Memoria si capacitatea de concentrare...

•  
    • 200 mesaje
    14 Iun 2004, 11:36
    0 0
    Fetelor,am nevoie de un sfat.
    Am probleme cu capacitatea de concentrare, nu reusesc sa ma concentrez si ceea ce invat uit foarte usor.Iar in momentul cand sesizez ca nu mai stiu nimic incep sa intru in panica si sa plang. Am incercat cu Lecitina,Spirulina,Memo Plus.Dar as vrea si cateva sfaturi din partea voastra. Sunt studenta si am mare nevoie de cateva sfaturi.
    Voi ce ati folosit,cum va descurcati cu invatatul caci cred ca sunt si studente printre noi.
  •  
    • 765 mesaje
    14 Iun 2004, 21:57
    0 0
    daniela, ar fi bine sa stii de unde vine acesta lipsa de concentrare. Sfatul meu ar fi sa faci o testare cu aparatul de biorezonata (sigur il au medicii de la California. La acesta testare se vede cat e de buna functia fiecarui organ (inclusiv oxigenarea celulara). Se vede lipsa de minerale si vitamine si se face si o testare homeopatica pentru a se reechilibra organismul. Nu se merge pe hai sa iau si asta sau asta ca mi-ar face bine. Iti spune precis ce anume te reechilibreaza (daca nu e o problema majora care nu poate fi reechilibrata prin astfel de mijloace).
    Nora mea care se plangea de oboseala si ameteli a inceput dupa aceasta testare si consumul a ceea ce i-a fost indicat sa se simta vioaie si plina de energie. Si vreau sa-ti spun ca era recalcitranta la acesta metoda de testare.
    (Nu stiu cat te ajuta daca iti spun ca unul din produse recomandat este Energy and Memory. Si din prospectul acestui produs am vazut ca este indicat studentilor.)
    Succes la examene!
  •  
    • 404 mesaje
    15 Iun 2004, 10:00
    0 0
    Spune-mi te rog de unde se poate lua energy and memory.Merci
  •  
    • 200 mesaje
    15 Iun 2004, 10:41
    0 0
    Merci daraga my way,dar eu deocamdata stau in Romania si nu am nici o posibilitate sa fac testarea aceasta.
    Merci oricum.Orice sfat e binevenit.
  •  
    • 1928 mesaje
    15 Iun 2004, 10:47
    0 0