varice
-
0 0am deja varice. cum pot scapa de ele???? nici macar nu-mi mai pot misca piciorul.
-
Fetelor, este foarte important doctorul care va face scleroterapia. Si eu am facut de curand, saptamana trecuta si am scapat, dar in trecut trecut am suferit si operatie acum multi ani....mostenire de la mama
. Am fost la consult la clinica Vascul Arte, unde practica toate solutiile de tratament posibile. Sunt o clinica noua, dar cu doctori foarte cunoscuti, o parte dintre ei sunt medici francezi si au un protocol placut. Cert este ca doctorul care face scleroterapia trebuie sa stie exact cata solutie sa pompeze si in ce concentratie. Altfel nu prea are efect pe termen lung. Eu i-am studiat inca din ianuarie de cand au anuntat ca vor deschide si de abia acum mi-am facut curaj sa merg la consultatie la doctorul Toni Feodor, e clinica dansului www.vascularte.ro sau 230 18 08. -
Incearca sa-l postezi pe "sanatate" o sa ai mai multe raspunsuri acolo decat aici.
Acest mesaj a fost editat de către Maricon: -
marysss said:
Fetelor, este foarte important doctorul care va face scleroterapia. Si eu am facut de curand, saptamana trecuta si am scapat, dar in trecut trecut am suferit si operatie acum multi ani....mostenire de la mama