nu ma pot concentra suficient
-
0 0Dragele mele, am o problema MARE, nu stiu din ce motiv nu ma mai pot concentra atit cat ar trebui la ceea ce fac(cursuri)Este adevarat ca nu dorm nici noptile, am un bebe mic si uneori nu pot face nimic din ce imi propun in ziua respectiva.Si uit foarte repede ce am memorat .Alte simptome : sunt foarte emotiva ci mereu gindesc negativ .
As vrea sa ma pot schimba,sa nu mai fiu atit de panicata dar cum?
Va rog mult ajutati-ma -
of,saracuta de tine!si cu copil si cu scoala!te compatimesc!dar sa nu te dai batuta!si eu sunt studenta si ma confrunt cu aceeasi problema ca si tine, in privinta memoriei!sunt in anul V,LA FACULTATE SI M-AM SATURAT DE EX !am sesinue acum,de fapt sunt verificari,dar tot aia e!si numai am rabdare.nu mamai pot concentra,nu mai pot retine!!poate stie cineva vreo metoda,ca pastilele sunt de durata,in timp,dupa cateva luni de administrare,si eu as vrea sa incerc ceva NATURAL!please evelor!
-
Draga mea,
data fiind perioada grea prin care treci, este firesc sa fii foarte obosita. Acesta este motivul pentru care nu te poti concentra.
Singurele pastile pe care le-as lua sunt vitaminele.
Cat despre concentrare - trebuie sa dormi neinterupt macar 6 ore pe noapte. Trebuie sa-i faci lui bebe un program foarte fix si rigid ca sa isi creeze niste obisnuinte de somn si sa te odihnesti.
Daca esti studenta preci stii destule metode de invatare si memoarare.
Problema ta nu imi pare de concentrare, ci de oboseala. odihneste-te bine, manaca potrivit, si o sa-ti revii.
Curaj si succes! -
Eu iau in sesiune (nu am bebe dar lucrez) Eurovita si Memo Plus (ata e din plante) si chiar ma ajuta. Dar pt. ca ai bebe si poate ai alaptat, e posibil sa ai o anemie si atunci, normal ca nu ai putere. Du-te la medicul de fam sa-ti dea o trimitere sa-ti faci o analiza de calciu, magneziu, fier....asa vezi cel mai bine daca ai vreo carenta in organism si ce suplimente sa iei.
-