postinor la limita

•  
    • 19 mesaje
    1 Sep 2004, 23:29
    0 0
    am luat postinor la 70 de ore dupa contactul neprotejat.credeti ca mai are efect?daca nu si raman insarcinata ce efect are oare asupra copilului?mentionez ca ciclul meu nu era prea regulat(am facut o pauza de antic. de 4 luni),cam 25 de zile.contactul l-am avut cu 2 zile inainte de a veni ciclul si cand am vazut ca nu vine a 3-a zi am luat postinor,inainte de a-l lua am facut si un test de sarcina care a fost negativ.acum sant in a-28-a zi si tot nu mi-a venit ciclul.
    Multumesc.
  •  
    • 178 mesaje
    2 Sep 2004, 00:52
    0 0
    As vrea sa-ti dau un raspuns competent, dar nu sunt medic. Cele 2 zile inainte erau de fapt in ziua a 23-a adica? Si tsetul era din ala relevant pentru numarul de zile cand l-ai facut? Eu cred si sper sa cred bine ca-ti faci griji degeaba.
    Desi am citit pe undeva ca o tipa in a 5 zi dipa ciclu cu tot cu postinor a ramas insarcinata. Si scrie pe prospect ca studiile nu releva daune asupra fatului.

Eu zic sa repeti testul de sarcina.
  •  
    • 575 mesaje
    2 Sep 2004, 09:14
    0 0
    Nu te speria, n-ai cum sa ramai insarcinata cu 2 zile inainte de ciclu. Postinorul iti deregleaza ciclul f. tare. Depinde de organism, dar pe mine vreo 6 luni m-a tinut cu ba intarziat, ba mai repede... Gandeste-te ca te bombardeaza efectiv cu hormoni.. Nu exista regula la cum reactioneaza organismul!
    O sa fie bine, ai sa vezi .
  •  
    • 103 mesaje
    2 Sep 2004, 09:58
    0 0
    Nu-ti face griji, Postinorul iti intarzie ciclul, am patit-o si eu....still, fii mai atenta data viitoare...pupici
  •  
    • 19 mesaje
    2 Sep 2004, 10:13
    0 0
    multumesc,fetelor.sunt foarte speriata,ma gandesc ca l-am luat prea tarziu.testul de sarcina l-am facut inainte ca sa vad daca mai e sau nu cazul sa iau postinor.a folosit vreuna din voi postinor asa tarziu si a avut efect?
  •  
    • 1105 mesaje
    2 Sep 2004, 14:35
    0 0