tratament pentru depresie

•  
    • 4 mesaje
    15 Iun 2010, 21:46
    0 2
    Buna! am nevoie si eu de un sfat. de jumatate de an am fost diagnosticata cu Tulburare depresiva majora. am urmat timp de 4 luni trament cu Trittico insa nu simt ca m-a ajutat cu ceva. mai mult decat atata am inceput sa am probleme cu memoria. nu stiu ce sa fac ca sa scap de starea asta. nu am chef de nimic, totul mi se pare inutil uneori ma gandesc chiar la sinucidere...
  •  
    • 304 mesaje
    15 Iun 2010, 23:16
    0 1
    In primul rand mersi la un psiholog si in al doilea rand consulta imediat un medic psihiatru sa iti prescrie alt tratament
  •  
    • 967 mesaje
    16 Iun 2010, 02:26
    3 1
    Am fost si eu la psiholog si dupa prima sedinta mi-am dat seama ca nu ma vindec acolo.
    M-a intrebat daca vreau sa imi prescrie medicamente ,pe baza de plante. Am zis ca nu. Eu nu am insomnii sau cosmaruri.
    Eu cred ca nu sunt bune medicamentele,dau dependenta.

Poate te va ajuta pshihologul ,ca sa te descarci,sa iti dea niste sfaturi.

Incearca sa gasesti un duhovnic la care sa te spovedesti si sa ii zici temerile tale,necazurile,nelinistile. Prin rugaciunile care le va citi e posibil sa iti gasesti linistea sau sa faci niste pasi care sa te duca la liniste sufleteasca.
    Ca sa nu cazi in deznadejde gandeste ca sunt altii care au suferinti mai mari ,decat ale tale boli incurabile,eu care ma pregateam sa nasc si a murit copilul inainte de nastere, persoane care sunt singure pe lume etc. Iti pot da eu niste informatii si sa vezi ca sunt si drame mai mari. 7 Copii ,5 la stat,unul de 4 luni neingrijit,flamand ,murdar.....acum nu stiu care e mai suferind mama sau copilul,copii etc.
    Ca sa nu cazi in deznadejde: practicarea unui hobby , sa ai o preocupare,sa muncesti sau sa fii ocupata cu ceva,iesiri din localitate sau intlniri cu sora,frate,prietena.,pelerinaje,excursii...
    Incearca cu psihologul,preotul,prietenul,hobby-ul si rugaciunea.