PR-ul, un festin al comunicării. Curs de strategie creativă in relaţiile publice

Universitatea Populară Ioan I. Dalles si Meda Popea- Arts & Events anunţă începerea înscrierilor la cursul de relaţii publice, sesiunea de toamnă 2014. Cursul se va desfășura pe parcursul a două module și va începe pe 29 septembrie 2014. Inscrierile se fac la telefon 021/ 314 66 37. Informaţii suplimentare: 0729 609102.
Intitulat “PR-ul, un festin al comunicării”, cursul de relaţii publice este gândit pentru cei care au nevoie să comunice în plan profesional, dar şi in plan personal, şi răspunde nevoilor acestora de structurare, înţelegere și integrare a noţiunilor de relaţii publice în activităţile pe care le derulează.

Cursul îşi propune să ofere un ghid celor ce vor să se apropie de acest domeniu pentru a-l înţelege sau pentru a-l practica în viitor prin prisma unor noţiuni teoretice şi practice, cu accent pe latura de implementare creativă. Cursul este şi un sprijin practic pentru cei care vor să apeleze la specialişti în relaţii publice pentru propriul business, pentru a le evalua în cunoştinţă de cauză activitatea.

Cursul va demonstra că relaţiile publice oferă celui care le practică sau le foloseşte prin intermediul unui consultant de specialitate un adevărat festin al comunicării, în care primează bunul simţ, cultura generală și experienţa de viaţă.
De asemenea, va arăta că un bun profesionist în PR trebuie să fie un om informat, cu cunoştinţe solide în domenii de activitate cât mai diverse, un bun psiholog,  un personaj cu o cultură care să depăşească media, care să cunoască perfect limba română şi bunele maniere.

În concluzie, cursul va demonstra că relaţiile publice sunt vitale pentru a funcţiona în secolul al 21-lea ca organizaţie, companie, free lancer şi chiar ca persoană.

Pe lângă baza teoretică, care va fixa noţiunile şi conceptele, o componentă practică, aplicată, va oferi participanţilor posibilitatea să participe activ, să analizeze şi apoi să interacţioneze cu ceilalţi participanţi, pentru ca la final să poată extrage singuri concluziile tematicii aflate în discuţie.

Lucrările practice pe baza tematicii abordate vor aduce un plus de interactivitate cursului, dând posibilitatea participanţilor să lucreze individual şi apoi să îşi confrunte “public” deciziile.
Pentru mai multă atractivitate, participanţii vor avea şansa să se întâlnească şi cu diferiţi specialişti din zona media şi advertising.

Modul toamnă 2014

Inscrieri curs: 2 – 26 septembrie 2014.

Total: 36 ore didactice (12 ședinţe x 3 ore didactice).

Program: luni si miercuri, 19.00 - 21.15.

Structură curs: 2 module

Modul I (6 ședinţe): 29 septembrie- 15 octombrie 2014. Taxa: 600 lei.

Modul II (6 ședinţe): 20 octombrie- 5 noiembrie 2014. Taxa: 600 lei.

Profesor: Meda Popea, PR Mastermind la Meda Popea- Arts & Events

Facebook: Meda Popea- Arts & Events

Grupuri minime: 5 cursanţi

Finalizare: test de evaluare și adeverintă de absolvire (în curs de acreditare la A.N.C). Informaţii și înscrieri: Universitatea Populară Ioan I. Dalles, B-dul Nicolae Balcescu nr. 18, sector 1, București. Telefon: 021/ 314 66 37

Tematică modul I

1. PR-ul în contextul pieţei de media și publicitate din Romania.

2.
Strategii de comunicare. Elemente esenţiale în realizarea unei strategii de comunicare eficiente.

3. Componentele unei campanii de PR. Cum alegem și integrăm diferitele componente pentru o comunicare eficientă, de succes.

4. Poziţionare pe piaţă și targeturi specifice.

5. Obiective de comunicare și adaptarea acestora la publicul ţintă.

6. Media. Tipuri de media. Tipuri de formatori de opinie in secolul 21. Mass media. Relaţii cu mass media. Componentele unei abordări de succes. Instrumente de comunicare pentru relaţii de succes și de durată între specialistul de PR și jurnaliști.

Tematică modul II

1. Direcţii actuale în comunicare. Social media (internet, reţele de socializare).

2. Comunicarea corporate și publishing. Tipuri de publicaţii (comunicare internă versus comunicare externă) și integrarea lor în strategia generală de comunicare.

3. Apariţii publice și imagine publică.
Rolul fotografiei în PR. “The Publicist” și rolul său.

4. Management-ul evenimentelor. Cum să organizezi un eveniment de succes și etapele ce trebuie parcurse. Tipuri de evenimente. Soluţii de eficientizare a unui eveniment.

5. Monitorizare.

6. Management de criză. Pașii pentru rezolvarea unor situaţii de criză în comunicare.

La finalul cursului, absolventii vor stăpani elementele necesare pentru:

• realizarea unei strategii de comunicare eficiente

• integrarea activităţilor de PR în mix-ul de comunicare

• dezvoltarea relaţiilor cu media

• managementul evenimentelor speciale

Pentru informaţii suplimentare: Meda Popea, popea.meda@gmail.com, 0729 609102.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod