Am nevoie de cunostintele voastre!!
Înapoi la: Forum » Astrologie
-
18 Sep 2006, 13:420 0Buna! Sunt noua aici... poate ce urmeaza sa va povestesc nu are legatura cu astrologia, dar am nevoie de parerile voastre...am aproape 20 ani, sunt sanatoasa,am niste parinti minunati,iubesc si sunt iubita de aproape 3 ani si jumatate, sunt studenta la 2 facultati, am o viata linistita in general...dar aseara am visat ceva f urat: eram intr-o camera de hotel la parter cu ink o prietena de-a mea si cand ne era lumea mai draga am simtit ca se misca usa de la intrarea in camera...era un geam f mare prin care am vazut ca era "moartea cu coasa"...asa neagra, cum o stim cu totii...ne-am speriat, ne-am inchis in baie, apoi am iesit sa luam telefonul din camera si ne-am inchis in debara pt k aproape intrase in camera...si m-am trezit pt k eram f speriata. Azi-noapte si mama a visat ceva f urat in legatura cu mine: imi facea o rochie de mireasa verde, si tot imi spunea ca ar trebui sa am o rochie alba de mireasa... langa ea era un copil, nu era sigura dak era al meu sau al ei, dar cerea sa fie alaptat si ea nu putea sa-l alapteze normal... ci se mulgea! O vecina m-a visat si azi-noapte tot f ciudat si urat. Stiu ca nu e bine sa visezi copii mici sau sa visezi ca esti mireasa. Mai stiu ca daca visezi ca mori iti mo0are moartea, dar daca visezi ca te cauta moartea?! Se poate sa mi se itample ceva rau?Adik sa ma imbolnavesc sau sa se intample un necaz in familie? Sau mai bine sa incerc sa nu cred in vise si semnificatiile lor?! Poate fi un semn de la Dumnezeu sau de la Diavol?! Eu cred in Dumnezeu si sper sa nu aiba nici o semnificatie visele-astea. Am de gand sa merg si la un preot...voi ce parere aveti despre asta? Va multumesc mult!
-
18 Sep 2006, 14:35La un preot mergi. aprinde niste lumanari, asista cat poti la o slujba, si va fi bine.
-
19 Sep 2006, 09:14Si eu ma tot visez mireasa...si sincera sa fiu am avut mici necazuri in perioadele de dupa vis..