Guerrilla marketing tine pasul cu succesul!

Guerrilla marketing declara razboi marketingului ineficient care, in ciuda optiunilor nelimitate si a bugetului considerabil, se rezuma la traditionalele instrumente, esuand in cele din urma in a face mesajul auzit. Marketingul a fost impartit in doua fronturi, cele doua tabere – clasicul si noul – se lupta pentru atentia consumatorului.
Omul de marketing trebuie sa fie mereu cu garda ridicata, indiferent daca o face sa se apere sau sa atace.

Prezenta pe 26 septembrie, la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, la Clubul Diplomatic Bucuresti, Oana Sav, Chartered Marketer, va dezvalui cum transforma guerrilla marketing planurile in rezultate.

„Guerrilla marketing inseamna in egala masura si o lupta cu marketingul de slaba calitate, un razboi cu risipa de resurse, nu in mod obligatoriu campanii cu buget redus.
Marketerii trebuie sa fie pregatiti sa actioneze pe multe fronturi, fie ca trebuie sa atace sau se se apere.  De unde incepe planificarea noilor lupte de gherila? Care este artileria clasica si care sunt instrumentele noi? Cum castigi lupta cu lupta ca sa faci fata razboiului?  Ingredientele succesului in razboaiele de gherila vechi si noi”
 - Oana Sav - Chartered Marketer
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod