dulciuri la cuptorul cu microunde?

•  
    • 10 mesaje
    9 Feb 2005, 22:15
    0 2
    vreu sa salut pe toata lumea si vreau sa spun ca imi place la nebunie acest site.am si eu o rugaminte:imi poate spune si mie cineva ce dulciuri se pot face la cuptorul cu microunde?eu stau la camin(sunt studenta)si imi place f mult sa gatesc dar nu prea stiu ce fel de dulciuri pot face si imi place sa-mi surprind prietenul cu ceva dulce facut in acsa si mai ales de mine! va multumesc
  •  
    • 9835 mesaje
    10 Feb 2005, 09:53
    0 1
    mhmmm... n-am nici cea mai mica idee... in mod categoric, prajituri frumos rumenite nu poti prepara la microunde.

Probabil ca poti prepara compot, magiun sau budinci dar... hm... nu stiu sigur...

Oricum, in multe tari din lume cuptoarele cu microunde sunt interzise de multi ani. De ce? Mergi pe link-ul de mai jos:

http://www.mercola.com/article/microwave/hazards.htm

Elimina spatiile goale care apar in link (o eroare a "evei"), altfel nu va functiona.
  •  
    • 230 mesaje
    10 Feb 2005, 20:17
    1 0
    Eu nu am incercat sa fac placinta.

Placinta de mere

2 portii 4 portii
    foaie
    - 1 dl - 2 dl faina
    - 1 lg - 2 lg zahar
    - 50 g - 100 g unt
    - 1 lg - 2 lg apa
    umplutura
    - 2 - 4 mere medii
    - 1/2 dl - 1 dl alune, nuci
    - 25 g - 50 g unt
    - 1/2 dl - 1 dl zahar

Se amesteca faina, zaharul, se face o gaura la mijloc in care se pune untul si apa, se amesteca totul. Se lasa la rece 1 ora. Se pune aluatul intr-o forma 18cm pt 2 portii , 23 cm. (4 portii).Se inteapa fundul si marginile aluatului cu furculita.
    Se da la micro : 4-6 min. pt 2 portii
    5- 7 min. pt. 4 portii
    Se rad merele si se pun in forma, deasupra se pun alunele . Se amesteca untul cu zaharul si se pune deasupra.
    Se mai da la micro : 4- 6 min
    8- 10 min.
    PS. eu am o carte cu retete pt. microunde, cind o sa mai am timp am sa mai traduc daca esti interesata.
    te pup, K
  •  
    • 230 mesaje
    10 Feb 2005, 20:37
    0 2