tiroida :(( ard-o focul

•  
    • 62 mesaje
    11 Sep 2008, 13:51
    0 0
    buna fetelor! azi am venit de la doctor si-s cu psihicul la pamant. desi TSH-ul aparea in limite normale,doctorul a spus ca tre sa iau euthyrox de 50. tratament pe viatza?????suna rau. mi-am zis ca nu vreau sa iau aceste pastile.nu stiu ce sa fac. acum nu stiu limitele normale sunt : 0,27 si 4,7. mie mi-a iesit 3,32. chiar e necesar sa iau tratament??singurul lucru de care ma pot plange e nodul din gat.
  •  
    • 57 mesaje
    11 Sep 2008, 19:14
    0 0
    buna...zambeste nu e chiar asa de rau...eu iau eutyrox de aproape 2 luni si nu e mare lucru sa iei dimineata o pastiluta...acum 6 luni aveam TSH la fel ca tine si medicul pe care l-am consultat atunci a zis ca nu prea ar vrea sa dea dar ca in mod normal peste 2,5 sunt medici care dau,acum depinde si de alte simptome ale tale ca oboseala,constipatie,iritabilitate,etc oricum ideea e ca dupa 4 luni in care am inceput s ama simt tot mai rau mi-am refacut analizele si deja eram hipotiroidian cu toata gama de simptome asa ca am inceput sa iau pastilutele.Probabil ca cel mai bun mod de a te lamuri ar fi sa mai ceri o parere la alt medic...
  •  
    • 62 mesaje
    11 Sep 2008, 20:21
    0 0
    ma ingrozeste gandul ca tre sa iau pastile toata viata!! cat despre simptome.. inafara de nodul in gat,nu am nimic..la echo glanda apare ushor marita dar cu aspect frumos si fara noduli. mi-am cumparat pastilele si stau si ma uit la ele. ce zi aiurea!!!! multumesc mult pt raspuns!
  •  
    • 57 mesaje
    12 Sep 2008, 17:00
    0 0