CINE A FOST LA SOVATA -PROBLEME GINECOL
-
2 0Am anexita bilaterala cronica , vaginita ,ovare polichistice si mi sa recomandat tratament balneo-fizioterapeutic .Va rog tare mult daca a fost cineva la SOVATA sa-mi spuna cum se procedeaza ( eu sunt somera )va multumesc tare mult.
-
"""""""""""""".Va rog tare mult daca a fost cineva la SOVATA sa-mi spuna cum se procedeaza ( eu sunt somera )va multumesc tare mult. """"""""
cine ti-a pus diagnisticul (diagnosticele)? cine ti-a recomandat sovata? baba din coltul strazii?
du-te, draga, la medic si iti recomanda el, te indruma el, iti spune ce si cum e cu sovata sau alta statiune recomandata tie! -
Draga mea, aceste diagnostice sunt puse de un medic ginecolog doctor in medicina in urma unui set de analize complet .
Apoi am mentionat faptul ca sunt somera pentru faptul ca nu pot merge pe baza unui bilet prin sindicat ca orice persoana aflata in campul muncii. Si in cazul in care a mers cineva la tratament pe forte financiare proprii am lansat rugamintea sa-mi dea cateva informatii despre cazare si tratament .
Si in cele din urma daca intri pe forum sa citesti diferite mesaje gandeste inainte de a raspunde cuiva .Mesajul meu era adresat persoanelor deschise la minte si la suflet care vor sa impartaseasca din experienta lor . Eu sunt o persoana in varsta de 40 de ani cu bun simt si respect fata de oameni. -
Draga Marcela,nu am mai fost de foarte mult timp la Sovata.
Ceea ce stiu din auzite,este ca te poti duce pe cont propriu,acolo vei gasi cazare la pensiuni ,daca ai masina poti merge cu masina si te cazezi la casute sau in locuri special amenajate pentru corturi.
Mai stiu ca se poate manca si la restaurant si la impinge tava.
Sunt cabinete medicale contra cost,unde te poti prezenta cu diagnosticul stabilit de medicul tau si cei de acolo,iti stabilesc procedurile.
Nu stiu sa-ti zic preturi.
Cred ca este indicat sa intrii pe net si acolo vei gasi mai multe informatii.