sindrom pre-menstrual
-
0 0buna! cred ca nu sunt putine cele ce se confrunta cu aceasta problema.eu in fiecare luna ma astept ca inainte de menstruatie cu vreo 10 zile sa am probleme cu tenul,cosuri,pete,sa ma doara sanii f. rau,sa mananc ca o nebuna,sa plang din orice...etc..stiti care sunt cauzele si mai ales ce trebuie sa fac atunci?ce sa mananc sau sa nu mananc,daca exista ceaiuri(beau zi de zi ceai,nu-i o problema,dar poate stiti ceva naturist,ca nu sunt adepta medicamentelor).orice sfat e bine primit.acum sunt in acea perioada si ma uit in oglinda si nu-mi plac alea 2 cosuri de pe barbie si ce dumnezeu or mai fi petele de pe obrazul stang.mai pateste cineva la fel?
-
Zicese ca nu se cunosc exact cauzele si in concluzie nici nu exista un tratament 100% eficient, dar poti ameliora simtomele prin alimentatie (cum bine ai spus) si sport. Se recomanda sa faci sport de cel putin trei ori/saptamina, iar in perioada "critica", sa faci lungi plimbari. Ca si alimentatie , se recomanda ca in cele zece zile premergatoare ciclului , sa consumi alimente care iti cresc nivelul serotoninei; daca ai pb cu alimentatie, in sensul ca ai greutate mai mare decit normal, iti echilibrezi acest nivel cu doua bucati cioco/zi, o lingurita de scortisoara, coriandru si banane; daca nu ai pb cu greutatea, se recomanda sa consumi carbs. compusi (cartofi, mazare, fasole uscata, paste).
Ceai : matase de porumb, coada soricelului si coada calului. (matasea de porumb zilnic ptr trei luni, coada s si c, dar in perioada "critica").
multa sanatate! -
nu poti sa iei anticonceptionale? si eu ma simteam groaznic cu o saptamana inainte de menstruatie,cel mai naspa era ca plangeam din orice, eram foarte irascibila. de cand iau anticonceptionale toate aceste stari au disparut. nu mai am nici dureri de sani, nici de spate, tenul super curat, nu mai am poftele alea nebune de mancare, nu mai plang din orice etc. eu nu as renunta niciodata la ele!
-