medic ginecolog
-
0 0Buna dragele mele ! Apelez la ajutorul vostru, ca eu sunt cam dezorientata.
Imi cer scuze daca s-a mai dezbatut subiectul, dar n-am avut timp sa caut i arhiva.
Ce m-ar interesa ? Pt. ca tot sunt insarcinata
, ce m-ar putea interesa altceva decat un medic bun, care sa-mi fie aproape pe tot parcursul sarcinii, si de ce nu, cu care sa si nasc.
La cine pot apela cu incredere ? Eventual, daca sunt medici cu care ati nascut si care v-au ingrijit, e si mai bine. Fiind la prima sarcina, imi este putin mai greu, pt. ca practic nu prea stiu ce trebuie sa fac.
Va multumesc, si sper sa ma puteti ajuta ! -
Evelor, am o mica-mare intrebare: daca am inceput sa iau anticonceptionale acum doi ani , timp de 6 luni dupa care am facut pauza 3 intre timp am ramas insarcinata pierzadn sarcina la 5 saptamani, in septembrie pana in octombrie am mai luat antic. dupa care am frenuntat din nou la ele pana in februarie si atunci am luat iar 3 luni si am renuntat pana anul asta in martie, in care am inceput iara o luna jumate iar acum 2 zile le-am intrerupt definitiv deoarece vreau sa am un bebe,,,
dupa aceasta nesfarsita poveste intrebarea mea este: cat timp trebuie sa fac pauza pt a concepe fatul.. o asistenta mi-a zis ca linistita pot si chiar a doua zi sa se termine in mine ca nu afecteaza fatul. va rog sa ma ajutai! mersi :* -
Evelor, am o mica-mare intrebare: daca am inceput sa iau anticonceptionale acum doi ani , timp de 6 luni dupa care am facut pauza 3 intre timp am ramas insarcinata pierzadn sarcina la 5 saptamani, in septembrie pana in octombrie am mai luat antic. dupa care am frenuntat din nou la ele pana in februarie si atunci am luat iar 3 luni si am renuntat pana anul asta in martie, in care am inceput iara o luna jumate iar acum 2 zile le-am intrerupt definitiv deoarece vreau sa am un bebe,,,