară, fulgi de ovăz, alune de pădure, mazăre verde, varză, morcovi, banane, mere, pere, pâine cu seminţe şi fâină neagră.

De asemenea, nu trebuie să înlocuieşti apa plată cu cafea sau băuturi răcoritoare. Consumul de apă plată este esenţial în procesul de slăbire, mai ales dacă doreşti să măreşti aportul zilnic de fibre, pentru că altfel te vei constipa. De aceea este absolut obligatoriu să consumi 2-2,5 litri de apă zilnic! 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (3)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Zanoaga Elena pe 2 Dec 2012, 17:20
    KILOGRAMELE IN PLUS

    ce sa mai comentez ca am incercat tot ce se poate incerca ptr slabit

    0
    0

  • ANELY pe 22 Nov 2010, 20:54
    FELICITARI PTR. PRAGMATISM.

    Chiar ma recunosc in acest comentariu.Sunt metode experimentate de mine insumi.Sunt ani buni de cand nu am senzatia de saturatie dupa o masa.Chiar functioneaza aceasta metoda in a-ti monitoriza cu usurinta kilogramele.Excesele de orice fel chiar dauneaza.

    1
    0

  • ssamara20 pe 22 Nov 2010, 14:05
    sfat!

    toata lumea se intreaba cate calorii sa consume pe zi sau cat trebuie sa manance, organismul este in asa fel construit incat sa iti spuna exact de ce ai nevoie si cat trebuie sa mananci, trebuie doar sa dai importanta felului in care iti simti stomacul , daca mananci nu trebuie sa te simti satula doar atunci cand te ridici de la masa si simti ca te doare stomacul (senzatia de full), asta inseamna ca ai mancat o portie prea mare, multi sunt obisnuiti sa isi puna in farfurie o portie de mancare dar pe masura pe mananca nu isi mai dau seama daca acea cantitate este potrivita sau nu, daca simti ca te-ai saturat renunta la ultima bucatica din farfurie chiar daca mai incape, stomacul este ca o membrana si cu cat este fortat mai mult isi mareste capacitatea astfel devine mai mare iar senzatia de "satul" apare mai greu, un alt mod de ati "citi" organismul este fitnessul ,atunci cand exercitiile sunt neobisnuite de greu de realizat sau apare oboseala prea repede inseamna ca in corp sunt prea multe grasimi (greutate peste media normala)astfel trebuie sa mancam mai putin , daca in timpul exercitiilor apare o senzatie de ameteala si vederea incetosata inseamna ca trebuie sa mancam mai mult,mancarea este ca si un combustibil care ne da energie iar corpul intodeauna iti tansimite cate ceva, tu trebuie sa detii controlul asupra stomacului si al mintii nu mancarea!

    3
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;