Terapie cu Lumina Bioptron
-
20 Feb 2011, 13:320 1
Aparatele BIOPTRON sunt aparate medicale folosite într-un cadru profesional în spitale, instituţii specializate, centre sportive şi de sănătate, dar şi acasă. Aparatele BIOPTRON au o tehnologie revoluţionară şi pot fi uşor folosite de oricine. Fiecare aparat este dotat cu câte un suport care permite poziţionarea dorită în funcţie de nevoile fiecăruia. În acest fel, fiecare parte a corpului poate fi tratată cu uşurinţă, asigurând utilizatorului un tratament relaxant şi plăcut.
Ce este Lumina BIOPTRON?
Sistemul de Terapie cu Lumină BIOPTRON este un aparat medical de terapie cu lumină, patentat în întreaga lume, cu un dispozitiv optic specific de emitere a luminii care este similară cu partea spectrului electromagnetic produsă de soare, dar fără să conţină radiaţii UV.Terapia cu Lumină BIOPTRON acţionează într-un mod natural prin susţinerea capacităţilor de regenerare şi echilibrare ale corpului şi de aceea ajută organismul să-şi activeze potenţialul propriu de vindecare. Odată intrată în ţesuturi, energia solară ajută procesul de biostimulare (ceea ce înseamnă că stimulează mai multe procese biologice din organism într-un mod pozitiv, îmbunătăţind astfel funcţiile corpului).
Sistemul de Terapie cu Lumină BIOPTRON este aprobat ca aparat medical, potrivit Directivei 93/42/EEC.
Daca doriti , puteti beneficia de o aplicatie gratuita cu aparatul Bioptron.Pt. mai multe detalii ma puteti contacta la nr. de tel. 0748228089 - Rosca Mariana, consultant medical, Galati
Acest mesaj a fost editat de către roscamariana: 20 Feb 2011, 13:42 -
20 Feb 2011, 18:10buna ziua si eu sunt consultant pentru firma Zepter, produsele sunt foarte bune, dar este foarte greu sa vinzi, romanii prefera sa dea bani putini pe servicii proaste prin spitale.Parca nu cred ca pot sa aiba un astfel de aparat sa investeasca si sa beneficieze de servicii de calitate la ei acasa.