Oboseala...

•  
    • 211 mesaje
    15 Mar 2011, 19:55
    0 0

Buna eve-lor.Sunt studenta,si dupa cite cunoasteti cerintele sunt mari la facultati si trebuie sa depui efort maxim ca sa reusesti.As vrea sa ma sfatuiti cum sa-mi recapat fortele si energia intr-un scurt timp si sa nu m-ai simt acea oboseala permanenta,daca nu reusesc sa ma odihnesc suficient,dorm doar 5-6 ore,ma culc pe la 23.00 si ma trezesc zilnic la 6.00,uneori si mai devreme,la facultate am un program incarcat,si trebuie sa fiu atenta la ore,insa din pacate permanent simt o stare de somolenta si nu pot sa ma concentrez.La virsta pe care o am din cauza nervozitatilor si oboselei am ajuns sa cintaresc 45kg,incit imi cadeau pantalonii de pe mine,cu mare greu am reusit sa ma ridic pina la 47kg.Tot timpul liber pe care il am il dedic practic numai odihnei,pe mine si pe cei dragi timp nu m-ai am.Ajutati-ma va rog.Cum as putea sa-mi revin la un mod normal de viata.

Va multumesc mult din timp.V-am pupat.

•  
    • 299 mesaje
    15 Mar 2011, 20:31
    0 0
    Iarta-ma dar eu am o nelamurire.
    Esti studenta dar scrii: "virsta", "cintaresc", "cite" Asa se scria demult, pe timpuri, cum se face ca scrii in stil vechi?
  •  
    • 211 mesaje
    15 Mar 2011, 20:45
    0 0
    iti explic...eu nu sunt romanca de origine,limba mea este rusa,deaceea si fac unele greseli de exprimare,mi-a fost greu sa invat romana,dar oricum nu o stiul la perfectie
  •  
    • 211 mesaje
    15 Mar 2011, 20:57
    0 0
    da,si inca o chestie,pina a veni in Romania am locuit in Moldova,acolo asa se vorbeste,deci lexicul si felul de a vorbi putin difera,dar in Romania sunt primul an
  •  
    • 299 mesaje
    15 Mar 2011, 21:39
    0 0
    Atunci lasa-ma sa te felicit, scrii mai bine decat un roman.
    Ai grija de sanatatea ta ca este cea mai importanta. Iubitul tau trebuie sa aiba grija de tine.
    Fa-ti timp pentru tine.
  •  
    • 211 mesaje
    15 Mar 2011, 21:43
    0 0
    ms mult succes1
  •  
    • 1510 mesaje