CE MANCATI LA SERVICIU?
-
0 0fetelor, voi ce va luati ca pachetel?
m-am saturat de biscuiti, fornetti, sandwich,iaurt, etc. -
depinde. eu ma satur foarte repede din doua nectarine, dar sunt cam cat marul de mari. sau struguri, iar tin bine de foame. si nu trebuie sa-i mananci pe toti deodata, treptat. nectarine, cam doua la 3-4 ore. tin de foame. asta cam ce am luat eu si da rezultate. altceva...mere. si alea sunt bune. dar de la prea multe mere incep sa te doara dintii. cel putin la mine asa se intampla.
-
Eu mananc fulgi de cereale cu iaurt sunt f satioase , sandvich facut acasa cu branzica si separat imi iau o rosie , un castravete pe care mi le tai feliute si le mananc cu sandvich-ul , un mar , o banana , ceai de plante cu miere si cred ca sunt suficiente ...
Din cand in cand mai dau comanda de cate o pizza
-
Pe vremea cand lucram(acum sunt in concediu medical prenatal),aveam noroc cu un restaurant chiar in incinta serviciului(la aeroport)...Erau in fiecare zi cam aceleasi feluri de mancare,dar stiai ca in 12 ore de lucru aveai si ceva cald la indemana(o ciorba,un sos),lasand la o parte si faptul ca ma mai inspiram si in ceea ce priveste mancarea ce urma s-o fac acasa(fara pene de inspiratie ca acuma)...Acuma,raman la ideea ca un sendvisi pregatit de acasa cu branza si rosii(cat mai sunt rosii pe piata)merita mult mai mult decat prostiile alea chimicale de le gasesti prin fast-food sau mai stiu eu unde.Si fructe,cat mai multe fructe si lactate.
-
sa nu va suparati dar sunt in dilema maarrrrrrrreeeeeeeee.
lucrez mai nou de la 8 la 20 si sincer nu mai pot sandvisuri si fructe.nu avem firma de catering.pana la 4 mananc pe fuga,dar dupa aceea e ok.inainte sa plec dimineata mananc bine-englezesc.
voi ce mancati?pliz ca poimaine iar e luni si simt deja ca ma ustura stomacul.pup la voi. -