medic ginecolog

•  
    • 909 mesaje
    5 Mai 2008, 15:26
    0 0
    Buna dragele mele ! Apelez la ajutorul vostru, ca eu sunt cam dezorientata.
    Imi cer scuze daca s-a mai dezbatut subiectul, dar n-am avut timp sa caut i arhiva.
    Ce m-ar interesa ? Pt. ca tot sunt insarcinata , ce m-ar putea interesa altceva decat un medic bun, care sa-mi fie aproape pe tot parcursul sarcinii, si de ce nu, cu care sa si nasc.
    La cine pot apela cu incredere ? Eventual, daca sunt medici cu care ati nascut si care v-au ingrijit, e si mai bine. Fiind la prima sarcina, imi este putin mai greu, pt. ca practic nu prea stiu ce trebuie sa fac.
    Va multumesc, si sper sa ma puteti ajuta !
  •  
    • 381 mesaje
    5 Mai 2008, 15:48
    0 0
    Scrie din ce oras esti, ca sa stie Evele.

Sarcina usoara!
  •  
    • 909 mesaje
    5 Mai 2008, 15:50
    0 0
    scuze ! din Bucuresti
  •  
    • 1431 mesaje
    5 Mai 2008, 15:51
    0 0
    problema mare cu medicii ginecologi !
    personal nu am nici o cunostinta
    iti urez multa bafta si sanatate !
  •  
    • 216 mesaje
    5 Mai 2008, 16:52
    0 0
    Dr Cristian Rodica, spitalul elias. Eu cu ea am nascut si nu pot spune decat numai lucruri bune. Am inteles ca acum are si cabinet particular.Nu-ti pot da decat nr ei de tel mobil daca te intereseaza.
  •  
    • 909 mesaje
    6 Mai 2008, 09:08
    0 0
    lotus, ar fi perfect daca m-ai putea ajuta cu nr. dansei de telefon. in rest, poti sa-mi spui ce fel de persoana este ? placuta, explica tot ce te intereseaza, etc.
    si ar mai fi si partea financiara: se multumeste cu cat ii dai sau iti cere ?
  •  
    • 827 mesaje
    6 Mai 2008, 09:10
    0 0
    Marriana, intra pe forumul www.desprecopii.com, sunt multe discutii despre sarcina, medici etc.
  •  
    • 1431 mesaje
    6 Mai 2008, 09:56
    0 0
    mariana......am auzit si eu de Dr Rodica Cristian
    am o cunostinta care a nascut cu dansa si am auzit numai cuvinte de laude despre ea