Dr. Oz: 5 soluţii eficiente care-ţi dau energie după-amiaza


Nu numai cafeaua, ceaiul verde, ceaiul negru sau băuturile energizante reuşeşsc să te scoată din moleşeala de după prânz. Descoperă care sunt cele mai noi soluţii pe care le recomandă celebrul Dr. Oz!

Nu numai cafeaua, ceaiul verde, ceaiul negru sau băuturile energizante reuşeşsc să te scoată din moleşeala de după prânz. Descoperă care sunt cele mai noi soluţii pe care le recomandă celebrul Dr. Oz!

 

Ai nevoie de o sursă de energie după masa de prânz, deoarece te moleşeşti şi nu reuşeşti nicicum să te concentrezi? Mai ai şi alte soluţii pe lângă cofeină şi taurină. Iată care sunt recomandările lui Dr. Oz ca să te energizezi:


1. Extractul din paie de ovăz

Spre deosebire de combinaţiile cu cofeină şi zahăr care îţi asigură o cădere liberă în moleşeală de îndată ce le trece efectul, extractul din paie de ovăz este un energizant natural. Fără cofeină şi fără zahăr, se pare că extractul din paie de ovăz asigură o circulaţie a sângelui la nivel cerebral, revigorând funcţiile creierului.

Cum să-l foloseşti
Dr. Oz spune că acest extract nu are un gust puternic, prin urmare poţi să foloseşti două linguriţe în apă, suc sau ceaiuri.


2. Rhodiola

Este o plantă pe care o găsim în magazinele naturiste sub formă de pulbere în capsule, cu efecte recunoscute de energizare. Potrivit specialiştilor această plantă creşte energia şi te ajută să înlături stările de oboseală care te pândesc după-amiaza.

Cum să o foloseşti
Dr. Oz te sfătuieşte să începi cu 100 miligrame de rhodiola pe zi şi dacă ai constatat că nu te ajută suficient să măreşti doza la 200 de miligrame.


3. Batoane energizante fără foc - reţeta lui Dr. Oz

După masa de prânz cu siguranţă pofeşti la ceva dulce care să te energizeze, de aceea Dr. Oz îţi recomandă cea mai bună soluţie: batoanele energizante fără foc pe care le poţi face foarte rapid acasă.

Acestea conţin o combinaţie de proteine, fibre şi antioxidanţi care te vor ajuta să scapi de starea de moleşeală.

Cum să le faci
Ai nevoie de: 1 cană cu fulgi de ovăz, 1/3 cană cu stafide sau cireşe confiate, 1/2 cană cu unt de arahide natural, 3 linguri de miere de albine şi 1 linguriţă de vanilie (extract sau baton măcinat). Se amestecă bine toate ingredientele, se pun într-o tavă, se nivelează şi se lasă la frigider două ore. Apoi le poţi tăia în forma dorită şi să le ambalezi individual în folie alimentară.


4. Suc de cătină

Cătina este o sursă excelentă de vitamina C, dar şi o multitudine de nutrienţi care hrănesc organismul şi curăţă sângele. Amestecă în blender un pumn de cătină crudă sau congelată cu apă plată (sau lapte de soia), miere de albine naturală şi puţin piper Cayenne.


5.
Kiwi


Acest fruct conţine de două ori mai mult potasiu decât bananele, dar şi o cantitate dublă de vitamina C faţă de portocale. De asemenea, kiwi conţine 2,5 grame de fibre care dau o senzaţie de saţietate şi previne scăderea nivelului de energie atunci când simţi că îţi este foame. Zaharurile simple din conţinutul său îţi vor mări energia şi nici nu te vei confrunta cu foamea prea devreme.

Cum să-l consumi
Dr. Oz recomandă să mănânci zilnic 2 fructe de kiwi care nu au mai mult de 100 de calorii. Ca să-ţi fie mai simplu, taie un kiwi pe jumătate şi scobeşte miezul cu o lingură ca să nu-l mai cureţi. 

 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;