STOMATOLOG

•  
    • 22 mesaje
    9 Mai 2008, 08:25
    0 0
    Am vazut ca a mai postat o membra mesaj despre un medic ginecolog si ati ajutat-o cu sfaturi. vreau sa va rog si eu sa imi recomandati, daca stiti, un medic dentist, in Iasi, care sa lucreze la stat - pt ca eu sunt studenta si poate beneficiez de reducere.
  •  
    • 1122 mesaje
    9 Mai 2008, 09:17
    0 0
    oana eu merg cam de o luna de zile la un cabinet particular si sunt f multumita.
    Nu stiu care e diferenta dintre stat si particular, ma refer la bani, eu oricum nu as avea reducere pt ca sunt angajata.
    Eu eram f speriata de stomatolog, am mers de cateva ori la elevi si studenti si sincer nu se compara cu ceea ce am intanit aici.
    Un medic f de treaba, cu multa rabdare, m-a vazut ca sunt speriata... si costurile nu au fost f mari.
  •  
    • 22 mesaje
    10 Mai 2008, 00:17
    0 0
    Merci de sfat. Chiar ma gandeam la varianta asta. Numai ca la ce reparatii am eu de facut....o sa ma coste...dar mai bine scump dar sigur decat schilodita pe bani putini
  •  
    • 247 mesaje
    10 Mai 2008, 14:43
    0 0
    esti din bucuresti?
    eu m am nascut parca printre dentisti sh am inceput sa cunosc cativa...
    iti spun din start sa te duci la un cabinet particular...
    pot sa ti recomand dentista mea Sterie Letitia...mi a facut dintele din fata sh arata perfect plus 3 masele sh sunt f multumita...imi placea pt k imi raspundea la toate intrebarile mele ciudate, sh era calma...
    eu terminasem cu dentistul acum cateva luni sh acum constat k ma doare o masea plombata la rece sh cald...dar n a fost plombata de ea...
    ai mare grija unde te duci!!
  •  
    • 2439 mesaje
    10 Mai 2008, 14:43
    0 0
    Numai la clinica Germana de Stomatologie sa nu mergeti!!!

Este acolo o doctoritza :o pfoaiiiiaaiii!!!

Numa de tzoale si accesorii vorbeste! E o snoaba! Tanara. Mihaela parca o keama.

Se da buna, da' nu-i deloc asa

La sora-mea i-a cazut plomba facuta de ea de 3 ori.

E avara!