Un medic ginecolog bun!

•  
    • 693 mesaje
    20 Aug 2007, 21:58
    1 0
    Va rog din suflet sa ma ajutati cu o informatie!
    Am nevoie sa-mi recomandati un medic ginecolog f bun, de care ati fost cu adevarat multumite, care are un cabinet extrem de curat si de bine pus la punct ca tehnologie...Stiu ca nu e usor de gasit...Dar tot mai sper!

Uitasem sa mentionez ceva important...Ca locuiesc in Bucuresti momentan...

Sunt studenta aici, dar eu vin din provincie...Asa ca nu stiu exact unde ar fi bine sa merg...
    Chiar dc e mai scump...Macar sa faca o treaba buna!

Va multumesc anticipat!
  •  
    • 165 mesaje
    20 Aug 2007, 22:57
    1 1
    Din Campulung(Arges)te intereseaza?Stiu pe cineva care pe mine m-a ajutat enorm si in care am cea mai mare incredere.Este f cautat de multe persoane de peste tot.Un medic extraordinar.
  •  
    • 115 mesaje
    21 Aug 2007, 13:52
    1 1
    Dr Pelinescu de la Medlife. Problema e ca daca iti faci acum programare te vede abia prin octombrie.. e f f ocupat.
  •  
    • 1784 mesaje
    21 Aug 2007, 16:25
    0 1
    Dr. Tutunaru, cauta pe net pentru mai multe informatii si numai de bine gasesti despre el si diagnosticele lui!
  •  
    • 693 mesaje
    24 Aug 2007, 00:27
    0 1
    Nu stiu dc o sa ajung in Campulung pt ca e departe de mine si ar fi mai greu sa-mi fac analize tocmai acolo...
    Multumesc mult oricum!

Ideea e ca am o rana pe col si...cine stie cate altele...Vreau sa fac un Papanicolau sa vad dc e totul in regula..Mi-e f f teama si am nevoie de un medic competent...
  •  
    • 4 mesaje
    24 Aug 2007, 20:21
    2 2