ce sa fac?

•  
    • 47 mesaje
    8 Mai 2006, 22:07
    0 0
    dupa cum spune si niku' sunt cam dolofana:am 61kg la 1.66m.am 20 ani,sunt studenta si am incercat sa nu mai mananc seara,sa fac miscare dar nu vad rezultate.am un prog infernal la facultate si nu pot sa nu mananc o placinta pt ca am si cate 10 ore pe zi de scoala. as incerca supa de varza,reg. disociat dar........nu stiu. sugestii? multumesc
  •  
    • 6 mesaje
    8 Mai 2006, 22:25
    0 0
    nu-ti recomand supa de varza sau disociatul, in special ca esti studenta. organismul tau are nevoie de un regim echilibrat. incearca sa mananci multe legume, fructe, lactate, carne de pui fiarta sau la gratar. si in plus la dietele gen supa de varza sau disociat, apare garantat efectul yo-yo, si astfel vei constata ca n-ai rezolvat nimic.
  •  
    • 47 mesaje
    11 Mai 2006, 15:50
    0 0
    nu ma mai ajuta nimeni? va rog......
  •  
    • 75 mesaje
    11 Mai 2006, 20:49
    0 0
    Mi se pare mie ca nu esti chiar asa de dolofana,ce dumnezeu,cate kg ai vrea sa ai?
  •  
    • 1555 mesaje
    11 Mai 2006, 20:50
    0 0
    imi pare rau sa vad ca esti trista ... din cate am citit si auzit cel mai bine e sa consumi fructe in prima parte a zilei,contin multe fibre, un iaurt de baut sau un nectar cu pulpa iar spre seara iti faci ori un gratar cu salata ori o salata din mere,nuci, fructe confiate(curmale,prune), e foarte satioasa si nu ingrasa foarte rau, in plus e si foarte delicioasa ... si in plus mult, mult sport, inot daca ai posibilitati, e cel mai bun, aquagym - hotel parc, majestic, stadion lia manoliu..succes
  •  
    • 47 mesaje
    11 Mai 2006, 20:56
    0 0