Anticonceptionalele!!
-
0 0"Anticonceptionalele- Sunt medicamente destinate exclusiv femeilor, medicamente cu actiune hormonala care opresc ovulatia, impiedicand astfel aparitia sarcinilor nedorite. Au fost descoperite in urma cu cateva decenii, fiind un substitut al daunatoarelor avorturi, si, ca atare, au fost considerate un important pas inainte pentru imbunatatirea calitatii vietii femeilor. Mai mult, au inceput sa fie folosite pentru eliminarea neregulilor menstruale si pentru prevenirea tulburarilor de menopauza. La un moment dat, chiar s-a avansat ideea ca anticonceptionalele previn cancerul genital si de la san, precum si aparitia tumorilor benigne la femei. O idee sustinuta puternic publicitar si care a convins zeci si sute de milioane de femei sa apeleze la aceste „pilule magice”. Aceasta, pana acum doi ani, cand in Statele Unite, si apoi in intreaga Europa, a izbucnit un imens scandal, intrucat s-a demonstrat ca adevarata gravitate a efectelor nocive ale acestor medicamente a fost ascunsa publicului - o omisiune cu scopuri comerciale clare si cu consecinte cat se poate de nefaste.