De ce ne simtim singuri... in doi?

Elena, o cititoare Eva.ro, impartaseste suferinta ei: "Mai trist este sa fii singura in doi atunci cand traiesti cu sotul ca 'vecini de palier'.

Din cand in cand ti se mai pune o intrebare, esti buna atunci cand rezolvi diverse situatii, in rest esti un bun de care, atunci cand el se satura, se eschiveaza, incepe cu 'esti grasa', 'esti urata' etc. E trist sa fii in doi, dar singura...
".

De cele mai multe ori ne este foarte greu sa acceptam faptul ca o relatie de dragoste nu poate fi ca la inceput, ca nu mai simtim acea zvancnire a dragostei, acei "fluri in stomac", acele batai ale inimii, care ne sfasie pieptul.


Uneori ne intrebam daca acele gesturi reflexe ale partenerului, pe care le atribuim sentimentelor de dragoste, exista pur si simplu sau sunt insotite de trairi intense.

"Vin de la birou si il gasesc in fata calculatorului. Ma saruta, la fel cum o face de fiecare data - aproape absent - si se intoarce la jocurile lui. Pregatesc masa, vine si isi ia ceva pe o farfurie, iar apoi se posteaza in fata televizorului.

Ca in fiecare seara, as vrea sa il aud povestindu-mi cum a fost ziua pentru el, nu sa stam impreuna pe canapea precum doi straini, care au venit la cinema si poate, repet, poate, impart o punga de floricele.
Pana ma pregatesc eu de culcare, il gasesc deja in dormitor, adormit bustean.

Ma prabusesc, ca in fiecare seara, la pamant si plang. Asa este de aproximativ jumatate de an. Nu am puterea sa ma despart de el, pentru ca il iubesc, dar singuratatea asta ma doboara si am convingerea ca nu voi mai rezista mult timp
", imi marturiseste Miruna.

Asteptarile tale neimplinite, poate si ale lui, nu vor putea niciodata umple acel gol al unei relatii, daca nu exista comunicare. Nu astepta mereu sa fie el cel care face primul pas, spune-i ce te nemultumeste, ce te deranjeaza! Intr-adevar, gesturile ar trebui sa vina de la sine, dar putina "instigare" nu strica.


Reaminteste-i ce gesturi iti fac placere si ce te face sa te simti bine. Nu te interioriza, nu refuza dialogul si nu lasa rutina si stresul emotional sau fizic sa va indeparteze unul de celalalt!

Un articol Nicoleta Tarantus 
 

Comentariile 1-50 din 71


  • deeamy pe 2 Apr 2009, 22:53
    singuratatea in doi...la fel k singur

    fetelor aveti perfecta dreptate...ma regasesc in citatele voastre...este dureroasa singuratatea in 2 insa incerci sa te consolezi...dar fii singura e si mai dureroasa.Curaj ...de asta avem nevoie,de curaj pt a merge mai departe.

    0
    0

  • dianar pe 3 Apr 2009, 06:09
    misca-te!

    singura in doi? te-ai uitat in oglinda? emana viata din tine? daca nu, daca ai ochi rosii de plans si suferinta, daca ai devenit ca o mobila, atunci am o veste buna pentru tine, adica doua vesti: - sigur esti mult mai tare decat crezi - solutia sta in tine, CREDE-MA! cum? nu e un secret, si noi si ei preferam sa vedem zambete si viata. cand ne lasam prada grijilor zilnice, responsabilitatilor, bucatariei si uitam sa radiem caldura care l-a adus pe omul ala langa noi : ori o cauta in alta parte, ori o cauta in sine insusi. spune-i o gluma, fa o prostie, imbraca-te cu o haina noua si defileaza prin fata lui, merge-ti intr-un loc nou,invita-l la picnic, uita-te in ochii lui sincer si spune-i cat e de frumos cand zambeste si multumeste-i asa dintr-o data pentru ca e alaturi de tine si te inspira sa iti reactivezi viata, glumeste pe seama unor cunoscuti, etc... lucruri simple pe care ai uitat sa le faci. tu esti un om frumos, un om de care el s-a indragostit(si nu numai el! ), dar din pacate societatea de azi ne impinge sa devenim niste roboti si sa uitam de noi ca personalitate , ca frumusete. ce vrei sa vada omul ala in tine? de cand nu ai mai schimbat un tablou in casa? ...sunt lucruri la care ar fi bine sa ne gandim mai des. pentru noi intai, sa prindem aripi iar ! la orice varsta hai ca poti, nu lasa bunatate de om ce ai iubit candva sa distreze alta femeie. daca altele pot, si tu poti. fi calma, calda, zambitoare, frumoasa din interior! si spune-mi cum e sa fii din nou cu el...

    1
    0

  • andreea82 pe 3 Apr 2009, 08:49
    tot singur...

    de unul singur,in 2 , in 3.....tot singuratate se numeste.

    0
    0

  • danan pe 3 Apr 2009, 08:59
    rasp dianar

    si in cazul ca-ti raspunde un NU rotund la toate astea?

    0
    0

  • Anca pe 3 Apr 2009, 09:04
    sg cuc

    Doamne, cat de bine zici Dianar... de multe ori m-am gandit ca tocmai zambetul, buna dispozitie si aparenta lipsa de probleme a altei femei l-a facut si pe al meu barbat sa caute in alta parte, in mom in care eu eram cocosata de tot felul de probleme si nu mai aveam motive sa zambesc...nu mai eram plina de viata si nu mai eram receptiva la iubirea lui... mare atentie trebuie sa avem, indiferent de problemele de zi cu zi.

    0
    0

  • Diva pe 3 Apr 2009, 10:13
    singuri sau in 2

    Cita dreptate avea bunica mea cind spunea "poti avea orice barbat , si in momentul in care il ai, ai grija sa ramina al tau!" Noi femeile, mame, cu problemele pe care le avem in fiecare zi , uitam de cea-ce avem linga noi, ne amintim atunci cind ne parasesc, si atunci ne intrebam "de ce ne-au lasat?". E un proverb care zice " femeia trebuie sa fie gospodina, doamna pe strada si amanta in dormitor" amintitiva de acest lucru pina nu-i tirziu !!! E sfatul unei femei care a ramas singura, pt. ca era prea ocupata cu toate problemele din lume si a uitat cel mai importnt lucru din viata sa " partnerul" care intr-o zi sa saturat sa fie mereu uitat si si-a luat zborul cu cineva mai atent la el ,si mai putin preocupat de restul lumi. Daca merita , trezitiva si dati mai multa atentie a voi doi.!!!!

    0
    0

  • anemona pe 3 Apr 2009, 12:53
    pacaleli

    eu sunt o fire vesela, simpatica (miss boboc la liceu, deja am spus prea mult) nu ma cocoseaza grijile si problemele, am iubit cu toata fiinta mea si cu fiecare celula din corpul meu, pe acel barbat care la un moment dat a plecat la altcineva.. de ce a facut o, nu stiu, cand ii oferi prea mult unui barbat fie sentimental sau material se simte in inferioritate, - am incercat sa gasesc tot eu un raspuns - nu mai stiu ce comportament sa adopt in prezenta unui barbat...

    0
    0

  • dana pe 3 Apr 2009, 13:31
    De ce ne simtim singuri...

    Daca cel de langa tine este "omul potrivit" participa alaturi de tine la toate grijile si problemele din jur care te cocoseaza, asa cum bine zicea cineva aici. Daca te lasa pentru ca nu-l mai amuzi, atunci duca-se! Mai bine singura decat cu un "absent" in casa, cu un tradator, cu un om care in cele din urma e imatur daca gandeste ca poti trece prin viata asta intr-o veselie si bucurie. Ca n-ai grijuri, ca n-ai pasuri si ca-noti numa-n matasuri. Viata are urcusuri si coborasuri si nu zic sa te lasi coplesita de griji si necazuri. Trebuie oricum sa lupti ca sa iesi la liman. Si cand ai un rasfatat langa tine care se simte neglijat, care nu e in stare sa fie alaturi de tine si la bine si la rau, atunci v-am spus: duca-se!

    0
    0

  • insuladeflori pe 3 Apr 2009, 13:49
    Corect

    Barbatii sunt atrasi de femeile care par neajutorate. Sentimental, financiar, etc..... Nu stau langa femei mai puternice ca ei. Se simt umiliti. Ofera-i doar dragoste. Nu-l face sa se simta inferior-financiar/profesional.... Si va fii OK.

    0
    0

  • mirela pe 3 Apr 2009, 14:55
    rasp danar

    imi place cum gandesti...e timpul sa ne gasim echilibrul interior...e vremea crizelor de tot felul,sa speram ca nu ne cuprinde si criza de resurse interioare... daca gasim puterea de a fi un intreg singuri, sigur va dori si celalalt sa se impartaseasca din optimismul nostru...mie cel putin asa mi se intampla...si nu numai in cuplu....sunt o fire optimista si toti vor sa fie in preajma mea...

    0
    0

  • klausy pe 3 Apr 2009, 15:08
    Sinceritate

    Da, exista singuratate in doi atunci cand ramai intr-o relatie care nu e sanatoasa si nu te simti bine. Atunci cand ai prea multe intrebari fara raspuns si constati ca faci totul dar nimic din partea cealalta cred ca e timpul sa inchei si sa nu mai fi singur(a).

    0
    0

  • singuratate_in2 pe 3 Apr 2009, 17:50
    Singuratatea te omoara

    Offf,singuratatea asta in doi...din cauza ei am divortat,iar acum sunt singura-singura si nu pot sa zic ca ma simt mai bine.E crunt si trist...:(

    0
    0

  • Valentina pe 3 Apr 2009, 17:51
    dana ai dreptate

    Sincer eu cred k un barbat dak te iubeste stie sa te accepte asa cum esti cu bune si cu rele insa da nu te iubeste si aici fac referire la ce spunea dianar poti sa te dai si cu capul de pamant langa el pt ca nu-l va interesa.Eu si prietenul meu stam in aceeasi casa si sincer el e genul de om care mereu ma intreaba ce am si vrea mereu sa-mi fie bine si ma urmeaza in orice fac...cred ca nu exista un etalon de barbat...pt fiecare femeie e bun un anumit tip de barbat si daca ce-l pe care-l ai acuma in batatura nu te face fericita lasa-l liber si vezi-ti de viata ca si asa e una singura si decat cu un prost langa tine mai bine singura...asa am gandit mereu si mi-a functionat.

    0
    0

  • nepotica pe 3 Apr 2009, 18:29
    Intradevar este crunta singuratatea

    Buna, fetelor si baietilor. Eu pot sa spun ca am trait singuratatea in doi,am stat 9 ani de zile cu un om pe care l-am iubit enorm ,avem un baietel , ne-am despartit de 2 ani,eu eram doar o menajera cred pentru el,am avut o cadere nervoasa foarte urata,nu mai vorbea cu mine, statea numai pe calculator,raspundea numai cu da si nu,daca vroiam sa discut cu el pur si simplu refuza, e groaznic , nu m-a intrebati de ce am stat cu el asa mult,la inceput nu era asa. Vreau sa dau un sfat celor care se afla in situatia in acre am fost eu,Unde nu exista comunicare ,nu exista nimic,trebuie taiat raul de la radacina, eu nu am ascultat pe nimeni , am suferit ingrozitor. Acum sunt bine am intalnit un barbat cu care vorbesc absolut orice , il iubesc insa uneori merita mai mult din partea mea, dar eu nu mai pot sa ofer tot, si-mi pare rau,sufletul meu a fost secat de persoana cu acre am fost inainte,si inca un sfat , Spune-i omului de langa tine ce simti , iubire , ura ce te deranjeaza, ce-ti place la el, nu fi zgrcit la cuvinte , s-ar putea sa nu mai ai ocazia sa-i spui. Un sfarsit de saptamana cat mai placut.

    0
    0

  • hersinia pe 3 Apr 2009, 18:30
    apropo...

    spunea cineva mai sus ca "barbatii...Nu stau langa femei mai puternice ca ei"; eu o sa contrazic ideea deoarece eu insami traiesc astfel..intr-adevar sunt multe certuri pe tema aceasta, dar deocamdata merge relatia. se poate, totusi!

    0
    0

  • Ana Karenina pe 3 Apr 2009, 19:53
    Hmm, singuratatea in doi cu urcusuri si coborasuri!

    Cred ca nu exista cuplu care sa nu treaca prin momente de genul acesta. Cel mai bun remediu este o pauza, cateva ore pe zi...sau mai bine cateva zile. Comunicarea poate ca nu va veni asa peste noapte, dar macar dorinta de a petrece timp impreuna, de a lua masa impreuna si de a face dragoste va reveni. Si va trebui intretinuta aceasta dorinta, mica pauza ne va da forta, energie si chef sa continuam adoptand o noua strategie. Asa e viata, mereu trebuie sa adoptam strategii pentru a trece cu bine peste toate, altfel primim ce ni se ofera si s-ar putea sa nu ne multumeasca. numai bine! iubiti-va mult!

    0
    0

  • Steluta pe 3 Apr 2009, 20:15
    Greu...greu.....mda

    Toate, dar absolut toate aveti mare dreptate in ceea ce spuneti. eu am o relatie de 1 an si 3 luni si va pot spune ca in relatia asta eu sunt cea care incearca sa ofere cat mai mult, sa-l fac sa se simta bine, sa-l surprind tot timpul....etc. Dar atunci cand vezi ca tu nu ai nici macar un dram de multumire din partea lui a-pai iti vine sa te duci mancand pamantul, el lucreaza sofer la o firma de curierat iar eu la o multinationala in contabilitate, in schimb el castiga mai bine decat mine dar tot eu cheltui cel mai mult - pentru amandoi. S-a mutat la mine cat parintii nu sunt in tara, in casa la mamica da bani dar la mine nu, de ce??, pentru ca stie ca am eu si ca in fiecare dimineata isi ia pachet la el, ca seara cand el vine de la munca gaseste mancare calda, ca spal, calc........deci intr-un cuvant l-a luat pe Dumnezeu de un picior, sau mai bine zis si-a gasit fraiera. Si eu am defecte ca tot omul, si mai gresesc ca atunci cand sunt nervoasa ii spun tot ce ma deranjeaza dar am incercat si cu frumosul sa-l mai schimb un pic, dar nu prea am sanse. Nu stiu cat am sa mai rezist din moment ce el nu-mi multumeste nici macar cu un trandafir furat dintr-o gradina sau o zambila care costa doar 1 leu pentru putinul lucru care il fac pentru el. Si sincer sa va spun pe mine lucrurile materiale nu ma satisfac si multumesc cat m-ar bucura un simplu gest, o petala, orice, numai sa vad ca si eu contez pentru el......si atunci intervine SINGURATATEA, pentru ca incepi sa te saturi sa-i tot zici sau sa-i dai de inteles anumite lucruri, si deja nu mai insisti pentru ca stii si tu ca nu mai are rost....este bine sa pretuiesti persoana de langa tine, dar sa te si merite cu adevarat. Mai intai sa va iubiti pe voi, pentru ca toate sunteti frumoase, indiferent de varsta si apoi sa-l iubiti pe cel de langa voi.....cum am spus, daca merita.

    1
    0

  • sorana10 pe 3 Apr 2009, 21:20
    singuratatea

    ce te faci cand singuratatea in doi dureaza de o viata,are cineva o solutie?

    2
    0

  • Mihaela pe 4 Apr 2009, 01:44
    singuratate

    Oricat ai incerca sa te refugiezi in tot felul de activitati numai pt a uita ca esti singura nu poti sa nu te intristezi cand vezi doi tineri sarutandu-se in parc , cand vezi o familie iesind duminica la plimbre , cand vezi un barbat daruind o floare alesei sale, si atunci te gandesti : " Oare cu ce am gresit de nu ma pot bucura si eu de aceste " maruntisuri" ale vietii ?Oare de ce nu reusesc sa pot imparti si eu bucuria si suferinta cu cineva ? De ce nu am in bratele cui ma prabusi cand sunt extenuata ? De ce trebuie sa ma imbarbatez intruna , sa imi dau sfaturi si sa hotarasc de una singura? De ce ? De ce ? Poate pentru ca mi-e frica de un alt esec . Poate pt ca mi-am pierdut increderea in mine insami , poate ca sunt perfectionista , poate cer prea mult , si atunci sunt vinovata si , prin urmare , suport consecintele. Un lucru stiu sigur : singuratatea e ingrozitoare , oricat as face pe grozava si nu as recunoaste.

    3
    0

  • cipi pe 4 Apr 2009, 15:55
    mda

    decat cu batai de cap mai bine ii spui adio. am tot lasat de la mine sperand sa fie mai bine dar degeaba. nu mai vreau sa o vad cum complica tot , cum tot ea se plange , reprosuri si mieuneli de fata alintata prea mult de masa. gata ! barbatii nu-s atrasi de fetele mai puternice decat ei ? prostii ! sunt satul de balivernele si tampeniile ei. din contra vreau sa fie mai sigura pe tot ceea ce face. sunt satul de aerele de fata neajutorata si te belele ce le provoaca. vreau si eu sa am liniste. liniste adevarata si relaxanta. linistea dintre noi e nelinistitoare. e o liniste dinaintea unei furtuni ! fetelor fiti tari si puternice . nu vrem neajutorate vrem o pereche, un egal al nostru.

    1
    0

  • singuratate_in2 pe 4 Apr 2009, 16:19
    Ai dreptate,Mihaela

    M-am regasit 100% in ceeea ce ai scris.Mi-ar placea sa-ti aflu povestea. Fericire tuturor...in 2

    0
    0

  • touch_me pe 4 Apr 2009, 20:15
    singura in doi

    stiti,orice femeie se regaseste poate in una din povestile de mai sus,dar eu nu,ce imi apasa inima e...sunt ff singura cu el,dc?pentru ca nu mai simt nimic pt el:( mi se rupe inima,ma mint singura uneori ma prefac,dar nu stiu solutia mai ales ca e un sufletel mic intre noi doi,o lungesc in speranta ca poate ma voi resemna,desi o viata am:(

    2
    0

  • vale pe 4 Apr 2009, 22:12
    singuratatea

    da mai fetelor.toate avem dreptate si toate vrem mai mult de la cel de langa noi,Am trecut si eu prin multe alaturi de sotul meu si da m-am simtit singura nu o data din pdv sentimental,dar m-a compensat din alte privinte;de fiecare data cand am avut un esec,o dezamagire profesionala,o cearta cu parintiii,fratele,etc,de fiecare data cand am avut nevoie de el a fost alaturi de mine cu un sfat,cu o parere,cu o vorba buna.Suntem casatoriti de 2 ani si impreuna de 8,deci am ajuns sa ne cunoastem suficient incat sa ne dam seama ce este bine si ce nu in relatia noastra si ce vrem unul de la altul.In momentul de fata el isi doreste un copil.eu inca nu,deoarece suntem inca tineri.eu am 25,el 28,si vreau sa mai profitam putin de viata in doi,sper ca nu sunt egoista,dar inca nu ma simt pregatita pt asa ceva si el intelege lucrul asta si e de acord sa mai astepte sa devina tatic inca vreo 2 ani. Cu intelegere totul se rezolva,iar daca nu ,nu are rost pierduti anii impreuna,nici pt unul nici pt altul

    2
    0

  • Elena pe 5 Apr 2009, 11:35
    Curios....!!!Numai feminine scriu! Unde sunt barbatii?

    Fetelor, credet-ma, sunt langa omul meu drag, din 1966, cu prietenia din studentie cu tot! Hai sa zicem ca am avut maaaaaaaaaaaaaare NOROC sa gasesc un barbat adevarat, care, in tot acest timp, nu mi-a inselat asteptarile cu NIMIC! Nu e PERFECt nici el, dar micile metehne sunt insignifiante si dau deliciu relatiei, chiar ma distreaza! Cum am reusit sa nu fim...SINGURI, chiar daca impartim oxigenul casei si al dormitorului? Numai prin RESPECT, EMPATIE, ALTRUISM, IUBIRE, iar peste toate, a tronat COMUNICAREA, in orice context, fara iporizie si pudibonderii, ci curat, cinstit si direct, fatis.

    5
    0

  • Ella pe 5 Apr 2009, 18:41
    Chiar? Unde sunt BARBATII?

    Noi ne spargem capetele sa vedem cum se poate drege sandramaua, dar ei cum gandesc? Sau gandesc macar?Am cautat echivalentul revistei Eva , Femeia, ... pentru barbati, dar n-am gasit nimic.Pe www.adam.ro se dau dezbracate. De multe ori gasesc articole credibile, despre problemele familiei, dar daca ne preocupa numai pe noi EVELE, degeaba . Sa dialoghezi? Cu cine? Oare barbatii sunt din alta specie ?DAca esti puternica , de ce esti puternica, mai ia de dus!Daca esti nevasta, amanta, mama, profesionista, afli ca esti prea acaparatoare, ca lipsa de defecte nu e in regula. Dar si sa -ti gaseasca un defect.....nu mai conteaza nimic din ce ai facut bun.Evident ca am si eu durerile mele, altfel nu as scrie.Si cum de se intampla ca si baietii nostri, pe care i-am crescut sa aprecieze altfel valorile si sa nu faca greselile care ne-au adus noua suferinta , se poarta ,cand cresc , la fel?

    2
    0

  • rushiana pe 5 Apr 2009, 20:34
    Singura in doi

    Sunt casatorita de 2 ani si nu pot spune ca sunt doborata de problemele de la birou sau ca nu eman caldura si tandrete, in fiecare zi cand ajung acasa de la birou si ii si el stam aprox 2 ore impreuna ,si alea ne uitam la televizor, dupa care el pleaca la sala.Cand nu este la sala ii la servici si tot asa.Ii frustrant cand ma gandesc ca la numai 21 de ani am ajuns asa ma intreb ce o sa fie peste 1,2 sau 3 ani.Eu Una nici cu comunicarea nu am reusit sa schimb asta.Succes altora care sunt in situatia asta.

    1
    0

  • andreeaMH pe 6 Apr 2009, 02:50
    APROPO DE SUBIECT

    Am uitat ce e mai important:subiectul si anume faptul ca ma simt singura ,inselata si "moarta" langa el,chiar daca suntem impreuna.Simt un complot al lui,cu el insusi impotriva mea.Temerile au ajuns sa ma oboseasca psihic si fizic.Am nevoie de o portita de scapare.Multumesc!

    1
    0

  • doina pe 6 Apr 2009, 13:13
    singuratatea dupa fericire

    De la 18 ani si pana la 33 de ani am avut numai viata grea cu multa munca, bani putini si lipsa iubirii de catre partener. Am divortat si cineva s-a aratat tare indragostit de mine. Pentru doi ani am trait cea mai mare fericire , ceva ce nici nu credeam ca poate fi relitate insa omul era insurat si isi insela nevasta care oricum a plecat in strinatate la munca. Dupa doi ani a revenit nevasta si brusc barbatul a inceput sa se poarte extraordinar de ciudat. A jucat cartile dure si prefacute, a sustinut nevasta dar a urlat disperat dupa mine, in lume o compatimea pe ea si in intimitate se facea pres in fata mea. A fost un hopa-topa timp de 3 ani, timp in care m-am imbolnavit sufleteste, am ajuns cu barfita si expulzata de societate , traiesc intr-o mare singuratate dar ciudat este ca sunt cu el in aceeasi locuinta. Dupa cei trei ani a divortat si a venit definitiv langa mine. Si totusi ma simt groasnic de singura, ranile mele nu le-a vindecat nimeni , sunt ucisa sufleteste si nu-mi pot revenii. Concluzia mea este ca acei doi ani a fost tot ce s-a numit fericire si am simtit acea fericire tocmai pentru ca nu-l cunosteam de ce ar fii instare el. Regret zilnic si plang zilnic, ,,,,,,,,,,,,,,,

    1
    0

  • singuratate pe 6 Apr 2009, 16:44
    pt Doina

    Doina,am trecut si trec printr-o situatie asemanatoare.Daca doresti sa discutam,ID-ul meu my_soul1977.Multumesc

    0
    0

  • mimi1959 pe 6 Apr 2009, 20:39
    sintem doi dar ....

    eu cred ca oricit ai iubi sioricit ai fi de iubita sint momente in viata cind ne simtim singuri

    0
    0

  • pesimista pe 7 Apr 2009, 18:14
    singuratate in doi

    in ultimii ani am sintit ca sunt " ca si singura " langa sotul meu; am incercat sa schimb ceva la mine crezand ca este vina mea ; am ajuns la concluzia ca "trag de el sa ma placa";asa ca am schimbat foaia : ma imbrac, ma fardez si plec sa ma plimb sau in vizita sau la un suc cu o prietena iar de 2 luni a inceput sa se "planga " - de ce nu stau mai mult cu el? , de ce nu mananc cu el? etc; acum chiar se ridica de la calculator sa stam de vorba ; concluzia este sa-l faci sa simta si el ca este singur si va incerca si el sa rupa"monotonia

    2
    0

  • danan pe 8 Apr 2009, 11:56
    rasp dana

    ce coincidenta. ne cheam la fel si gindim la fel

    1
    0

  • anka pe 8 Apr 2009, 15:20
    dianar procedez asa....dar pana cand?

    daca nu e interesat de mine...degeaba rad, degeaba glumesc, degeaba ma prostesc, degeaba il iua la dans,degeaba defilez prin casa, degeaba ii zic ca e frumos si ii multumesc ca e alaturi de mine!!! lumea lui e virtuala jocurile on line cu razboaie, eu...sunt si eu ca sa fiu ....si ma doare sufletul ca e asa :(

    1
    0

  • cati pe 9 Apr 2009, 08:38
    atat de singur....

    cred ca am incercat tot ce este posibil nu mai am nici o sansa.il simt indiferent.dar in acelasi timp nu are puterea sa renunte la cealalta,dar nici sa se desparta de mine nu vrea. si eu il iubesc mai mult ca oricand desi au trecut 23 ani peste noi .nimic nu mai este ca inainte lipseste ceva...... poate e vina mea,am vrut totul pt mine.numai ca in viata nu le poti avea pe toate..... dar putina dragoste nu strica nimanui,nu?sa ma uiti dar sa nu uiti ce am trait,sa ma ierti daca simti ca am gresit.................

    2
    0

  • dani pe 12 Apr 2009, 20:19
    pt cati

    Cati, nu dispera. N-am inteles, aveti 23 de ani - ca varsta - sau aveti 23 de ani de cand sunteti impreuna? Pentru ultima varianta, iti spun din proprie experienta, ca se va intoarce la tine. Atunci cand nu o sa mai suferi, cand o sa-ti pese cel mai putin de el, cand o sa fii vindecata si din nou tare, va veni din nou la tine. Deci, daca ai prietene, chiar si numai colege serioase e cazul sa profiti de ele (ei) si sa incerci ca te rupi de suferinta ta. Cand o sa te vada din nou stapana pe tine, o sa-i atragi atentia. Cat esti la pamant, esti vulnerabila si neinteresanta. Razi si traieste clipa, indulceste clipa amara. Sta in puterea ta. O sa fie bine. Numai bine iti doresc.

    4
    0

  • mirela pe 12 Apr 2009, 22:56
    de ce atit de singur

    Salut celor care inca nu au somn. as dori sa comunic cu cineva care la moment nu doarme, caci imi este foarte greu pe suflet, tot din cauza singuratatii, desi nu sunt singura. De ce dumnezeu ne-a facut sa suferim pe noi femeile din cauza barbatolor, de ce noi femeile trebuie sa-i purtam ca pe un ou care sa nu cumva sa-l deranjezi, dar de ce ie nu au aceasta grija. Nustiu cum de mai procedat ca sa le putem intra in voie, cred ca am incercat totul, dar fara nici un rost. Mai sus mi-am gasit si eu o poveste asemanatoare, cu acelas inceput, dar nu mi-as dori defel sa se termine la fel. Cred ca mai am putina rabdare dar nu stiu pe cit timp im-i va ajunge. Rabdare fetelor.....

    4
    0

  • cati pe 13 Apr 2009, 09:22
    pt dani

    am 23 ani de casnicie si intradevar s-a intors dar spun ca e ceva diferit , e mai tandru ,mai afectuos dar eu ma simt in continuare singura si nefericita .gasesc in continuare apeluri catre ea ,si imagineaza-ti cum ma simt .am ajuns sa pling aiurea fara nici un motiv ..am sa-ti urmez sfatul.multumesc

    0
    0

  • nathalice pe 15 Apr 2009, 12:54
    pt. Doina

    Draga mea dupa ce am citit comentariul tau mi-a ramas gindul la ceea ce ai scris spre final"regret zilnic si pling zilnic' oare merita el acest lucru?tu stii cel mai bine ce te tine legata de el...dar nu cred ca merita sa-ti irosesti viata pentru un scop pierdut...niciodata nu e tirziu sa o i-ei de la capat trebui doar sa ai putin curajul sa pui punctul pe"i"...stiu ca e usor de zis dar mai greu de facut....dar pina la urma e viata ta si de tine depinde sa ti-o faci frumoasa si placuta...succes in toate dar mai ales in dragoste.....

    4
    1

  • Bitchuska pe 9 Nov 2009, 20:52
    vai tu, ce triste sunteti!

    dar lasati! voi va auziti?!!! puneti mana si faceti ceva sa va placa, aveti grija de voi, mereti la o sala, la plimbari, faceti`va prietene! viata nu se termina si nu incepe cu un mascul! oricat de bun ar fi! mai is si proastele alea ce merg pe dictonu "gata, acu is maritata, ce sa mai am grija de mine, pot baga in mine pana ma fac cit casa". si barbatii ce tre sa faca in situatia asta? SA VA IUBEASCA ASA CUM SINTETI? sa va fie rusine, vacilor! sfat pt cele ce se regasesc in situatia de mai sus: MARSH LA SALA si mai lasati sarmalele! luati`va o haina noua, puneti un ruj misto si jucati`va cu el. barbatii is ca si copiii mici! dup'aia mai is muierile ce fac totul pt copii si uita de masculi. sfat cinic sa va treziti dracu': copiii o sa plece si tot cu el ramaneti! copiii nu`s totul, ba mai mult, majoritatea is niste ticalosi mici si spurcati care va iau banii, va f** timpu pt sex si pretind sa le dedicati toata viata lor! sinteti FEMEI, personalitati distincte, nu sinteti copiii vostri! pt restu' de lamentate lacrimoase: treci peste si daca el nu vrea si nu vrea, paraseste`l pe idiot! in maxim o luna o sa iti vina inapoi ca un vierme. NIMENI nu intra mai repede in rutina decat masculii. si cu asta, stergeti`va dracu` lacrimile alea si marsh la sala :D

    5
    3

  • dianar pe 10 Nov 2009, 05:00
    din nou

    mama ca ne bate Bitchushka! sa stii ca in ciuda limbajului mai dur, sunt de acord ca trebuie sa avem grija de noi. si cu cat trec anii e tot mai greu sa controlezi silueta deci trebuie sa ai grija mare. daca vreti cateva mici sfaturi: 1.nu mancati sa va saturati, ci doar sa nu va mai fie foame, 2. nu trebuie sa lingeti farfuria,3. beti multa multa apa - tot timpul, 4. seara nu mancati mai nimic - e greu la inceput dar apoi va obisnuiti. acu sa revenim la subiectul nostru. desigur ca daca faci toate tumbele posibile si el tot inchis ramane - na poate chiar are pe altcineva ori chiar a murit ultima scanteie. atunci pregateste-te pentru o noua viata, noue relatie(daca el e orb si la pregatirile astea -e clara treaba) si cand esti gata ia-ti o pauza(cum consideri - viziteaza parintii, mergi intr-un mic concediu, etc - fiecare dupa cum i se potriveste) ca sa te reinventezi. raspunde greu al telefon, inchide-i inainte de a termina sub un motiv ori altul("tr sa trec strada, mai vorbim, pa'). poate asa face si el un declick si vede ca incepe sa se faca vid in jur si poate in perindarile tale chiar intalnesti oameni minunati care sa iti trezeasca pofta de viata. Ah! si inca ceva - mor cand aud "am facut totul pentru el si el a plecat la alta" ! Mor! pai aici e problema , daca tu faci totul pentru el, el se plictiseste si pleaca la alta. Adica cum, el nu aduce o floare, un cadou, dar tu stai ca sfanta si gatesti si ii mai faci si pachet si mirosi a usturoi si a ceapa prajita? Mama, viata mea! pai drept sa zic nici mie nu imi vine sa imi aduc o floare cand miros a ceapa prajita. stiu ca suna aiurea, dar nu am auzit barbati sa isi lase nevestele ca nu gateau, in schimb am auzit multe ca ele au facut totul si ei au plecat la alta. na, va las sa trageti singure concluzia. stii ce mi-a cerut prietenul meu: sa ii promit ca nu o sa ma las sa ajung de o sute de kile ca x, y. si i-am promis asa. deci merg la sala si nu am timp sa gatesc, dublu avantaj. si cand vin sunt obosita si am o carte super interesanta de citit. daca ii e foame poate sa isi faca un sandwich. na! pe voia lui. si toata lumea imi da cu 10 de ani mai putin. ori in timp ce el isi face sandwich mie imi e super pofta de salata X si eu imi fac salata x. iaca. in trecut ii tot puneam farfuria in fata la televizor si zice multumesc si se uita la film in continuare...si eu eram inexistenta. dar invatam nu? si desi mi-e rusine sa recunosc.. uneori ma doare capul +i 7 zile pe luna ma doar burta si spatele si 3 zile pe saptamana imi vine pofta de paste de la restaurantul z ori ciorba de la restaurantul w. na! tinieti-va barbatii acitiv. sa raspund si celei cu florile: mie imi plac tare mult florile. si la inceput imi cumparam singura. apoi cand prindeam ca el venea dupa mine acasa il rugam frumos sa ia in drum niste floricele frumoase ca s-au uscat alea vechi si apoi eram asa de bucuraosa ca am flori noi ca acum stie si aduce singur. nu in fiecare zi, dar din cand in cand. tot e bine. ca nici eu nu gatesc in fiecare zi. chit!nu stiu cum vin toate astea cand oi avea copii. dar trebuie sa fie o solutie. studiati in jurul vostru, sigur aveti prietene femei de admirat si de la care sa invatati.

    4
    0

  • delya_delya82 pe 2 Ian 2010, 04:40
    singuratatea in doi....f f grea....

    da fetelor si eu ma regasesc printe voi chear in momentele astea.dar ce sa fac avem doi copii dar credetima imi vine sa nu ma mai gindesc la copii si sa plec.citesc citatele de mai sus si pling credetima... imi doresc sa vina sa ma ia in brate sa ma linisteasca dar nu cred ca va face treaba asta pt. ...doarme si el habar nu are ce se intimpla in jurul lui si cu sufletul meu..pina la urma cred ca o sa vina timpul sa ma mai gindesc si la sufletul meu.stiu ca ma iubeste dar nu este de ajuns doar sa imi spuna asta atunci cand se culca cu mine sau dupa ce ma bate sau ma supara.nu mai discuta cu mine si atunci cand deschid eu subiectul despre noi si ce se intampla cu noi se supara si spune sa schimb subiectul ca nu vrea sa ne certam.si asa ramin cu un gust amar si o singuratate ia suflet de nedescris de dureroasa.datimi un sfat daca puteti va rog

    0
    2

  • delya_delya82 pe 2 Ian 2010, 04:58
    din nou tot eu

    imi place cum gandesti dianar sa sti.asa este .ce toata ziua stam si plingem.doar si noi putem sa facem ceva casa ne observe.dar problema e ca nu ma lasa sa ies din casa este f gelos pe mine. daca i se pare ceva suspect imi face scandal in casa de nu imi mai trebuie plecari si iesiri niciodata.sincera sa fiu nu ma lsa sa ies singura din casa.doar daca am ceva de cumparat si atuncea daca stau mult se cearta cu mine.dami un sfat te rog.miar place sa luam legatura sa vb daca si tie iti face placere sti care este id-ul meu delya_delya82 daca nu ma gasesti cu id-ul asta George BOSS.

    0
    0

  • maya pe 10 Feb 2010, 15:20
    singuratatea in doi

    e cel mai durereos sentiment, am 12 ani de casnicie si doi copii frumosi imi place sa am grija de mine, sarcina nu m-a schimbat foarte mult imi place sa fac dragoste sa ofer si sa primesc dragoste, din pacate partenerul meu de viata nu ma intelege e distant si rece facem dargoste odata la 2-3 luni nu exista vorbe frunmoase nu exist imbratisari si partea cea mai grea nu suporta conversatiile pa aceste teme e tot mai greu am bagat divortul m-a implorat sa ne impacam pt ca se va schimba am incercat dar totul afost frumos doar cateva luni apoi dezastru ce pot face nu am pe nimeni sa ma sustina cu 2 copii alaturi e mai mult decat dificil si doare

    4
    0

  • scumpik pe 3 Mar 2010, 19:47
    singuratatea in 2,3

    Fetelor,nush ce sa zic..eu am un sot model,ma vrea gospodina desavarsita,sa am grija de fetita si cam atat. Am invatat multe unul de la celalat in 5 ani,pot sa zic k ne yubym fff mult. Acum e plekt in afara,si io incerc sa slabesc pana vine el k sa se indragosteasca si mai mult de mine. El imi zice mereu k eu sunt aleasa lui,cu toate k am mai avut si probl din kuza parintilor.Dar sper k n o sa mai fie.Consider k un om knd iubeste, se skimba,devine altcineva. Dumnezeu ne harazeste unul altuia,kred eu..Numai Dumnezeu are putere sa skimbe totul,asa k inkredeti va in el si o sa va fie bine,rugati va in fiekre zi si o sa vedeti skimbari in viata voastra. pa.va pup

    2
    0

  • ale pe 5 Mar 2010, 21:53
    izolare

    am trecut si eu printr.o asemenea stare de tristete.. plictiseala.... nici nu stiu cum s.o numesc.. am vb cu el 3 ani... totul a fost f frumos...dar in ultimele luni ceva nu mai mergea.. pur si simplu lucrurile care le faceam alta data din placere acum erau facute din obisnuita.. si cuvintele te iubesc erau park plictisitoare...simteam nevoia sa fac altceva.. sa cunosc alte persoane.. sa ma eliberez intr.un fel... simteam cum tristetea lui ma tragea si pe mine in jos.. ne distrugeam unul pe altul asa simteam...eram doar noi 2 si iubirea noastra... totusi trebuia sa fie perfect... dar deloc n.a fost asa...si m-am despartit de el....ii simt lipsa in fiecare zi... dar ma gandesc k , daca ma impac cu el totul va reveni la normal.. la aceeasi plictiseala.. de aceea incerc sa merg mai departe.. i-am dat ignore... nu mai vb deloc cu el.. nici un mesaj .. absolut nimic...incerc sa.mi ocup timpul cu altceva... scoala... sunt intr.a 12.... sport....Concluzia e ca.. daca intervine monotonia.. plictiseala.. tristetea.. starea de , decadere nu ai ce face.. pur si simplu pleci si nu te mai uiti in urma..

    2
    0

  • Ghita pe 10 Mar 2010, 10:47
    singuratate

    Va scriu cu speranta ca este cineva care sa ma ajute sa scap de accest cosmar se numeste singuratate am tot cemi trebuie casa masa bani dar imi lipseste jumatatea lipsa vad tot felul de certuri in familii pe net la tv si ma mir cum poate unele persoane sa se comporte in felul accesta in loc sa se bucure ca au cei cel mai de pret,o familie ce mi-as dori si eu sa-mi fac o familie dar din cauza timiditati esuez de fiecare data plus ca eu nu consum alcool nu fumez stau toata ziua in casa si navighez pe net ca sami treaca timpul ca ne avand cu cine schimba o vorba vorbesc cu mine cred ca incep sa damblagesc de atata singuratate de aceea doamnelor domnisoarelor ajutatima nu ma lasati dar aveti grija sant eu bun sensibil timid am un defect sant cam uratel asa cred daca nu ma vrea nimeni va las pe voi sa vedeti sunatima sa discutam 0752061692

    3
    0

  • georgiana pe 15 Mar 2010, 19:41
    singuratatea

    e foarte grea singuratatea in doi.dak la inceput erati nedespartiti si exista comunicare intre voi odata cu trecerea timpului,ceea ce te facea implinit si fericit nu mai exista,asa cum este si cazul meu.am o relatie de 4 ani,desi ne stiam de mici nu ne vorbeam pana in aceea seara cand a venit in discoteca la mine.timp de 1 an eram nedespartiti,el atent cu mine,romantic,eu indragostita pana peste cap, faceam tot posibilul k sa ii demonstrez k merit dragostea lui.toate bune si frumoase pana cand am ajuns la aniversarea de 3 ani a relatiei-aceasta fiind inceputul problemelor din relatia noastra.de atunci si pana in momentul de fata relatia noastra nu a mai fost la fel.desi nu am stat impreuna ne vedeam zilnic,vb la tel sa nu mai zic-toate acestea se rareau.existau diverse motive invocate de el dc nu vine la mine,comunicarea incet incet a inceput sa dispara,iesitul in oras nu mai exista saptamanal,dak ma ducea intr-un club sambata odata la 2-3 saptamani era bn,atentia disparuse.am incercat sa vb cu el,sa rezolvam cunva situatia in care ne aflam,dar nu reuseam-inchidea subiectul zicandu-mi k totul este in imaginatia mea,desi imi zicea k ma iubeste nu simteam nimic .eram mai rau ca doi staini cand eram impreuna nici la televizor nu priveam amandoi pt k el era mereu obosit si adormea sau se uita la emisiuni care nu imi placeau mie.eram stresata,plangeam toata ziua,seara nu puteam sa adorm pt k ma usturau ochii.ajunsesem sa nu ies din casa decat dak venea el la mine,imi indepartasem toti prieteni,chiar eram singura.am crezut k dak ma despart de el o sa imi fie bn.canderam gata sa fac pasu ma convingea k fac o greseala si pana in ziua de azi am trait in aceleasi conditii,desi parca a inceput sa se schimbe dar tot exista lipsa comunicari intre noi.ceea ce e de facut nu stiu.cum sa mai lupt habar nu am.nu stiu ce mai e de facut.cert e ca nimeni nu trebuie sa sufere atat de mult ,de fapt sa treaca prin asa ceva.

    3
    1

  • Christinne pe 16 Mar 2010, 03:25
    Singuratatea..in 2!

    Georgiana si eu trec prin aceleasi lucruri si stari ca si tine! Incredibil cat de mult se aseamana povestile noastre! Am citit toate parerile de aici si concluzia ar fi ca noi, FEMEILE, ar trebui sa ne respectam mai mult! Respecta-te ca sa fii respectat(a)! Daca tu nu o faci, nici cei din jurul tau nu o vor face! Si inca ceva: ar trebui sa ne inconjuram numai de oameni care stiu sa ne aprecieze la adevarata noastra valoare! P.S: Nici eu nu reusesc sa le inteleg pe femeile care accepta sa fie desconsiderate si nu au deloc grija de ele! Dar nu le condamn, pentru ca fiecare o stie pe`a lui si nimeni nu stie ce este in sufletul omului! Am o intrebare pt voi: credeti ca e adevarata afirmatia aceea ca dragostea si mai ales pasiunea dureaza doar 3 ani, ca dupa aceea "magia" se sfarseste? am tot auzit lucrul asta si dupa cum vad, este partial adevarat, pt ca sunt multe relatii care nu reusesc sa treaca de acest prag, de 3 ani....Ce credeti?

    2
    0

  • VAND BILET ANTALYA pe 18 Mar 2010, 14:54
    VAND BILET ANTALYA

    VAND BILET 2 PESROANE DE 7 ZILE EXCURSIE ANTALYA(TURCIA) CU CAZARE LA HOTEL DE 4* + MIC DEJUN SI CINA ASIGURATE+ TRASEU STABILIT IN CARE VETI VIZITA SI VA VETI CAZA DE-A LUNGUL CELOR 7 ZILE IN ORASELE MYRA,KUSADASI ,PAMUKKALE SI MULTE ALTELE!!PERIOADA EXCURSIEI ESTE LUNA OCTOMBRIE 2010.PRETUL ESTE DE 400 EURO.DACA SUNTETI INTERESAT SI DORITI MAI MULTE DETALII CONTACTATI LA 0765135131 SAU ID: s.silviu88 ! ANUNT VALABIL PANA PE 20 MARTIE 2010.

    1
    3

  • mirella pe 5 Iun 2010, 15:22
    singuratatea

    buna ,doamnelor si domnisoarelor.eu sunt de acord cu anumite pareri care stiu ca sunt pareri spuse si date din experienta de viata de zi cu zi.dar totusi sa va mai spun un mic secret care cred ca-l stiu majoritatea femeilor.ceea ce red eu este ca relatia ti-o construesti singura tu cu modul tau de a face si a spune lucrurile i

    3
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod