Dr. Oz: 6 alimente care te ajută să găteşti rapid şi sănătos





4. Leguminoasele


Boabele de fasole, năutul, mazărea uscată şi lintea nu trebuie să lipsească din cămară dacă vrei să prepari reţete săţioase şi sănătoase. Ca să le ai la îndemână pentru salate rapide este de preferat să păstrezi şi câteva conserve de năut, linte, fasole pentru că le poţi folosi imediat pentru a obţine salate delicioase sau pentru o tocăniţă rapidă.
Asigură-te că alegi conservele care au doar apă, boabele şi puţină sare, fără să aibă alte ingrediente necunoscute.

Un alt lucru pe care trebuie să-l respecţi atunci când foloseşti conservele este acela că trebuie să treci boabele sub un jet de apă rece pentru a îndepărta excesul de sare din apa care le conservă.


5. Fulgii de ovăz


îi poţi păstra foarte uşor în cămară şi ai un mic dejun echilibrat mereu asigurat. Conţin multe fibre, scad colesterolul rău şi furnizează energie corpului.
Îi poţi fierbe în apă sau lapte (de vacă sau vegetal) pentru a obţine un terci săţios pe care să-l îmbunătăţeşti cu fructe proaspete, nuci şi puţină miere de albine.
De asemenea, îi poţi folosi pentru a prepara fursecuri şi batoane energizante.


6. Untul din nuci


Fie că este din arahide, migdale, nuci româneşti sau alune de pădure, untul din nuci poate să înlocuiască untul obişnuit. Îl poţi folosi pentru un mic dejun rapid pe pâine prăjită cu felii de banană, în terciul de ovăz de la micul dejun sau în diverse deserturi sănătoase făcute în casă.
Alege sortimentele care conţin grăsimi nehidrogenate şi cât mai puţină sare şi zahăr.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod