Always și aliații săi doresc să redefinească expresia „ca o fată”

„Confidence summint” este produsul partenerialutui dintre Always și TED Pe 7 iulie, Always, lider mondial în îngrijirea feminină, a inițiat un nou proiect care să susțină campania începută în vara anului trecut, #Likeagirl. Always și TED au încheiat un parteneriat în cadrul căruia vor fi organizate conferințe sub titlul de „Confidence summit”.

Misiunea #Likeagirl a început în urma unui experiment real efectuat de P&G care a evidențiat faptul că pentru fete, perioada pubertății este una dificilă și însoțită de presiunile venite din partea societății, lăsându-le pe cele mai multe dintre ele fără încrederea în propria persoană. Primul videoclip al campaniei a atras atenția asupra expresiei „ca o fată”, care a ajuns să fie folosită drept insultă.

Odată cu lansarea primului videoclip, mesajele misiunii #Likeagirl s-au răspândit în întreaga lume și ne-au făcut să realizăm adevărata importanță a cuvintelor și impactul acestora asupra mentalității. De aceea Always și TED doresc să le arate fetelor ți nu numai că expresia „ca o fată” poate fi cel mai frumos compliment pe care îl poate primi o fată.

„Confidence summit” reprezintă următoarea etapă a misiunii #Likeagirl prin care femei de succes, care au studiat problema încrederii în rândul fetelor vor vorbi deschis despre cât de important este să acordam atenție cuvintelor pe care le folosim.

Vizibil încântată să împărtășească exeriența sa, Rachell Simmons, a oferit cel mai bun exemplu despre încrederea în propria persoană pe care ea l-a întâlnit și anume experimentul său cu copiii din clasa întâi. Rachell a fost foarte încântătă să vadă că o fată de clasa întâi nu a stat foarte mult pe gânduri înainte să spună că una dintre colege sale s-a purat urât cu ea. Din păcate, pe măsură ce cresc, fetele își pierd această încredere și ajung să se îndoiască de abilitățile lor, având mereu teama că ceea ce au de spus poate fi greșit.
 
Pentru a-și susține spusele, Rachell Simmons, afirmă că în cazul în care fetele de clasa întâi, a cincea și a noua sunt întrebate „cine este cea mai buna alergătoare din clasă?”, răspunsurile vor varia în funcție de vârstă.
În timp ce fetele de clasa întâi vor ridica toate mâna, cele de clasa a cincea vor arăta către una dintre colege, iar printre cele de clasa a noua se va așterne liniștea. Chiar și în cazul în care una dintre fete ar fi nominalizată, aceasta se va îndoi de abilitățile ei.

În urma studiilor efectuate, Always a înțeles că fetele încep să-și piardă încrederea în ele însele în momentul în care devin conștiente de existența diferențelor de gen.

Rachell îi invită pe cei din sală să facă un mic exercițiu pentru a le arăta că diferențele de gen sunt tipărite în mentalul fiecăruia. Invitați mai întâi să stea pe scaun mai întâi ca un băiat, apoi ca o fată, fiecare dintre cei prezenți își schimbă poziția arătându-se foarte degajați atunci când au stat ca un băiat și foarte reținuți când au stat ca o fată.


Fetelor li se cere un anumit comportament, un anumit fel de a gândi și un set de tipare în care sunt forțate să se încadreze. Toate aceste presiuni venite din partea scocietății le limitează fetelor capacitățile, talentele și potențialul de a face performață în domenii care sunt considerate specifice băieților. De asemenea, Rachell atrage atenția asupra faptului că încrederea în propria persoană poate fi dobândită și chiar antrenată pe parcursul vieții. De aceea, Always se va adresa nu numai tinerelor fete cât și părinților și profesorilor cu care fetele ineracționează.

Conferințele „Confidence summit” vor duce mai departe misiunea #Likeagirl și anume, convingerea tinerelor că societatea nu poate să le definească personalitatea și nici nu poate să le impună bariere.
Adresându-se atât tinerelor fete cât și adulților din jurul lor, mesajele transmise de Always și de aliații săi urmăresc o schimbare a mentalității societății contemporane pentru ca generațiile viitoare de fete să fie de neoprit.

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod