despre tratamentele naturiste impotriva

•  
    • 49 mesaje
    8 Mai 2008, 16:30
    0 0
    Am testat un medicament naturist impotriva cancerului si da rezultate excelente intr-un interval bun de timp.Pentru cei cu probleme ofer informatii.
  •  
    • 650 mesaje
    8 Mai 2008, 18:21
    0 0
    pai eu te-as ruga sa ne oferi aceste informatii. e bine de stiut chiar daca nu avem astfel de probleme.bineinteles ,daca vrei!
  •  
    • 29 mesaje
    8 Mai 2008, 23:17
    0 0
    impotriva carui tip de cancer.Ne dai mai multe informatii te rog?
  •  
    • 49 mesaje
    9 Mai 2008, 11:12
    0 0
    E vorba de toate felurile de cancer,..si nu numai,actioneaza asupra tuturor problemelor din organism,il curata,si il intretine.Medicamentul cel mai important e GANODERMA,dar mai sunt si alte medicamente testate pentru diabet,fertilitate,.....etc.
  •  
    • 1784 mesaje
    9 Mai 2008, 12:00
    0 0
    ofera-ne si noua niste informatii pentru infertilitate respectiv lipsa ovulatiei si spermatozoizi putini.
    mersi
  •  
    • 49 mesaje
    9 Mai 2008, 12:21
    0 0
    6. MACA
    Consumul de Maca pe post de „superaliment” datează de cel puţin 3000 de ani. Numele botanic al Maca este Lepidium meyenii, Walpers (după botanistul german Gerhard Walpers) şi este cunoscută şi sub numele de Lepidium peruvianum, Chacon după cercetătoarea peruviană dr. Gloria Chacon.
    Maca este o rădăcină cu formă de inimă a unei legume din familia Brassicaceae (crucifere), care seamănă cu o ridiche, dar creşte de mărimea unui cartof dulce – culoarea ei variază de la galben crem sau roz deschis până la mov închis sau negru.