am nevoie de un raspuns sincer

•  
    • 1 mesaje
    3 Apr 2009, 15:46
    0 0
    sunt divortata de 6 ani,am o fiica de 17 ani,locuim cu mama si fratele meu,anul trecut am cunoscut un barbat la care tin foarte mult,din cate am inteles si sentimentele lui sunt asemanatoare cu ale mele,nu stiu ce sa fac mama mea nu este de acord cu aceasta relatie,isi doreste bogatii,nu conteaza sufletul,pentru ea mai presus de orice conteaza banii,masinile,sa fie frumos,si chair daca ma bate sau face rau fiicei nu conteaza,orice facem acasa nu este multumita de nici unul din noi doi,l-am inclus si pe fratele meu,din cauza mamei fratele meu a inceput sa bea foarte mult,nici el nu are voie sa aibe o prietena,mereu ne reproseaza ca ne-a crescut singura,am ajuns sa uram viata,nu mai stim ce sa facem sa fie bine,eu nu lucrez am avut mari probleme de sanatate cu fiica de la un vaccin si din cauza fostului sot,imi caut de lucru,vreau un servici mai flexibil,sunt studenta,vreau sa-mi ajut si fiica,ce sa fac,dati-mi un sfat,unde sa merg,cui sa ma adresez in legatura cu felul mamei de a se purta cu noi,la psiholog nu vrea,tratament pentru linistire nu,ce sa facem,dati-mi va rag un sfat.Va multumesc si astept raspuns de la d-voastra cat mai curand.
  •  
    • 380 mesaje
    3 Apr 2009, 16:20
    0 0
    Si daca te intalnesti cu tipul, chiar daca ei nu-i convine, ce o sa faca? Dar poti sa te intalnesti fara stirea ei, nu?
    Fata merge la scoala? Anul urmator urmeaza BAC-ul, nu?

Pasul 1, dupa parerea mea ar fi sa incearci sa-ti gasesti un job (pune-ti CV-ul pe bestbobs, ejobs, cauta prin ziare, intreaba-l eventual pe el daca stie de ceva vacant).
  •  
    • 470 mesaje
    3 Apr 2009, 16:27
    0 0
    Eu zic sa faci tot posibilul sa pleci de langa mama ta alaturi de fiica ta, pentru ca personalitatea ei acuma se formeaza, si nu cred ca iti doresti un copil precum mama ta! Mult succes!
  •  
    • 248 mesaje
    3 Apr 2009, 16:59
    0 0