Femei care lucreaza in domeniul IT
-
0 0Eu sincer am ajuns in domeniul acesta din pura necunostinta de cauza dar a inceput sa imi placa. Mai ales ca sunt multi baieti.
Si eu acum ies dintr-o brake-up dupa 2 ani de relatie foarte serioasa.
Poate impartasim experiente.
Voua cum va place? -
ai dreptate cu break..

eu sunt anul 3 la cibernetica si nu lucrez ca programator inca.
sunt analist.
am ajuns aici din cauza traditiei din familie multi veri unchi care lucreaza in domeniu si au zis ai mei ca daca "ei s-au realizat" inseamna ca e "meserie de viitor" asa ca sa ma duc si io "mamica".
Nu prea imi place tare, mai ales ca acum la inceput nici salariul nu e grozav dar deh..
Mai astept sa vad. Poate sa intampla vreun miracol.
Apropo..Recomandati-mi si mie niste cursuri ceva ca vreau sa ma apuc de programare.
Va pup -
daca vrei o detaliere mai exacta, analistul se ocupa doar de partea conceptuala. partea tehnica o face technical writer (cum ii zici tu) - stabileste tehnologiile, modul de implementare al specificatiilor functionale etc. sunt 2 tipuri de specificatii:
- functionale (ce trebuie sa faca sistemul pentru useri)
-tehnice (cum, cu ce trebuie sa faca sistemul, cum va realiza cerintele functionale cu ajutorul uneia/ a mai multor tehnologii).
Exemplu:
Userii eva au nevoie de un nou forum care tre sa faca 1),2),3) ...x (cerinte functionale). Pentru ergonomie, siteu-ul va fi impartit in sectiunile urmatoare (machete de ecran, use case pt a vedea interdependentele etc)
Tehnic:
- se va folosi phpBB versiunea X cu un back end Mysql versiunea y
- sistemul de clase si obiecte va fi urmatorul
- imaginile se realizeaza cu PhotoShop versiunea...., dimensiunile fiecarei imagini sunt urmatoarele etc
cam asta e nu stiu daca am fost clara -
e foarte clar (si interesant) ce ai scris.
de-ar fi mai multe discutii de genul asta...