6 exerciții yoga care îți fac sânii mai frumoși

Exercitii yoga

Orice femeie își dorește să aibă sâni frumoși, în mod natural, dar sunt puține cele care știu ce pot face pentru a-i păstra astfel.
Odată cu trecerea timpului sau după o sarcină, sânii își pot pierde fermitatea. Dar câteva trucuri de îngrijire, așa cum sunt aplicarea regulată a cremelor care sporesc elasticitatea pielii, dar mai ales exercițiile fizice contribuie semnificativ la redobândirea frumuseții bustului. Printre cele mai eficiente exerciții pentru bust sunt unele posturi yoga, care sunt potrivite pentru începători și nu necesită foarte mult efort. Iată ce exerciții yoga să încerci ca să ai sâni mai frumoși, potrivit brightside.me:

Postura Războinicul

Această postură yoga te va ajuta să-ți extinzi toracele și să-ți ții spatele drept, un pas esențial pentru a-ți pune bustul în evidență. Repetă exercițiul de zece ori pentru fiecare parte. Iată cum se execută:




Postura Triunghiul

Trikonasana sau postura Triunghiul îți va relaxa toracele, va contribui la tonifierea mușchilor din această zonă și va contribui la o mai bună mobilitate a coloanei. Iată cum să o execuți corect:




Postura Cobra

Bhujangasana sau postura Cobra ajută la tonifierea mușchilor din zona toracică, inclusiv a celor aflați în spatele sânilor și care îi susțin.
Va tonifia abdomenul și îți va îmbunătăți postura. Iată cum se realizează:





Postura Arcul

Numită și Dhanurasana, postura Arcul este potrivită pentru persoanele care suferă de dureri de spate, fiind perfectă și pentru a-ți tonifia musculatura care îți susține sânii, contribuind astfel la un bust mai ferm. Încearcă să stai în această postură timp de 30 de secunde.




Postura Roata

Această postură îți tonifică mușchii brațelor, spatelui și toracelui, dar are și un efect de îmbunătățire a posturii prin creșterea flexibilității coloanei. Este foarte asemănătoare cu exercițiul "podul", pe care sigur l-ai făcut la școală, la orele de educație fizică.




Postura Cămila

Această poziție mai poartă denumirea Ustrasana și este foarte eficientă pentru a tonifia mușchii spatelui, pieptului și abdomenului. Stai în această postură timp de 30 de secunde.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod