am o mica problema 'sau dilema'

•  
    • 52 mesaje
    16 Mai 2010, 15:13
    0 0
    stie cineva cand cad atele de ciara .am nascut acum 3 saptamani normal nu miau cazut nici acum . sant lauza nu pot sa merg la ginecolog............astep rasp sun ate care se topesc nu se absorb,oricum mie frica
  •  
    • 1889 mesaje
    16 Mai 2010, 21:59
    0 0
    In ce limba scrii?
  •  
    • 627 mesaje
    17 Mai 2010, 11:02
    0 0
    banuiesc ca vb de atele de la cezariana.
    Depinde de ce tip de ate s-au folosit.Daca au fost cele din care se absorb ,nu trebuie sa mergi la medic, se topesc de la sine, doar atele din lateral exterior trebuiesc taiata(operatie facuta cu grija d etine sau alt membru al familiei)
    Daca sunt ate normale, medicul scaote acele ate, la indicatia lui.
    De ce nu poti merge lamedic ,dupa3 saptamani de la nastere?
    Sa nu imi spui.......stai 40 zile in casa, ca asa e obiceiul in poporul nostru???
    Si copilul? Tot 40 zile in casa?
    Uffff..ai discutat cu un medic despre acest lucru? Te-ai documentat cat d ebenefic este aerul ptr un copil mic si cat de benefic poate fii ptr tine, dupa o nastere , micile plimbari in aer liber?
    Sau asculti sfatul "babelor" si stai 40 zile in casa?

.
  •  
    kti
    • 1327 mesaje
    17 Mai 2010, 12:31
    0 0
    cum adica daca esti lauza nu poti merge la ginecolog. pe mina m-a chemat obligatoriu la control.
    ti-a spus el sa nu iesi din casa deloc? poate atele alea trebuie scoase de atata timp.
    eu zic sa mergi. un control nu strica.
  •  
    • 52 mesaje
    17 Mai 2010, 15:34
    1 1