uit...chiar uit

•  
    • 13 mesaje
    24 Sep 2008, 19:05
    0 0
    nush ce s-a intamplat dar in ultimul timp uit...retin mai greu nu ma pot concentra ca inainte nush din ce cauza...intr-adevar trec printr-o perioada nasoala...m-am desp recent de omul la care tineam f multiar tatal meu a plecat in strainatate...au ramas cam multe pe capul meu.problema e ca mai am si o anemie,,,si nush care ar fi cauza dificultatii de concentrare...ma simt aiurea inainte aveam o minte brici acuma ma chinui pana reusesc sa retin o fraza ca sa o uit peste 2ore.e nasol help
  •  
    • 54 mesaje
    25 Sep 2008, 15:40
    0 0
    nu sunt medic dar cred ca ai o mica depresie
    poti sa inghiti medicamentul american NEUROTONIC ai grije de tine
    nu uita:NIMENI NU ITI TRAIESTE VIATA TA
  •  
    • 2520 mesaje
    25 Sep 2008, 22:38
    0 0
    Eu zic sa nu inghiti nici un medicament, chiar nu ai nevoie si chiar e foarte norml sa mai trecem prin perioade de acest gen.
    Sa te gindesti ca mintea noastra e ca un calculator capabil sa sorteze toate informatiile pe care le primeste si ca parte mai putin pozitiva din punctul acesta de vedere, ar fi faptul ca mintea noastra are si "emotii"; intotdeauna vei obsersa ceea ce vrei cu tarie sa observi. Azi suferi ptr cineva pe care nu-l mai ai in viata si pe linga asta, ai multe ate de descilcit si este cu totul si cu totul normal sa-ti amintesti selectiv. Nu-ti face pb, totul va reveni la normal in momentul in care si pe parcursul estomparii sentimantelor legate de evenimentele de acum din viata ta.
  •  
    • 167 mesaje
    5 Oct 2008, 22:40
    0 0
    hmmmmm.....au dreptate fetele...ai o depresie.eu zik sa mergi la medicul de fam sa si dea si el cu parerea d.p.d.v.medical si apoi sa te orientezi catre prieteni sau restul fam.sa comunici mai mult sa te exteriorizezi.asta e doar o faza care va trece din viata ta depinde de cat de mult te straduiesti tu. BAFTA SI MULT MULT CURAJ. TRAIESTE TI VIATA ! TE POP
  •  
    • 119 mesaje