Util + Placut = Sex la locul de munca

De ce la birou? Pentru ca ea locuieste cu sora ei intr-o garsoniera "si nu am cum sa il duc acasa, el locuieste cu prietena lui, cu care o sa se insoare la anul si nici nu ne-am pus problema asta. S-a intamplat sa ne infierbantam la birou si... am mers pana la capat, pur si simplu...". Totul a inceput cand au fost nevoiti sa lucreze peste program: "Aveam de predat ceva, ne presa deadline-ul si am ramas peste program".

Nu ii e teama ca vor afla colegii, "pentru ca nu au cum, suntem atenti si nici nu dam de banuit", iar de conducere nici nu se pune problema, este ferm convinsa ca nu va afla. Lavinia nu crede ca, daca vor fi descoperiti, cei din jur o vor judeca, poate chiar aspru. Este de parere ca fiecare are dreptul sa faca ce vrea.

Intrebata cum ar reactiona ea daca ar descoperi intr-o zi ca doi colegi au o relatie care, de cele mai multe ori, se consuma la locul de munca, ea a raspuns, fara sa stea pe ganduri, ca i-ar intelege si nu i-ar judeca in niciun fel.

Miki, Expertul Eva, crede ca "in orice companie exista cel putin doua persoane care au facut sex la birou. Atractia este foarte mare in cele mai multe dintre cazuri si numai ideea de a face sex la birou este deosebit de incitanta. Multi dintre angajati, marea majoritate barbati, au fantezii cu colegele de birou. Daca se intampla ca acestea sa poate fi puse in practica este minunat. Si potrivit sondajului de cele mai multe ori se intampla".
 
Ea mai adaugat ca "de cele mai multe ori la birou petrecem mai mult de jumatate din zi, este imposibil sa nu existe cineva de sex opus, caruia sa ii impartasesti gandurile, ideile, pasiunile si suferintele tale. Daca si reciproca este valabila, fara sa iti dai seama, ajungi sa flirtezi."

Despre posibilitatea ca aceste aventuri sa se transforme in relatii serioase, Expertul Eva a mentionat ca exista mari sanse de a te indragosti de un coleg, insa reciproca s-ar putea sa nu fie valabila, acesta fiind unul dintre riscurile unei aventuri la locul de munca.

In Occident s-a constatat ca aproximativ 70% dintre angajati au avut cel putin o data relatii intime cu o persoana de la locul de munca. Mai mult, 22% din relatiile intime pornite la serviciu, sfarsesc potrivit statisticilor internationale prin casatorie.

Tu cum ai reactiona intr-o astfel de situatie?
 

Comentariile 1-50 din 61


  • sanda5 pe 13 Oct 2008, 19:21
    sex la munca

    Pacat ca Lavinia nu se gandeste si la viitoarea sotie a colegului sau...... poate intr o zi o sa se trezeasca ea(lavinia) in situatia ei si banuiesc ca va avea cu totul o alta parere....ce sa faci unii n au pic de minte.......Nu criticam daca erati amandoi singuri, dar asa....nu aveti nici o scuza nici unul dintre voi...

    0
    0

  • eu pe 13 Oct 2008, 19:47
    Aberatii

    Lucrez in occident, scoateti niste aberatii de nici voi nu le credeti, dupa procentul de 70% pe care il dati voi, ar trebui sa vad la birou numai ,,cuplaraiuri " si pe mese pe cei ce fac sex in loc de hirtii si dosare.

    0
    0

  • diva pe 14 Oct 2008, 06:41
    !!!!!!!

    Articolul e cam adevarat, din pacate, chiar si daca nu ne place sa recunoastem la servici petrecem mult timp, asa ca se intimpla sa-ti iesi din normal. Asta nu inseamna ca trebuie sa-ti lasi partnerul/ra, poate fi ceva pe moment, poate nici nu se repeta. E procentul ca mi se pare cam afara din comun, deci MARE, lumea lucreaza la servici, sondajul e cam peste masura. In cea-ce priveste persoanele care au fost obligati sa faca sex la job, atunci discutia se scimba, eu as tinde sa cred ca sint mai multi cei-ce accepta sa faca sex la job pt. a primi ceva in scimb.

    0
    0

  • dana pe 14 Oct 2008, 08:46
    oameni si oameni

    E cat se poate de posibil sa se intample asa cum se spune in articol. Pentru ca, la timpul indelungat petrecut impreuna, ajungi sigur sa iti placa cineva de la birou. Asta nu inseamna ca trebuie sa fii catalogat precum se ofusca "joan".Atat de multi fac pe sfintii, dar si ei sunt oameni, cu sau fara vointa, cu dorinte si ganduri ascunse.Sa dea cu piatra cel fara de pacat!

    0
    0

  • pui pe 14 Oct 2008, 09:01
    se mai intampla...

    Iubitul meu lucreaza si in ture de noapte si uneori cand se nimereste sa lucreze si in weekend si nu trebuie sa plece pe teren eu ma mai duc la el la servivi sa ii tin de urat.Si DA s-a intamplat la el la munca sa...La mine ar fi greu si nici nu ne-a trecut prin cap(de fapt lui i-a trecut prin cap) Nu e acelasi lucru in timpul zilei cand toata lumea ,,crapa,, de treaba

    0
    0

  • pitic_de-exalco pe 14 Oct 2008, 09:16
    infidelitate

    da mie mi se pare k au dreptate unii care spun k petreci prea mult la birou si se poate sa iti placa cineva................dar ,mai departe nu stiu daca se intampla ceva rau u partenerul.

    0
    0

  • diutza pe 14 Oct 2008, 09:18
    depinde

    cred ca exista o parte de adevar in articol, dar sa va spun ceva lucrez 12h/zi (mereu), dar eu nu concep o relatie cu un posibil coleg..........niciodata nu am fost de acord cu asa ceva...........si nici nu cred ca o sa fie posibil vreodata sa se intample. Depinde de principiile fiecaruia si pana la urma nu e nimeni de judecat sau ..............nu avem dreptul sa judecam pe nimeni! Iar pe Lavinia..........nu stiu daca e corect ce a facut , e doar problema ei, dar stiu ca EL nu e serios.

    0
    0

  • Tranda pe 14 Oct 2008, 09:19
    Este frumos sa o faci cu iubitul

    Am facut-o cu iubitul meu la fiecare loc de munca pe care l-a avut, este frumos insa nu m-as gandi sa se atinga un alt barbat de mine oricat de simpatic si de prietenos ar fi la locul de munca. La fel este si iubitul meu.

    0
    0

  • anka pe 14 Oct 2008, 09:37
    eu sunt in aceiasi ipostaza

    Uff si eu sunt in aceiasi ipostaza si nu as critica dk as afla ca si alty fac la fel ca noi, asta este viata ne placem foarte mult ...

    0
    0

  • lore_270484 pe 14 Oct 2008, 10:53
    sex la serviciu

    sanda5 are dreptate. Concluzie este: roata se intoarce mai devreme sau mai tarziu oricat ar fii ea de patrata Va salut

    0
    0

  • luc pe 14 Oct 2008, 11:29
    sex

    Numai persoanele fara prejudecati pot face asa ceva.Daca se simte bine si este satisfacuta, de ce nu? . Eu nu as putea face sex la serviciu .

    0
    0

  • DJTOM pe 14 Oct 2008, 12:12
    La birou

    Sexul la birou e super ! Mi s-antamplat si mie o asemenea binecuvantare acum cativa ani cu o colega...apoi am continuat sa ne vedem o buna perioada de timp ! A fost ceva super chiar daca am suferit ceva cand a trebuit sa punem punct relatiei ptr k ajunsesem prea departe !...

    0
    0

  • carmenbebe pe 14 Oct 2008, 14:31
    nu vreau sa fiu prea dura dar...urît

    de data asta s-a mers prea departe cu ...curajul sa zic aşa,până la urmă nu este vorba de puritanism dar eu zic ca-i prea mult să ridici în slavi un asemenea gest,gest care aduce mai curand cu animalicul decat cu umanul.Mai gândiţi-vă ,macar un pic cand formulaţi titlurile astea încurajatoare la fapte reprobabile vis-a-vis de familie si persoană.Pa.

    0
    0

  • gloria pe 14 Oct 2008, 15:20
    diferenta

    pai una e sa faci sex si alta e sa stai pe net, femeie!!! de ex: daca stai pe net pe strada, nu patesti nimic, daca faci sex, e cam impotriva legii...sau: stai pe net de fata cu copiii sau parintii tai, dar de facut sex, parca nu mai merge...esti in stare sa vezi diferenta, rodique?? nu e vb de chiulit, e vb de cata minte ai si cat respect ceri de la cei din jur. sa te culci pe furis cu un om, care oricum nu ti-e decat coleg, nu spune lucruri bune despre tine! deloc!!!

    0
    0

  • Andreea33 pe 14 Oct 2008, 15:43
    Mdeah

    Mi se pare de doi lei sa amestesci personalul cu profesionalul ,cred k depinde foarte mult si de nivelul de cultura al oamenilor , k nu pot sa cred k se trezeste animalul din tine ( legat de ce se spunea mai sus) si sari pe colegul/colega de munca . In viatza asta exista o lege a compensatie...pacat de viitoarea sotie care nu stie ce are la usa . P.S. - nu critic pe nimeni , doar k atunci knd stii k potzi rani , cred k trebuie sa te gandesti de 2 ori inainte ...

    0
    0

  • Oana pe 14 Oct 2008, 15:55
    Consternare !!!

    Ati innebunit - totalmente ( voi cei care ati admis asemenea articol pe site) ! Urmeaza, apoi, prin sali de spectacole, asa, in mase , iar apoi, in lacasuri de cult, tot, in mase ! Vino, Doamne, sa vezi ce-a mai ramas din oameni! Cresteti, imbatranitisi inca n-ati inteles ca amorul, nu sexul este ceva sacru si intim la care se implica - in primul rand - creierul ! Cum sa stai cu spaime ca te prinde cineva! Cum sa n-ai confort??? cat de ANIMAL sa fie omul sa accepte asa ceva! Cat de porc sa fie un partener sau un SEF sa pretinda as ceva!??? Unde e ambianta? Unde e igiena ??? Si matele, si cainii etc se spala mai des decat depravatii!!! E cumplit cum vom ajunge! Vai de viitorul copilasilor nostri!

    0
    0

  • gloria pe 14 Oct 2008, 16:56
    suspect

    pe site-ul asta dispar commenturi in continuu...ma rog. zicea cineva mai sus: "Daca se simte bine si este satisfacuta, de ce nu?"...pai cam asta e mecanismul de gandire si la pedofili, ca lor le place, dar asta nu inseamna ca ei fac un lucru frumos si bun ;) ne-am dus naibii....

    0
    0

  • carla pe 14 Oct 2008, 17:44
    favor

    In general din astfel de lucruri se ajunge la unele favoruri din partidele cu sefii sau colegii......tarziu am inteles de ce colegele mele erau mai apreciate. Asemenea persoane nu au scrupule...si se mai infiltreaza si in familie,ca cele mai bune prietene. Este foarte greu sa le pricepi,pozeaza in sfinte.... dar in final lucrurile pot lua intorsatura cuvenita si pentru ele ...sau ptr noi. Uneori ne putem trezi ca ne trage alta perna cand ne ie somnul mai dulce...

    0
    0

  • Ioana pe 14 Oct 2008, 17:48
    Oana

    Perfect de acord cu Oana !!!

    0
    0

  • Magda pe 14 Oct 2008, 18:22
    Subscriu celor scrise .....

    ...de *oana si de alte persoane normale! Am o intrebare, incercand sa motivez titlul si sa mi-l explic : < Care "util"???? Care"placut"??? > 1. ) Sa ajungem ...chiar asa....o natie de obsedati sexual, care numai "fukata" trece serios, la munca ???? [ Stiam ca romanului numai daca ii dai un sut in fund si esti pe post de "bici" se mai tine de treaba, ca de mila copiilor ca n-au lapte, le e perfect perpendicular, cata vreme, pentru ei, se indura sa-si ia navete cu bere ! ] 2 . ) Sa ne degradam in asa hal sa nu mai stim cand ii era bine bunicii si mamei noastre, tandretita de sotii lor superbi??? Doamne, asta chiar ca a intrecut orice masura! Autorii articolului, Sefii revistei care au dat "verde" unui asemenea articol, voi, companionii mei, EU s.a avem sau vom avea copii si nepoti! va intreb eu: "Vpar conveni, dupa ce investiti in el /ea o avere ca sa invete si sa ajunga cineva prin investitia voastra si prin truda lui, REPET : V-ar / mi-ar conveni s-o treaca un sef - FECIOARA fiind - ( c-asa o crestem) in alta camera sau sa inchida usa si sa navaleasa la fel ca o BRUTA pe EA??? Ca UNICA solutie de angajare??????????????????????????? Hai, spuneti-mi! Doamneeeeeeeeeee, unde s-a ajuns????? Cu mare, mare durere!

    0
    0

  • Magda_612 pe 14 Oct 2008, 19:55
    Nu cred...

    Eu una nu cred k as putea avea o asa "relatie", sa zicem... Desi as incepe printr-o aventura la birou, cred k as risca sa ma indragostesc de un barbat care are acasa o prietena :( Eu nu m-am intalnit cu situatia asta ...nu inca ... dar nici nu-mi doresc, sincer:) Sunt de parere ca pana la urma eu as pune suflet si tot eu as fii singura care as avea de suferit intr-un final... avand in vedere k treaba asta nu ar avea cum sa dureze la nesfarsit.

    0
    0

  • Lumi pe 14 Oct 2008, 20:27
    ASA O CRESTEM???

    : V-ar / mi-ar conveni s-o treaca un sef - FECIOARA fiind - ( c-asa o crestem) in alta camera sau sa inchida usa si sa navaleasa la fel ca o BRUTA pe EA? ca fapt divers , nu exista asa "o crestem", asa se creste ea pe sine si e libera alegere, nu dresaj de animale si brute sunt peste tot, ideea e sa nu ajungi in ipostaze de gen. am ajuns si crede-ma ca pt nimic nu se cedeaza. iti iei frumos la revedere, ii dai si 2 si te duci in alta parte..... alt job , asta e viatza si o traim...

    0
    0

  • AristoCat pe 14 Oct 2008, 20:28
    Indignare

    Alt titlu n-ati gasit? Ca cel de fata, ma scuzati, dar este varza!!! As vrea sa stiu la ce anume este UTIL sexul la munca? Si cata placere poti sa ai facand sex pe fuga? Mie una nu prea imi iese socoteala asta a voastra. Stiu doar ca 1+1=2, adunarea voastra in schimb pe ce reguli se bazeaza?

    0
    0

  • petronela_gav pe 14 Oct 2008, 20:47
    tentatia e mare

    intradevar, daca petreci asa mult timp cu o persoana, mai ales de sex opus, se leaga o relatie sau mai bine o atractie. e bine sa stii cand sa te opresti sau daca merita sa mergi mai departe

    0
    0

  • leila pe 14 Oct 2008, 21:11
    E prostie

    Poate e o idee pt. cei singuri, dar cine are deja pereche, ar trebui sa se gindeasca cum s-ar simti daca partenerul(a) sa ar proceda la fel la locul sau de munca? Si mai ginditi-va oameni bun la lucrurile sfinte, unul di ele este familia! Eu sunt pentru fidelitate si total contra relatiilor la locul de munca! Un articol ce nu face 2 bani! Rusinica!

    0
    0

  • Crina pe 15 Oct 2008, 00:22
    occident

    In primul rand subscriu si eu persoanelor normale care dezaproba "aventurile" la birou. Cat despre occident, legile sunt foarte aspre pentru cei care care sunt surprinsi sau numai suspectati de asa ceva, iar riscul asumat este pierderea job-ului. Sincer nu stiu ce persoana normala si-ar risca job-ul pt cateva momente de asa zisa placere!?!?!!? Iar procentajul de 70%...mi se pare exagerat de mare!!!

    0
    0

  • Magda pe 15 Oct 2008, 07:57
    Ptr. *Lumi

    Da, *Lumi, nu e nevoie sa fii FILOLOG ca sa priceapa cineva ca "o" se cuvine aici, nu"se"! De ce "o crestem"? Pentru ca iti scrie o femeie care vine dintr-o familie cu valori morale superbisime si careia i-a dat , si Dzeu noroc sa se duca Institutia Familiei mai departe, vreo 3-4 generatii, asa cum era familia in Feidalismul ala exemplar, nu funambulesc asa cum este acum. Deci, repet, daca doi parinti cresc fetita aia in asemenea MEDIU, nu cu sex nemernic, facut in prezenta ei, chiar si noaptea, intr-o incapere insalubra sau intr-o garsoniera, SPUNE_MI cum sa nu mori cand auzi ca incape pe mana unei BESTII de barbat??? [ daca nu esti mama sau bunica, atunci te inteleg; daca esti si accepti asta, si atunci te inteleg, avand in vedere ca te simt ca tu nu esti " [...] de felul Cerului Inalt !!!" ] Asta e viata? Nu , draga mea, VIATA mai este si cum ti-a fost data detenta de acasa ! Din cuibul in care ai crescut ani buni, pana iti iei zborul ! [ Vorbesc acum de oamenii sanatosi mental, sexual, psihic ]

    0
    0

  • nu conteaza pe 15 Oct 2008, 09:12
    devemin niste animale...

    Nu stiu ce studii scoateti voi dar mi se pare normal in primul rand sa tot promovati asemenea idei. Sa facem sex la birou pentru ca ni s-a pus pata pe nu stiu ce colega sau coleg, adica nu nu mai tinem cont ca suntem oameni , ca avem resposabilitati fata de familie, copii (care au), sa nu mai tinem cont decat de pornirile noastre animalice, sa nu ne putem controla MI SE PARE INUMAN. Asta inseamna sa n-ai o scara a valorilor, sa n-ai respect facta de tine si fata de cei de langa tine. Rusinos......... Dar ce pretentii sa ai cand la tot pasul e plin de pitipoance ca acea "lavinia" pe care voi ati dat-o drept exemplu.....care nu se gandesc decat la cum sa fie satisfacute......

    0
    0

  • dan pe 15 Oct 2008, 12:27
    nu-i nimic rau

    sa constatat ca avind sex in diferite locuri publice , acest fapt mareste si prelungeste apetitul sexual . deci nu vad care ar fi problema . atita timp cit cuplul este pe aceeasi unda totul e ok. problema ar fi alta . higiena corporala dupa actul sexual . nu poti merge mai departe ''inclait-a''

    0
    0

  • lisa-monica pe 15 Oct 2008, 12:57
    realitatea

    Ma bucur mult,ca exista oameni ca voi, care va spuneti parerile in mod deschis....sincer aceste pareri conteaza...si-mi par opiniile unor oameni cu cap...e drept nu-i judecam pe altii....dar ma bucur inca o data ca exista oameni care nu ar face asta avand in vedere in principal,ca au pe cineva acasa care a investit in ei iubire si incredere....si pentru asta merita aceleasi sentimente si respect....

    0
    0

  • mona28 pe 15 Oct 2008, 13:45
    cam incurajati infidelitatea si nesimtirea

    N-am nimic impotriva sexului la birou(sau oriunde s-ar petrece) atata timp cat fiecare este single,si nu este implicat in vreo relatie.Insa,referitor la articol...amandoi ma dezgusta!Atat el,pt ca isi inseala cu nesimtire viitoarea sotie,cat si fufa de Lavinia,care nu se gandeste decat la o "partida zdravana",fara sa-i pese ca el este totusi implicat intr-o relatie! Dar deh,stiti zicala aia "daca cateaua nu-si ridica coada..." Daca el e un dobitoc,macar ea daca ar avea bunul simt sa zica "Nu"...

    0
    0

  • Tamara pe 15 Oct 2008, 18:29
    @Dane, Felicitari !

    Braaaaavoooooooo, Dane! Uite si un barbat adevarat ! Vedeti ca mai sunt , si altii ! Asa este...dar sa fie cu dusul aproaaape si neaparat intre sot - sotie sau intre parteneri din relatie stabila, nu asa....una - doua sa-i sara in spate un tip unei angajate novice! Si ai dreptate pana la Dzeu, si cu IGIENA si cu ....moftul ! Da, daca stiu ca mai e si un rau prin apropiere, o scena de amor in padure o fi chiar ca-n Valsul vienez de J.Strauss! Dar musai sa se spele la rau, iar fata sa faca si pipi, ca asa recomanda toate manualele! Iar la slujba, sunt si dusuri, pe ici pe colo! Si hai, acceptam cu igiena de rigoare , dar nu toata ziua buna - ziua....vine vorba unui cardiolog care i-a raspuns mamei cand l-a intrebat daca are voie sa manance ...cozonac! "Da, Doamna, aveti voie, ca doar n-oti manca in fiecare zi "!!! Deci"mai rarut e mai dragut"< chiar si pe unde va trece prin cap !

    0
    0

  • raluxas pe 15 Oct 2008, 20:46
    pai de ce?

    pai de ce la birou? nici nu vreau sa ma gandesc... seara dupa program mai bine cauti undeva profesioniste, dar de ce sa nu recunoastem ca unele si-au gasit job doar prestand dupa program sau inaintea programului ?! sunteti oameni, nu animale! mai aveti sa incepeti si prin magazine, piata ,etc.... sex? inseamna doar nesatisfacerea fizica....si e dureros sa recunoasteti acest lucru, asa ca va ascundeti..... deci nu puteti sa aveti o relatie normala.....de aceea exista si anonimatul acestui studiu..... nu pot decat sa inteleg ca e o intreaga harababura in viata voastra si totul se face asa, cand apuci si cu cine apuci....ce ar fi sa sari pe cine-ti place in autobuz si in alte locuri?.....

    0
    0

  • hanna pe 16 Oct 2008, 09:41
    mironositelor

    ce mare branza daca faci sex la servici? inca este chiar foarte bestial nu duci o viata monotona, care e problema daca are nevasta sau urmeaza sa aiba nevasta oricum nu traieste niciun barbat doar cu o femeie precum nicio femeie nu traieste doar cu un singur barbat asta nu inseamna ca esti o panarama, pur si simplu asta e viata si cine nu recunoaste este un ipocrit sau o ipocrita. foarte bine traiti-va viata la maxim cu cap si asa e scurta, fiti siguri ca la 60 de ani nici dracu nu se va mai uita la femei asa ca profitati acum de tot dar cu cap. stiti zicala fac ce vreau dar stiu ce fac!? cu prezervativul? aplicati-o si traiti orice clipa la maxim.

    0
    0

  • verra30 pe 16 Oct 2008, 11:10
    vai de voi!!!

    Democratia a fost inteleasa gresit in tara asta....pacat ....de tara!!!

    0
    0

  • agatha67 pe 16 Oct 2008, 12:23
    pt. Hanna

    Hanna, crede-ma, daca il iubesti, poti trai cu un singur barbat toata viata!

    0
    0

  • lexus pe 16 Oct 2008, 14:28
    penibil

    este penibil articolul vostru....chiar nu inteleg ce sens are...sunt de accord cu cei care nu sunt de accord....iar pt hanna...imi par rau cagandesti asa....nu se bazeaza viata doar pe expresia..." carpe diem!" (traieste ti viata),viata inseamna mai mult decat atat....

    0
    0

  • gloria pe 16 Oct 2008, 18:12
    .

    hanna, daca tu iei sloganul unei reclame la prezervative drept zicala...esti vai de steaua ta

    0
    0

  • diana10779 pe 16 Oct 2008, 20:47
    prostie si nerusinare

    hanna, daca tu crezi ca e in regula sa faci ceva la birou e treaba ta, dar cand el sau ea sunt casatoriti e o problema pt ca dintr-o chestia ca asta se poate ajunge la divort si daca mai e si un copil la mijloc iti spun ca nu e bine. eu am patit-o, fostul meu sot a facut-o cu o subalterna si crede-ma ca tipa este chiar o panarama care mi-a furat pur si simplu barbatul si nu a interesat-o ca e insurat si ca are un copil.

    0
    0

  • Mutu pe 17 Oct 2008, 11:51
    De ce sa mai muncim?Facem sex!

    E specific Romanului sa se ...uni pe alti.Se poate mari procentul.

    0
    0

  • rodique pe 17 Oct 2008, 13:40
    pentru gloria

    da cine te crezi ,tu draga gloria ,sa faci observatii la toata lumea? eu ma refeream la faptul ca voi ii criticati p-aia care fac sex la birou pentru ca voi n-aveti ce face, adiac n-aveti ce munci sau trageti chiulul cel putin ei isi umplu timpul in mod mai placut si mai sanatos

    0
    0

  • Cocolina pe 17 Oct 2008, 13:42
    Ca-n filme

    Nu mai fiti ipocriti! Cu totii avem momente cand ceva mai iesit din comun ne starneste apetitul spre experiente nabadaioase. Pentru unii poate fi sexul la birou, pentru altii faptul ca au schimbat pozitia clasica a mesagerului cand ea a ridicat un picior mai sus. In articol nu e vorba de moralitatea cuplurilor. Lavinia e responsabila doar pentru comportamentul de la birou, care, desi inadecvat, e incitant. Partenerul ei este insa responsabil pentru luarea unei decizii de comportament sexual in afara cuplului din care face parte. Recunosc ca si mie imi fac placere picanteriile, nu neaparat in aceasta varianta, dar fara un pic de febra...cum sa ne mai relaxam si noi?

    0
    0

  • Magda pe 17 Oct 2008, 14:08
    Pt.Cocolina

    Da, mai fata draga, ai dreptate....pana la Dzeu ! Dar , spune si tu, daca se extinde si prolifereaza si aceasta practica ( de o saptamana, ziarele +Alkina Plugaru numai asta propaga !), asa cum au navalit si altele peste noi, cum sa nu te gandesti, cu bataie lunga, ca , maine-poimaine, fetita ta sau nepoata mea, va fi ...violata de fiul sefului, de sef sau de alta creatura, acolo unde ea s-a zbatut sa ajunga, ca om al muncii ! De ex., am o amica foarte serioasa, care este editor si a cumparat o gaaaaaaaaaaarsoniera cu baiatul surorii ei, avocat. Dimineata, avocatul are clienti, iar de la 18,00-22,00, amica are EDITURA. Mereu se trezeste cu sotul ei, ca vine peste ea si una-doua vrea amor .....si are numai 2 buirouri si fotolii, dar , si baie! Deci, asa este OK! Vrea tipul acolo, nu in dormitor acasa! E superbine, mi-a zis si amica! Pe fotolii, pe birou, pe mocheta! Poftim toane benefice! Le accepta toata lumea! Sunt sot-sotie! Si Angela Merkel a raspuns la un interviu despre sex ca:" Acolo...acolo e treaba mea !"! Si este mai batrana cu 2 ani ca mine! Ma intelegi de ce mi-e teama ??? Poate esti si tu mama de fetita !

    0
    0

  • dima.alexa pe 17 Oct 2008, 15:36
    atractia e sfanta

    e adevarat sanda ca nu poate fi acceptata de etica relatia lor...dar suntem oameni si sunt sigura ca toate evele au avut parte macar odata in viata lor de sentimentul suprem de atractie fata de un barbat...poate chiar femeie...daca oamenii astia sunt atat de atrasi unul fata de celalalt nu e de condamnat....asta nu inseamna ca el nu-si iubeste viitoarea sotie sau ca ea, lavinia nu este constienta...dar sexul si iubirea st lucruri separate. Ganditzi-va la momentele in care intoarceti privirea pe sub gene unui barbat aratos....in momentele alea nu simtiti ca nu va iubiti sotul..ci doar ca va atrage respectivul. Si sa fim realisti...nu toti reusesc sa imbine sexul cu dragostea in asa fel incat s nu insele, sau sa simta aceasta nevoie

    0
    0

  • Magda pe 17 Oct 2008, 17:02
    Pt. dima.alexa

    Asta e opinia ta....nu contestam ce trairi ai tu, dar etic si frumos ar fi sa nu mai "intoarca privirea pe sub gene" si sa nu mai faca nici prietena, nici nevasta "sex explicit" cu un....."aratos"....ivit in cale. Mereu mi-a fost rusinre ca sunt femeie, cand am vazut, de-a lungul timpului de ce suntem capabile! Este"sfanta" atractia, OK, dar , cand avem un statut, cand am jurat ca-l iubim si-i suntel fidele LUI, atunci, ce rost mai are???Ne facem noua rau, in primul rand! Stiu ca sunt opinii diferite si aici, dar fiecare gandeste si se poarta cum "sa-i fie bine cu ea insasi" si... "in hotarele proprii"! Eu m-am ferit, o viata intreaga, sa fiu agatata sau acostata ! Si credeti-ma, nu sunt o frumusete, dar nici o urata, ba dimpotriva sunt deosebit de placuta privirii si....atingerii, insa, de la Altar...GATA ! Adevarul este, si ca am avut o bafta unica sa am un sot atipic ! Stii ce am gandit si ce gandesc eu cand s-a uitat / se uita vreunul la mine cu subintelesuri? "Ia uite, infectul dracului, nici nu te spalasi pe dinti sau la .... si pornisi la agatat !" Si ma apuca asa o o sila ...., gandind ce metrosexual - om-amfibie - am eu acasa, dichisit si "la trei ace", si-n bucatarie, cand intram sa gatim ! Si gata...nu vine nici o vraja! "Iubirea se cere pazita de reaua ISPITA / Pazita cu sabii de-otel - si de EA, si de EL - , la fel ... zicea un cantec, pe vremuri !

    0
    0

  • ghici! pe 17 Oct 2008, 19:05
    gotcha

    ce mai faci Elena?

    0
    0

  • ariel pe 18 Oct 2008, 12:40
    absurd

    Dane, daca tu cauti "artificii" pentru "prelungirea si marirea apetitului sexual" prin sex in diferite locuri publice, inseamna ca esti cam impotent. E de-a dreptul socant acest articol. Eu lucrez intr-o companie multinationala, unde se munceste pe bune, cred ca nici unuia dintre colegii mei (si pe la birouri sunt vreo 150) nu i-a trecut prin minte o asemenea aberatie. Asta pentru ca sunt profesionisti, nu animale. Prin alte "firmulite" de doi lei chiar nu stiu ce se intampla. Probabil de-asta merge economia romaneasca asa de "bine". Pentru ca in nu stiu de "birouri" in loc sa se munceasca, se face sex. Sunt de acord ca daca iti place colegul sau colega, chiar daca nu sunteti single, sa faceti sex, dar oriunde in alta parte. Si totusi, cred ca un intelectual nu s-ar deda la asa ceva. Probabil "sex la locul de munca" se refera la maturatorii de pe strada care noaptea dupa ce au maturat strada mai intra in cate un boschet. Cred ca doar aceasta categorie de salariati nu ar fi in stare sa discearna ce anume se face si ce anume nu se face la locul de munca.

    0
    0

  • anibas_olt pe 18 Oct 2008, 14:54
    salbatic

    imi provoaca scarba astfel de persoane

    0
    0

  • CARMEN pe 20 Oct 2008, 02:51
    SEX LA MUNCA

    MI SE PARECEVA NORMAL,MAI ALES DACA NU ERAU CASATORITI......NU FAC NIMIC RAU ........SEXU E CEVA FRUMOS SI NORMAL CARE TREBUIE IMPARTIT CU PERSOANA CARE TE ATRAGE SI VREI SA FIE CU TINE

    0
    0

  • Lumi pe 20 Oct 2008, 18:33
    pt magda

    ma refeream in primul rand si la autoeducatie:) adica de acord, ai mei mi-au dat o educatie, dar si eu m-am educat. dar nu au fost doar ei. si nu am fost "jucarie" sau pion.sunt un suflet. ca sa clarific.(de aici "SE") si ma referam la situatiile extreme in care nu ai ce face(si daca sare pe tine in birou nu poti decat sa fugi). nu la educatie si valori. astea le am si eu, le are orice om normal. sunt casatorita cu primul barbat din viata mea si chiar nu am o problema cu asta, si sunt chiar mai fericita decat multi altii care cauta si nici nu stiu ce cauta..am avut niste principii mai mult decat clare din start, si profesional si personal. dar ca femeie intr-o lume care e dominata de barbati (asa e, chiar daca ne ascundem dupa deget), situatii de gen apar, cand un sef face avansuri. ca femeie poti sa alegi si sa spui NU. exista si acest gen de barbati. dar sa nu generalizam. si da, cand o sa fiu mama probabil o sa fiu ca o fiara pentru oricine ii va face ceva copilului meu. p.s. si sotul meu e tot acea specie de barbat special, care ma face sa ma gandesc numai la el de ani de zile fara nici cel mai mic efort. asa ca nu putem decat sa ne dorim sa avem copii care sa aibe norocul nostru si chiar mai mult de atat.

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod