Dr. Oz: 5 soluţii eficiente care-ţi dau energie după-amiaza

Nu numai cafeaua, ceaiul verde, ceaiul negru sau băuturile energizante reuşeşsc să te scoată din moleşeala de după prânz. Descoperă care sunt cele mai noi soluţii pe care le recomandă celebrul Dr. Oz!

Nu numai cafeaua, ceaiul verde, ceaiul negru sau băuturile energizante reuşeşsc să te scoată din moleşeala de după prânz. Descoperă care sunt cele mai noi soluţii pe care le recomandă celebrul Dr. Oz!

 

Ai nevoie de o sursă de energie după masa de prânz, deoarece te moleşeşti şi nu reuşeşti nicicum să te concentrezi? Mai ai şi alte soluţii pe lângă cofeină şi taurină. Iată care sunt recomandările lui Dr. Oz ca să te energizezi:


1. Extractul din paie de ovăz

Spre deosebire de combinaţiile cu cofeină şi zahăr care îţi asigură o cădere liberă în moleşeală de îndată ce le trece efectul, extractul din paie de ovăz este un energizant natural. Fără cofeină şi fără zahăr, se pare că extractul din paie de ovăz asigură o circulaţie a sângelui la nivel cerebral, revigorând funcţiile creierului.

Cum să-l foloseşti
Dr. Oz spune că acest extract nu are un gust puternic, prin urmare poţi să foloseşti două linguriţe în apă, suc sau ceaiuri.


2. Rhodiola

Este o plantă pe care o găsim în magazinele naturiste sub formă de pulbere în capsule, cu efecte recunoscute de energizare. Potrivit specialiştilor această plantă creşte energia şi te ajută să înlături stările de oboseală care te pândesc după-amiaza.

Cum să o foloseşti
Dr. Oz te sfătuieşte să începi cu 100 miligrame de rhodiola pe zi şi dacă ai constatat că nu te ajută suficient să măreşti doza la 200 de miligrame.


3. Batoane energizante fără foc - reţeta lui Dr.

Oz

După masa de prânz cu siguranţă pofeşti la ceva dulce care să te energizeze, de aceea Dr. Oz îţi recomandă cea mai bună soluţie: batoanele energizante fără foc pe care le poţi face foarte rapid acasă. Acestea conţin o combinaţie de proteine, fibre şi antioxidanţi care te vor ajuta să scapi de starea de moleşeală.

Cum să le faci
Ai nevoie de: 1 cană cu fulgi de ovăz, 1/3 cană cu stafide sau cireşe confiate, 1/2 cană cu unt de arahide natural, 3 linguri de miere de albine şi 1 linguriţă de vanilie (extract sau baton măcinat). Se amestecă bine toate ingredientele, se pun într-o tavă, se nivelează şi se lasă la frigider două ore. Apoi le poţi tăia în forma dorită şi să le ambalezi individual în folie alimentară.


4. Suc de cătină

Cătina este o sursă excelentă de vitamina C, dar şi o multitudine de nutrienţi care hrănesc organismul şi curăţă sângele. Amestecă în blender un pumn de cătină crudă sau congelată cu apă plată (sau lapte de soia), miere de albine naturală şi puţin piper Cayenne.


5. Kiwi


Acest fruct conţine de două ori mai mult potasiu decât bananele, dar şi o cantitate dublă de vitamina C faţă de portocale. De asemenea, kiwi conţine 2,5 grame de fibre care dau o senzaţie de saţietate şi previne scăderea nivelului de energie atunci când simţi că îţi este foame. Zaharurile simple din conţinutul său îţi vor mări energia şi nici nu te vei confrunta cu foamea prea devreme.

Cum să-l consumi
Dr.
Oz recomandă să mănânci zilnic 2 fructe de kiwi care nu au mai mult de 100 de calorii. Ca să-ţi fie mai simplu, taie un kiwi pe jumătate şi scobeşte miezul cu o lingură ca să nu-l mai cureţi. 

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată