Retete rapide pentru incepatoare

•  
    • 2778 mesaje
    29 Apr 2008, 13:28
    0 0
    Sunt inca studenta,lucrez si nu vreau sa o mai chinui pe mama sa imi trimita pachete.Daca puteti sa imi dati idei ce sa gatesc asa repede,cand vin seara obosita,sa fie si consistent si sa nu fie prea obositor de facut.Cer prea mult?
    Pentru pranz si mic-dejun o rezolv cu o salata,niste ochiuri,mai niste cereale.Poate imi puteti da idei sa pot varia.
  •  
    • 3036 mesaje
    29 Apr 2008, 14:20
    0 0
    1. friptura se face foarte usor:
    stropesti o tava cu ulei, pui carnea, torni o ceasca cu apa, presari cu sare si mirodenii, o bagi la cuptor si o scoti cand e rumena.
    pe langa carne poti adauga si combinatii de legume proaspete (cartofi/fasole verde/ciuperci/o ceapa taiata rondele etc) sau pur si simplu o punga de mix de legume congelate, care sa se gratineze o data cu carnea.

2. supele sunt si ele f usor de facut: pui legumele si carnea la fiert, iar la sfarsit adaugi sare, mirodenii si verdeata.

3. pandispanul este cea mai usor de facut prajitura (gasesti reteta peste tot). poti sa-l faci simplu sau cu nuci/stafide/cacao... sau sa-i adaugi fructe (visine, piersici, caise etc) ca sa-ti iasa prajitura cu fructe.
  •  
    • 4418 mesaje
    29 Apr 2008, 14:51
    0 0
    poti sa faci salata orientala (cu ou a fierte, cartofi fierti, un gogosra la otet taiat marunt, niste masline, ulei, otet, sare piper)
    sau o salata bioeuf e ca si cea de sus mai putin masline dar mai pui maioneza fie o faci fie o cumperi gata facuta si mai pui pulpe sau pipet de pui fiert in compozitie.
    Sunt si omletele cu tot felul de combinatii cu ciuperci, cu brinza si ceapa cu cascaval.
    De asemena clatite cu brinza sau cu dulceata poti face.
    Ciuperci pe gratar cu cascaval deasupra sunt usor de facut si rapid!.
    Spor la treaba si pofta buna.
  •  
    • 2778 mesaje
    29 Apr 2008, 15:23
    0 0