Am si eu nevoie de un sfat, o parere...

•  
    • 1198 mesaje
    19 Nov 2010, 15:25
    0 0

M-au ajuns supararile si am o stare destul de proasta, si am nevoie sa discut cu cineva din afara, poate reusesc sa vad lucrurile obiectiv si sa ma adaptez mai usor, sa ma linistesc...

Sa le iau pe rand:

M-am angajat de 2 luni in domeniul vanzarilor, sunt reprezentant medical. Lumea asta a vanzarilor este ca o jungla, cererile postului sunt destul de grele, targeturile cam greu de indeplinit, sunt multe cunostinte noi pe care trebuie sa le acumulez si sa le aplic "din mers", dar salarul este bun si ma motiveaza suficient cat sa raman pe post, cu toate ca imi vine greu, iar variantele sunt limitate... Deci numarul 1 am stresul pe cap de la munca.

Mama mea m-a ajutat m-a sprijinit dintotdeauna, am avut o relatie buna cu ea de cand ma stiu, iar acum aceasta s-a stricat, cel putin pe moment, deci acasa nu am o atmosfera prea placuta, liniste...

Ea este nemultumita de mine din cauza relatiei mele. Prietenul meu are un job part time, care nu ii asigura o siguranta financiara, nu e inca nici el pe picioarele lui cum se zice, independent, stiu ca suna ca naiba chestia asta la varstele noastre, 24 de ani... dar asta este momentan, nu cred ca e singurul... Mama nu l-a placut de la bun inceput, de anul trecut, si nu neaparat pt motivul munca, ci asa ca om... ca e imatur, ca e prost-crescut, ca e fixist, ca e egoist si etc etc... Dupa ea, viata mea cu el o sa fie un calvar si voi suferi si ea bineinteles nu isi doreste asta pt mine, si icnearca din rasputeri sa ma convinga sa ma despart.

Eu am facut prostia` de a ma plange ei cand am avut unele discutii sau certuri cu el, in ideea ca avem o relatie buna si ca ma poate sfatui, dar lucrurile au luat-o razna. El si cu mama in urma cu o luna au avut o discutie aprinsa si urmarea a fost ca nu mai are ce cauta in casa asta ca ea cheama politia.