parere

  •  
    • 2 mesaje
    18 Iul 2014, 14:06
    0 0
     Buna, vin si eu  cu o intrebare, ca urmare a unei experiente destul de negative dintr-un magazin. Pentru voi cat de important este comportamentul vanzatorilor atunci cand vreti sa cumparati un produs? Eu am vizitat showroomul kidsshop acum  o saptamana si trebuie sa marturisesc ca am fost foarte dezamagita de calitatea serviciilor. Am plecat cu intentia de a cumpara un carucior. Nu stiam exact ce model vreau si ce specificatii as dori sa aiba. Am rugat o domnisoara sa-mi prezinte cateva modele.  M-a deranjat faptul ca parea iritata ca nu stiu exact ce vreau si ca trebuie sa-mi faca ea demonstratii (de parca asta nu ar fi in descrierea postului ei)! Pana la urma am plecat cu mana goala pentru ca m-a deranjat  atitudinea vanzatoarei..pacat ca au pierdut o comanda destul de mare! Voi ce parere aveti, exagerez eu?
  •  
    • 12208 mesaje
    18 Iul 2014, 15:19
    1 0
    NU exagerezi deloc , si pentru un asemenea tip , de produs eu din inima te sfatuiesc sa cauti cu atentie si sa il testezi insistent in magazin , adica pui in el o sacosa grea de cumparaturi care ca si greutate sa inlocuiasca greutatea copilasului  si incerci sa il manevrezi prin magazin , daca au scari chiar si pe scari sau denivelari ale podelei , cere sa ti-l arate si pliat si desfacut , este obligatoriu sa faci asta pentru siguranta copilului si pentru a te instrui cum trebuie manevrat el ca si produs , sunt multe feluri , cauta intai pe net uita-te la toate modelele ... fa vizual o comparatie si apoi cand te decizi la 4, 5 modele in magazin vei sti ce cauti ce pret ar trebuie sa aibe produsul , sa ceri si certificatul de garantie si atasezi bonul /factura si le pastrezi bine acasa .atentie maxima la franele carutului sunt foarte importante , trebuie sa tina !!!!!!!!!!!!succes si te sfatuiesc sa nu cedezi !
  •  
    • 94 mesaje
    18 Iul 2014, 23:50
    0 1
    Miruna, e foarte importanta atitudinea celui care iti vinde ceva.
    Daca nu stiai, exista inclusiv la scoala profesionala, specializarea : comert. Adica, vanzatoare cu diploma!
    Felul in care un vanzator se comporta cu un client ar trebui sa fie un criteriu esential in alegerea de a cumpara sau nu un produs.
    Faptul ca cineva iti vinde si te poate ajuta in alegerea produsului potrivit a ramas cam singurul argument in favoarea comertului clasic. Altfel, pe nevazute si neexplicate pot cumpara mult mai simplu, comod si ieftin.....online!
    Te-as ruga insa, si eu fiind la randu-mi angajator, cand se mai intampla, sa ceri cu managerul/patronul magazinului, si sa ii explici situatia. In 90% din cazuri patronii nu stiu de acest comportament al vanzatorilor, iar cei din urma se comporta exemplar cand acestia sunt in magazin.
    E bine sa reclami un comportament de acest gen, spre bine patronului/managerului. Vei scuti alti clienti de comportamentul neplacut al vanzatoareai si ii vei tine in viata!
  •  
    • 10065 mesaje
    20 Iul 2014, 23:11
    1 0
    MirunaIacob said: Buna, vin si eu  cu o intrebare, ca urmare a unei experiente destul de negative dintr-un magazin. Pentru voi cat de important este comportamentul vanzatorilor atunci cand vreti sa cumparati un produs? Eu am vizitat showroomul kidsshop acum  o saptamana si trebuie sa marturisesc ca am fost foarte dezamagita de calitatea serviciilor. Am plecat cu intentia de a cumpara un carucior. Nu stiam exact ce model vreau si ce specificatii as dori sa aiba. Am rugat o domnisoara sa-mi prezinte cateva modele.  M-a deranjat faptul ca parea iritata ca nu stiu exact ce vreau si ca trebuie sa-mi faca ea demonstratii (de parca asta nu ar fi in descrierea postului ei)! Pana la urma am plecat cu mana goala pentru ca m-a deranjat  atitudinea vanzatoarei..pacat ca au pierdut o comanda destul de mare! Voi ce parere aveti, exagerez eu?

     

    Uneori se cade a da crezare, n-o fi stiut nici ea prea multe despre produs/e . In plus, ar cam trebui sa stim ceia ce ne intereseaza , macar cit de cit .

     

    Cit deapre a face reclamatie ... nu-i frumos .

     

     

  •  
    • 55 mesaje
    23 Iul 2014, 20:27
    1 0
    Ce sa iti faci nervi ,mai bine schimbi magazinul .
  •  
    • 10065 mesaje
    24 Iul 2014, 10:42
    0 0
    Mie unu nu-mi sta in fire a face chestii gen , a reclama pe cineva indiferent despre ce-ar fi vorba . I-o spun in fata daca am ceva de spus . Nu cer nici condica de reclamatii nici nimic .

    M-as simti oribil sa stiu ca cineva a fost dat/a afara din serviciu, multumita mie .

  •  
    • 108 mesaje
    24 Iul 2014, 11:52
    0 0
    ViktorC said:Mie unu nu-mi sta in fire a face chestii gen , a reclama pe cineva indiferent despre ce-ar fi vorba . I-o spun in fata daca am ceva de spus . Nu cer nici condica de reclamatii nici nimic .

    M-as simti oribil sa stiu ca cineva a fost dat/a afara din serviciu, multumita mie .

     

    ...din cauza ta!

  •  
    • 10065 mesaje
    24 Iul 2014, 12:03
    0 0
    roxidon said:
    ViktorC said:Mie unu nu-mi sta in fire a face chestii gen , a reclama pe cineva indiferent despre ce-ar fi vorba . I-o spun in fata daca am ceva de spus . Nu cer nici condica de reclamatii nici nimic .

    M-as simti oribil sa stiu ca cineva a fost dat/a afara din serviciu, multumita mie .

     

    ...din cauza ta!

     

    Exact .

     

    Pai nu mai bine ii zic eu citeva si ma dau ei afara ?

     

  •  
    • 94 mesaje
    24 Iul 2014, 16:51
    2 0
    ViktorC said:Mie unu nu-mi sta in fire a face chestii gen , a reclama pe cineva indiferent despre ce-ar fi vorba . I-o spun in fata daca am ceva de spus . Nu cer nici condica de reclamatii nici nimic .

    M-as simti oribil sa stiu ca cineva a fost dat/a afara din serviciu, multumita mie .

     

        Daca e dat afara, ceea ce e putin probabil dupa o simpla reclamatie, era din vina lui/ei, nu din vina ta. Nu confunda ceea ce am recomandat eu cu comportamentul unor pensionari netrebnici si rautaciosi.

        Iti spun, ca angajator in domeniul medical, deci tot un domeniu unde lucrezi cu oamenii, ca reclamatia e o chestie buna.

        Tu, daca reclami, poti vedea cu ochii tai : atitudinea e doar a celui reclamat,sau a intregului magazin/clinica/etc.

         Eu, spre exemplu, am ca politica de firma empatia, deschiderea si flexibilitatea fata de client. Imi pasa, ca prin aglomeratia de alte firme ca a mea, serviciile mele sa fie printre cele mai placute pentru client, tocmai pe acest palier : relatiile interumane. Sa explice, sa fie atent la nevoile lui, etc.

          Asta e linia firmei, dupa asta ne conducem. Daca un om care lucreaza pentru mine nu face asta, eu vreau sa stiu! si tu, daca ma chemi si imi spui imi faci un bine mie, ii faci un bine lui pentru ca apuca sa fie avertizat si daca e capabil sa se si corecteze, si nu in ultimul rand iti faci tie un bine afland exact : acel angajat nu e ok, sau politica companiei e de asa natura incat toti sunt cam la fel.

         Nu imi place ideea de a ocoli un magazin care imi place, e aproape de casa, are preturi bune, produse interesante....etc, doar si numai pentru ca are un angajat enervant! Mai bine zic, afla seful, ala e tinut sub observatie pana se indreapta ,sau la a doua abatere zboara! in ambele cazuri eu castig, primindu-mi serviciile de care am nevoie, din locul care imi place

  •  
    • 94 mesaje
    24 Iul 2014, 17:22
    1 0
    Bravo!
  •  
    • 10065 mesaje
    24 Iul 2014, 20:46
    1 0
    Normal ca de la o singura reclamatie n-o sa-si ia viteza nimeni, insa eu sincer, nici nu vreau sa contribui la asa ceva .

    Acum, cocoana din magazin o fi cazut saraca din cires si ... deh, e mofturici nitel . O fi avut o zi proasta sau asa e felul ei ...
    Apoi, ma las lipsit sau o ating subtil cu citeva vorbe asa ...
  •  
    • 10065 mesaje
    24 Iul 2014, 23:03
    1 0
    daria_alex said:Ok, deci ai lasa sa pierzi bani linistit sau sa ti se puna sanatatea in pericol doar ca sa nu faci o reclamatie?

     

    Nici vorba sa las totul la voia intimplarii . Reclamatie nu as face, asta e sigur, in schimb am discuta de la om la om lasind respectul si bunul simt in repaos temporar .

     

    Tine mult de situatia data si cum decurg lucrurile . Mofturicii de prin magazine (si nu doar ) le consider chestii minore peste care trec cu vederea, de nu imi este aplicat un tratament obraznic .

  •  
    • 7959 mesaje
    27 Iul 2014, 14:15
    0 0
    daria_alex said:Cred ca este o diferenta majora intre a fi reclamagiu de profesie si a stii sa iti ceri drepturile in mod legal.

    Iar legal inseamna de cele mai multe ori ceva negru pe alb.

    Sa iti mai dau un exemplu: cand m-am reintors in Praga mare mi-a fost mirare ca imbecilii de la banca m-au anuntat ca am de platit 500 de euro comisioane pentru un cont pe care eu cerusem sa il inchid. Aparent bulibasisera lucrurile big time.
    Am incercat cu frumosul, cu cearta cu toate metodele teoretice. Nexam.
    Pana la urma am facut reclamatie scrisa cu numar de inregistrare si tot la ei la banca. Sunt obligati in momentul in care este negru pe alb sa iti raspunda.
    In 20 de zile mi-au raspuns ca au sters datoria si au inchis contul.

    Deci da...nu doar ca nu pricep fixatia ta dar mi se pare un pic absurda.

     E omul mai pacifist, asa. Femeile sunt mai vulcanice, ar zice barbatii ca de la hormoni si schimbarile hormonale.

  •  
    • 1030 mesaje
    27 Iul 2014, 19:59
    0 0
    mergi la seful de magazin,si il rogi sa te ajute,ca d-na vanzatoare e curu in sus..eu asa as fi facut..mie nu mi s-a intamplat sa se poarte urat,din contra,ca sa-si vanda marfa,chiar cateodata devin sufocanti..
  •  
    • 10065 mesaje
    30 Iul 2014, 00:56
    1 0
    He he ... si-asa-i rau, si-asa nu-i bine .

    De ni se acorda ajutor ne simtim sufocati, de nu e in masura a o face apelam la sefie cu o plingere . Deh, de parca din curtea noastra nu mai dispare soarele din cind in cind .

    Eu unu' trec cu vederea iar de se ajunge si se tine neaparat a fi reglate conturile, o vom face intre patru ochi, indiferent de natura problemei fara a da fuga la mai marii celui/celei in cauza .

    Un scurt ex.

    Cu ceva timp in urma, intr-una primeam in posta o asa zis amenda pentru neachitarea unei parcari, din puctul lor de vedere. Am refuzat a o plati, fiind eronata . Nenea ala ce o semnase incepusera a da in nesimtire . Ei bine, l-am cautat expres si am discutat problema, nu pe colegii lui sau sefii , ca nu aveam eu nimic de impartit cu ei .

    Deci, de am sau tin a clarifica ceva, o voi face direct cu cel implicat , simplu . Sau tac si imi vad de treaba mea.