Şcoală. Ce trebuie să conţină pacheţelul cu mâncare al copilului tău?


S-a demonstrat că există o strânsă legătură între randamentul cerebral și calitatea alimentelor, în special în perioadele de creștere și stres psihic.
În fiecare an, odată cu începerea școlii, emoțiile specifice părinților sunt completate de întrebarea pe care și-o adresează cu toții: ”Ce îi pun azi copilului în pachețelul de mâncare?”

"Să le aduci oamenilor mâncare sănătoasă și să îi ferești de chimicale este un crez onest, iar acum construim o companie cu o filozofie sănătoasă, care să permită oricărei familii să se hrănească bio, nefiind limitată de buget”, adaugă Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO, sigurul magazin online din România ce comercializează doar produse certificate ecologic.


1. Pentru copii totul este o joacă!


De aceea, dacă mesele zilnice nu sunt suficient de atractive, atât vizual, cât și olfactiv, vor refuza orice schimbare în alimentația lor.


2. Evită cât mai mult unilateralitatea!


Primul pas este de a învăța copilul să mănânce sănătos.
Cine servește aceeași mâncare în fiecare zi, nu poate oferi celor dragi doza zilnică recomandată de 15% proteine, 30% grăsimi, 55% carbohidrați sănătoși, vitamine esentiale, fibre, substanțe din plantele nutritive, minerale și oligoelemente.


3. Cel puţin două gustări!


Este important ca regimul alimentar zilnic al celui mic să includă cel puţin două gustări, care să le asigure copiilor necesarul de energie şi nutrienţi pentru întreaga zi. Copiii au o rată metabolică mult mai mare decât a unui adult şi consumă energia mai repede, consum care de cele mai multe ori nu este echivalat în timpul meselor principale şi face necesară includerea în alimentaţia lor a gustărilor dintre mese.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod