Culisele unui război. Când Andreea Esca aşteaptă detalii de la Adrian Sârbu


Adrian Sârbu a apărut la petrecerea revistei ”The One”, condusă de Andreea Esca, purtând un tricou alb pe care scria ”Revoluţia continuă! Detalii aici”, adică amănuntele revoluţiei se

Adrian Sârbu a apărut la petrecerea revistei ”The One”, condusă de Andreea Esca, purtând un tricou alb pe care scria ”Revoluţia continuă! Detalii aici”, adică amănuntele revoluţiei se află la purtătorul tricoului.

Într-un articol publicat pe Reporter Virtual, Adrian Halpert explică motivul pentru care fostul manager al Pro TV nu reacţionează la ”măcelul” care se petrece în cea mai importantă staţie de televiziune a momentului. La mijloc se află un contract de neagresiune care ţine până în anul 2014 în urma căruia fostul boss primeşte în tranşe de la CME 6,4 milioane de euro, conform sursei citate mai sus.

Apariţia în acel tricou poate fi luată şi ca o promisiune că  se va întoarce în industria care l-a consacrat. Până atunci, o mare parte din vedetele trustului Media Pro au plecat la Antena 1. Managerii de acolo au folosit prăbuşirea valorii de piaţă a starurilor create de Adrian Sârbu şi le-au angajat la jumătate de preţ, sperând să ajungă lideri de audienţă printr-o grilă de toamnă mult mai puternică decât cea a competiţiei.

Este un pariu riscant, mişcările masive de trupe dinspre o televiziune spre alta, de cele mai multe ori, nu au dat rezultatele aşteptate. La o scară mai mică, plecarea lui Florin Călinescu de la Pro TV a însemnat prăbuşirea vedetei deşi a încercat să resusciteze la vremea aceea o televiziune muribundă, Tele 7 ABC. Să ne amintim şi de plecarea lui Teo de la Pro TV la Romantica lui Vântu, pe un contract imens, un milion de dolari şi n-a reuşit să revitalizeze postul.

Experimentele, chiar la o scară mică, s-au dovedit a fi eşecuri, cu atât mai mult va trebui să vedem ce se va întâmpla în această toamnă cu Antena 1.

Pe de altă parte, reducerea cheltuielilor la Pro TV fără să piardă simţitor din audienţă îi oferă lui Cesnavicius, actualul manager, mult spaţiu de manevră pentru că va avea la dispoziţie bani gheaţă cu care poate cumpăra filme mari şi show-uri mai mici, oferindu-i un avantaj în confruntarea cu Antena 1. Cesnavicius are însă nevoie de un director de programe genial şi o echipă pe măsură care să aleagă emisiunile perfecte şi să le poziţioneze în grilă astfel încât să ţină în spate Antena 1. Are nevoie de o bună cunoaştere a publicului local, a modului de viaţă, a obiceiurilor de consum TV şi multe alte mici amănunte care pot nărui o grilă de televiziune sau o pot transforma într-o armă mortală.

Mai e o discuţie, la nivel de percepţie, atâta timp cât Andreea Esca prezintă Ştirile Pro TV, consumatorii nu vor realiza că s-a întâmplat ceva semnificativ acolo.  Esca e stâlpul de credibilitate al postului şi o pierdere a ei ar însemna un dezastru strategic.

E adevărat că şi o decizie a jurnalistei de a pleca ar însemna un risc în planul carierei. Ea ştie foarte bine de eşecurile predecesorilor săi. În plus, la ora actuală, nu prea are unde să se ducă.

Mai mult ca sigur că Andreea Esca va aştepta ca Adrian Sârbu să-i livreze detaliile continuării revoluţiei.

Foto Mediafax

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod