HOSPICE Casa Speranței, premiată de două ori la Gala Oameni pentru Oameni

Doi dintre membrii Echipei HOSPICE noștri au fost premiați la ediția din acest an a Galei Oameni pentru Oameni, organizată de Camera de Comerț Americană din România și Asociația pentru Relații Comunitare.
În cadrul evenimentului, Laszlo Bodor, Director de Fundraising si Comunicare la HOSPICE a fost distins cu premiul pentru cel mai bun fundraiser profesionist.

Laszlo Bodor s-a alăturat fundației HOSPICE Casa Speranței în urmă cu cinci ani, în calitate de  voluntar. Activitatea de voluntariat i-a permis să cunoască proiectele fundației și, alături de echipa de fundraising, să facă față provocărilor într-o perioadă de criză economică și dezvoltare accelerată a serviciilor oferite de HOSPICE, în contextul deschiderii noului centru de îngrijire paliativă din Bucuresti.

Atașamentul lui pentru cauză a fost mult apreciat, iar implicarea în activitățile de fundraising a generat un impact considerabil la nivel organizațional, astfel încât după încheierea programului  “Voluntar de profesie”,  Laszlo Bodor a preluat responsabilitățile poziției de Director de Fundraising și Comunicare.


În perioada aprilie 2014 – martie 2015 a dezvoltat strategii și instrumente de fundraising menite să contribuie la diversificarea surselor de finanțare ale Fundației, la identificarea și loializarea unor susținători noi, la atragerea de fonduri pe termen scurt și mediu pentru a asigura continuitatea serviciilor de paliație oferite gratuit pacienților cu boli incurabile. În această perioadă, echipa de fundraising și comunicare a reușit să crească cu 22% veniturile față de anul precedent.

„Le mulțumesc organizatorilor și juriului pentru distincția acordată, care este o recunoaștere a muncii întregii echipe de fundraising și comunicare, formată din 13 profesioniști ce lucrează în centrele HOSPICE Casa Speranței din București și Brașov” a declarat Laszlo Bodor.

Un al doilea membru al echipei HOSPICE, Diana Nazarin a primit premiul pentru cea mai bună campanie de fundraising a unei organizaţii mari pentru campania Luna Florii de Colț.


Timp de 20 de ani, „Luna Florii de Colț“, cea mai longevivă campanie a fundației HOSPICE Casa Speranței, a transformat un simbol într-un imbold colectiv, care a căpătat putere tot mai mare și s-a extins de la un an la altul. Pentru că proiectul a fost îmbrățisat de numeroase lăcașe de cult de diferite confesiuni, mesajul HOSPICE a ajuns la mii de oameni, cărora li s-a oferit posibilitatea de a sprijini concret fundația să asigure ajutor gratuit persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. Cea de-a 20-a editie a campaniei „Luna Florii de Colt“ a fost sprijinita de 169 lacase de cult si care au găzduit cutiile de donații și au transmis enoriașilor apelul organizației. La finalul perioadei de desfășurare de trei luni, venitul realizat, aproximativ 90.000 de lei, a acoperit costul pentru 1000 de vizite la domiciliul pacienților aflați în îngrijirea HOSPICE.
Motivele de bucurie ale echipei HOSPICE nu s-au oprit însă la cele două distincții.
Diana Oncioiu de la Dela0.ro a luat premiul pentru cel mai bun material de presă despre filantropie cu reportajul „Până în ultima clipă de viață”, despre fundraiserii voluntari ai Fundației Hospice Casa Speranței. Reportajul poate fi accesat la următoarea adresă: http://www.dela0.ro/pana-ultima-clipa-de-viata.

HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară, care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.
Organizația își desfășoară activitatea în Brașov și București.

Credit foto: ARC România și AmCham România
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod