Scolioza, gimnastica, inot si boli piele

•  
    • 556 mesaje
    13 Ian 2010, 14:03
    0 0
    Buna . Am mai multe intrebari si probleme daca ma poate lamuri cineva.

Am descoperit ca am o scolioza cam uratica de vreun an si ceva...mi s-a recomandat gimnastica medicala si inot.

As vrea cateva recomandari -unde pot merge pt gimnastica-sa nu fie f scump(sunt studenta) si nici f departe( stau in sct3 ) .

Apoi nu stiu sa inot si as vrea sa invat- la fel am nevoie de recomandari. Si mai am o intrebare- stiu ca la inot te intreaba de boli de piele (nu stiu dc contagioase sau nu). Eu am acnee - pe spate mai e de lucru destul desi tin tratam- Nu ma accepta la inot dc am acnee pe spate? pe motiv ca eu stiu ar fi ceva contagios sau nu stiu .,,, ma poate lamuri cineva?
  •  
    kti
    • 1327 mesaje
    13 Ian 2010, 14:43
    0 0
    eu nu cred ca vei avea probleme din cauza acneei. eu am vazut la piscina olimpica f multa lume cu acnee.
  •  
    • 556 mesaje
    13 Ian 2010, 18:20
    0 0
    Ma..si mie mi s-ar parea aiurea sa nu ma accepte de-asta.La urma urmei nu e ceva care se ia
  •  
    • 32 mesaje
    16 Ian 2010, 16:23
    0 0
    eu am facut gimnastica pt asta la sala de sport de la spitalul de recuperari din Iasi.
  •  
    • 2439 mesaje
    17 Ian 2010, 10:39
    0 0
    Pai, du-te si trateaza-ti acneea, draga!
  •  
    • 556 mesaje
    17 Ian 2010, 14:09
    0 0
    Pai draga o tratez dar asta nu se duce dupa o zi pe alta .Si nu am deschis subiectul pentru a fi ironizata. Fiecare are problemele lui
  •  
    • 556 mesaje
    17 Ian 2010, 14:11
    0 0
    abba eu sunt din Bucuresti. Si cum te simti? Faci de mult gimnastica? Adik are cat de cat efect ?
  •  
    • 32 mesaje
    18 Ian 2010, 05:18
    0 0