Cum a transformat-o Kim Kardashian pe sora sa în copia ei identică. Kendall Jenner e de nerecunoscut

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
22 Martie 2021
O campanie de promovare lansată de Kim Kardashian pentru noua sa gamă parfumuri, creată în colaborare cu Kendall Jenner, a provocat un val de isterie pe rețelele de socializare.
Cele două surori seamănă atât de bine încât par să fie gemene identice, deși până de curând asemănarea dintre ele nu era una izbitoare.

Kim, în vârstă de 40 de ani, și Kendall, de 25 de ani, au fost fotografiate împreună pentru a promova noul parfum ce marchează colaborarea dintre Kendall și brandul KKW Beauty, deținut de Kardashian. Fanii de pe Twitter și Instagram au fost șocați să descopere că surorile Kardashian-Jenner seamănă extrem de bine. 

Cele două surori au participat la o ședință foto cu temă inspirată de peisajele din zonele de deșert, înainte de lansarea noilor parfumuri din colecția KKW.
Parfumurile sunt inspirate de dragostea lui Kendall pentru natură și călărie.

Nu doar că poartă aceleași haine, dar surorile sunt machiate și coafate identic, ceea ce i-a făcut pe internauți să creadă că starleta și-a dorit să-i imprime surorii sale mai mici propriul său aspect fizic. 
„De când seamănă ele două atât de bine?”, s-a întrebat un user de pe Twitter, făcând aluzie la faptul că până la această ședință foto asemănarea dintre cele două nu era vizibilă.

„Aceste parfumuri sunt atât de diferite de tot ceea ce am făcut până acum pentru KKW Fragrance. Kendall are gusturi complet diferite de ale mele în materie de arome.
Sunt atât de bogate și luxoase! Toți cei care le-au mirosit au devenit dependenți de ele. Olive, Amber și Blue Roan sunt disponibile în sticlele noastre populare de 30 de ml. Abia aștept ca voi toți să le mirosiți!”, a scris Kim Kardashian într-o postare pe Instagram.

Dincolo de asemănarea bizară dintre cele două, noua gamă de parfumuri s-a dovedit un real succes, cu rezultate financiare impresionante.

Potrivit TMZ, starul de reality show a câștigat cinci milioane de dolari în primele cinci minute de la lansarea noilor parfumuri - totul fără să chletuiască niciun ban pe reclame.
A fost suficientă o singură postare pe Instagram, care a strâns peste 4,5 milioane de aprecieri.

Nu este prima dată când Kim Kardashian câștigă sume enorme în câteva minute. În momentul lansării primului său parfum, în 2017, Kim a câștigat 14 milioane de dolari din vânzări, în urma unei simple postări pe Instagram. 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod