psiholog
-
0 0Stie cineva adresa cabinetului dr. Cristian Andrei sau unui alt un medic psiholog bun?
Va rog mult, cam intru in criza de timp si mi-e frica sa ma duc asa, la intamplare... e un domeniu in care greselile se fac usor si se repara greu
Multumesc anticipat -
Bombonik, eu ti-as recomanda sa te duci la S.P.E.R. (Societatea de Psihoterapie Experientiala din Romania) unde vei gasi terapeuti foarte buni (sunt profesori si asistenti de la Fac. de Psihologie din Bucuresti). Ti-as recomanda-o in special pe Iolanda Mitrofan sau pe Adrian Nuta.
Sediul S.P.E.R. este la Facultatea de Drept. -
mai fetelor, ma scuzati ca intreb da am si eu o curiozitate. care e rolul unui psiholog pentru un om sau o relatie. eu cred ca in cazul meu o turma de psihologi nu ar putea sa ma convinga de altceva decat ce vrea capul meu incapatanat. nu stiu de ce da mereu am mers dupa principiul: sa ma dau cu capul de pragul de sus si sa il vad pe cel de jos. niciodata nu am inteles de ce niste oameni platesc bani grei la psiholog sa scape de depresii, sa ia hotarari, sa traiasca intr-o relatie.
-
Hehe, Roxanica, se vede ca nu ai vorbit cu nici un psiholog!...
Pai argumentele lor sunt atat de logice si de pline de bun-simt, ca pe urma te miri cum de pana atunci nu ti-ai dat seama si singura ca gresesti!!!!
Ca sa nu mai zic ca un psiholog nu iti da sfaturi, ci doar iti deschide ochii!!! ...in asa fel incat sa fii in stare sa-ti rezolvi pe cont propriu, EXTRAORDINAR DE SIMPLU (ca prin farmec, as putea spune), problemele pe care le-ai avut de-o viata! Chiar si incapatanarea cu care acum te lauzi ai recunoaste-o singurica ca pe o piedica pe care ti-o pui tu insati. -
da,e plina biblioteca din universitate de carti ale dnei Mitrofan.