infectie urinara-cistita
-
1 0Fetelor, am o infectzie urinara urata...Am luat Urinex si NO-Spa dar inca am dureri la urinat si un discomfort ingrozitor. Zilele trecute, in timpul unui meeting fff busy nu shtiu cum am reushit sa nu tzip...am avut un fel de criza...Voi atzi mai avut asha ceva??
-
Cum ai reusit? Ai racit, ai stat in curent, ai facut dus cu apa rece....Tare rau trebuie sa te simti...Eu nu prea sunt adepta medicamentelor, dar am mai recomandat cuiva "Clotrimazol" ovule , si da rezultate. Nu stiu daca tu-l gasesti acolo...Si spalaturi cu coada calului si flori de soc, adica cu infuzie din...Dar cel mai bine ar fi sa te duci la un doctor.
-
Stai asa, nu te grabi, sa-ti spun cum m-am ales eu cu o minune de genul asata si sa-ti demonstrez de ce este bine sa te duci la doctor. Pur si simplu, de la un avort spontan, in '90, m-am trezit cu probleme. Adica nu se eliminase tot. Consult, dupa consult imi revin(culmea), si la doua zile m-a trezesc cu simptome asemanatoare cu ce ai descris tu. Doctor la urgenta, analize pe loc, si de sange si urina, si constata omul ca aveam probleme cu rinichii...Ca sa vezi unde poti ajunge de la un avort! Ce sa-ti povestesc, muream de durere si usturimi...Clotrimazolul m-a ajutat destul de mult, contine si antibiotic, dar a trebuit sa fac si tratament cu antibiotice serioase. Ca sa nu mai spun cate polidinuri a "vazut " funduletul meu...Asa ca, mai bine iti faci un set de analize serios, si vezi care este punctul sensibil. Succes!
-
Mersi jad...Hai sa-tzi zic...cu vreo 5 ani in urma am avut urate infectzii urinare-repetate la intervale scurte de timp...apoi am "dat" in "nisip la rinichi"...si se pare ca acum am aceeashi problema...
Fetele, am o intrebare: voi atzi ramas cu "vergeturi" dupa ce atzi nascut?? Sunt tare urate!!!! -
Da vanessa am ramas cu vergeturi
din cauza ca nu m-am dat cu crema de la inceput
Adevarul este ca nu le-am vazut
erau situate sub burta, sint tare urate, adio costum de baie in deux piece.