URGEN! laptop de la romtelecom oferta

•  
    • 56 mesaje
    16 Aug 2009, 23:08
    0 0
    buna. va rog sa ma ajutati daca stiti cat este de bun laptopul LENOVO IDEA PAD S 10E de la oferta cu internet mobil de la Romtelecom.
    interb pt. ca vreau sa-mi iau laptop si in o luna imi expira si contractul de la internet. oare este avantajos sa iau de la Romtelecom cu laptop platit in rate?
    multumesc.
  •  
    • 2769 mesaje
    16 Aug 2009, 23:49
    0 0
    Acele date pe care le-ai postat nu sunt relevante , nu spun nimic despre configuratia Laptop-ului si nu ai spus nimic nici despre pret..
    Deci care este pretul si da-ne cateva date despre configuratie.
  •  
    • 2769 mesaje
    16 Aug 2009, 23:53
    0 0
    Cred ca Romtelecom furnizeaza internet la preturi cam mari si calitate slabuta , totusi abonamentele mai mari sunt insotite de servicii mai bune.
    Dupa parerea mea RDS este cel mai bun furnizor de internet din Romania.
  •  
    • 27207 mesaje
    17 Aug 2009, 09:59
    0 0
    din pacate firma RDS nu este renumita pentru seriozitate si Dumnezeu sa te fereasca sa vrei sa renunti la un contract facut cu ei.
  •  
    • 5 mesaje
    17 Aug 2009, 10:05
    0 0
    fugi cat vezi cu ochii de hotii de la RTL!
    nu se merita sa cotizezi la ei lunar, timp de 3 ani, o suma exorbitanta ptr un amarat de netbook de 10 mil.
  •  
    • 1266 mesaje
    17 Aug 2009, 12:35
    0 0
    Only, ai deja fani??
  •  
    • 2769 mesaje
    17 Aug 2009, 15:31
    0 0
    postat de: rybana la data: 2009-08-17 09:59

"din pacate firma RDS nu este renumita pentru seriozitate si Dumnezeu sa te fereasca sa vrei sa renunti la un contract facut cu ei. "

Dece spui asta , nu poti renunta la contractele incheiate cu ei?
    Intr-adevar am auzit mai multe lucruri rele despre RDS mai ales despre service-ul lor, cei care desfasoara activitati in teren sunt cam nemernici , asa am auzit eu .