ce parere aveti despre biorezonanta magn
-
0 0daca a facut cineva asa ceva vreau sa aflu pareri.
-
O mare vrajeala! Daca te referi la acel aparat! Sunt si medici implicati in aceasta vrajeala, care de fapt vand ganoderma. Medici de la Fundeni, care nu au nici o treaba cu diagnosticul, dar sunt distribuitori de ganoderma fac pe vrajitorii. Iti povestesc despre aura ta, despre caracterul tau. Ce sa mai... Daca esti o persoana culta, te umpli de scarba!
-
E adevarat ca sunt si multi sarlatani care habar n-au sa interpreteze rezultatele biorezonantei, de aceea conteaza foarte mult la cine mergi. Eu am gasit un medic serios care a stiut sa interpreteze foarte bine datele aparatului. La inceput, am fost neincrezatoare, am crezut ca-mi indruga baliverne, imi venea greu sa cred ca am toate afectiunile pe care mi le-a insirat, erau destul de multe, insa, ulterior m-am dus la 2 medici, mi-am facut 3 ecografii si in cele din urma aproape toate afectiunile au fost confirmate. A mai ramas doar una neconfirmata si pe asta sper sa n-o am niciodata. Deci, aparatul nu este chiar infailibil, dar iti poate fi de mare folos, pentru ca te pune in garda in anumite privinte si iti ofera, cel putin, un punct de plecare.
-
summer_time...deci tu nu crezi in aura si energia organismului....tu crezi doar in ce vezi....
daca aparatul a cazut pe mana unor neinstruiti asta nu inseamna ca nu e bun!
de asemenea sunt cca 10 tipuri de astfel de aparate....omologate,aprobate la nivel international.
nu mi-o in nume de rau,dar.....sunt 100% convinsa ca te inseli generalizand!
distribuitori poti numi toti medicii....crezi ca nu vin reprezentantii de medicamente,care sunt tot absolventi de medicina,sa le spuna ce sa dea ca tratamente incat sa creasca vanzarea firmei respective?oho!sa fii tu sanatoasa! -